PDA

צפייה בגרסה מלאה : מצבר פריקה עמוקה



yehuda75
02-10-14, 18:08
הי,

האם המצבר הזה http://www.afik2.com/40284/43212 - כעקרון מצבר פריקה עמוקה, חומצה, מיועד לשימוש UPS.
יכול להיטען ע"י האלטרנטור של הרכב כאשר הוא מחובר דרך בקר הטענה לניהול טעינה בטור.
זה הבקר שיש לי: http://www.amazon.com/PAC-SPR-200-Battery-Monitor-Isolator/dp/B000CEDZBK/ref=sr_1_15?s=automotive&ie=UTF8&qid=1412262438&sr=1-15&keywords=battery+isolator

תודה! גמר חתימה טובה!
יהודה

yehuda75
03-10-14, 13:25
קבלתי תשובה מבעל מקצוע. מתאים! אני עומד לרכוש את המצבר חדש מאדם שנשאר לו סטוק של חברה. 360 שח ליחידה. הוא מסכים למכור זוג ב 600. מישהו מעוניין לחלוק?

ד ו ר ו ן
03-10-14, 13:59
במקרה מקדרון?

yehuda75
03-10-14, 14:03
אני לא יודע את שם החברה. דורון אתה מעוניין? אני גר בחדרה ועובד במרכז.

ד ו ר ו ן
03-10-14, 17:16
מעוניין אם זה יכול לשמש כמצבר שני לצרכנים, כמו מקרר ותאורה, בדגש על המקרר, כשהוא מחובר קבוע ברכב.

לא ברור לי אם הוא מתאים רק כגיבוי (UPS) כמו שמצויין בדף, או גם לעבודה ברכב.

liontamer84
03-10-14, 17:38
משהו בדף עם הטמפרטורות עבודה לא נראה לי כל כך ביחס למצבר שהולך להיות בתא המנוע...

שווה בדיקה לדעתי.

yehuda75
03-10-14, 18:38
אני קונה אותו על מנת לחברו כמצבר צרכנים. הוא יטען דרך האלטרנטור עם הריליי שצירפתי. יתרונו על מצבר רגיל הינו: אורך חיים גדול לצד התאוששתות טובה מהתרוקנות (לעומת מצבר התנעה). אני לא מומחה גדול אבל הומלץ לי ע"י אדם מהתחום על הדגם הזה. לגבי טמפ' עבודה- שים לב שנתון זה תמיד חסר בדפי המצברים לרכב, מהסיבה הפשוטה-מצברי חומצה לא אוהבים חום, זה מקצר את אורך חייהם.

חנן-ג'יפולוג
03-10-14, 21:28
מחזק. מצבר שחי בטמפ' ממוצעת של 30 מעלות יחיה 50 אחוז פחות ממצבר שחי ב20 מעלות, ומצבר שחי ב40 מעלות יגיע ל25אחוז אורך חיים.
מצברי agm וג'ל סובלים מחום אפילו יותר מאחיהם הנוזליים.

ד ו ר ו ן
03-10-14, 22:02
ובשורה התחתונה, הוא יחיה בתא מנוע, או יתפגר מהר?

חנן-ג'יפולוג
03-10-14, 22:04
יחיה. אין לי נתונים ובכלל קשה להשיג נתונים מוחלטים, אבל כמו שהמצברים הרגילים שלנו חיים, גם הוא יחיה.
הוא יחיה יותר אם הוא יהיה ממוקם באיזור קריר יותר, אבל זה נכון גם למצברי התנעה.

yehuda75
03-10-14, 22:04
יחיה הרבה יותר מהמצבר הנעה הסטנדרטי או פריקה עמוקה, סיני, ישראלי. אבל אין חכם כבעל ניסיון. במחיר הזה אין מה להתלבט (מצידי לפחות) אני הולך על זה.

ד ו ר ו ן
04-10-14, 10:34
היום יש מצבר יחיד של 100א״ש, והכוונה להוסיף אחד נוסף, כגיבוי להתנעה.
הכוונה היא להתקין מצבר שני לשימור יכולת התנעה, ושהצרכים בשוטף בחנייה ינצלו את המצבר 100א״ש.

אם היה מצבר ראשי סטנדרטי, ולא גדול כמו הנוכחי, אז לא היתה התלבטות, הייתי רוכש את מה שיהודה העלה.
המצב כרגע הוא שיש מצבר ״גיבור״, והשני יהיה לגיבוי הנעה, והשאלה מה אני מפסיד אם אני מחליף תפקידים בינהם, מוסיף פריקה עמוקה לצרכנים והופך את המצבר הגדול הנוכחי כגיבוי להנעה?

המצבר פריקה יכול לשמש גם להנעה?

הרכב לא צריך מצבר 100אש להנעה.

ד ו ר ו ן
04-10-14, 10:36
מחזק. מצבר שחי בטמפ' ממוצעת של 30 מעלות יחיה 50 אחוז פחות ממצבר שחי ב20 מעלות, ומצבר שחי ב40 מעלות יגיע ל25אחוז אורך חיים.
מצברי agm וג'ל סובלים מחום אפילו יותר מאחיהם הנוזליים.
המצברים בתא המנוע שלנו חיים בטמפ באזור 60-70 בקלות, ועדיין רובם מחזיקים את תקופת החיים המתוכננת.

חנן-ג'יפולוג
04-10-14, 10:42
המצבר שלך לא חי בממוצע של 70 מעלות.

זו הסיבה שהאחריות למצברים במוניות קצרה יותר.

yehuda75
04-10-14, 11:11
בתוך בוסטר הנעה יש מצבר 20ah להנעה, מצבר פריקה עמוקה יכול לשמש להנעה אבל הוא לא מצטיין בכך. אם מעניין אותך מצבר להנעה בחירום בוסטר יהיה מתאים יותר. יתרונו של המצבר פריקה עמוקה הוא מספר מחזורי הטעינה לאחר התרוקנות של 80% ממנו. לטעמי כל עוד המצבר שלך לא עובר את ה 20% צריכה במהלך חניון לילה אתה בסדר. אתה יכול להוסיף (כמוני) רכיב אוטומטי לניתוק המצבר על מנת להשאיר תמיד זרם להנעה.
http://www.amazon.com/gp/aw/s/ref=mw_dp_a_s?ie=UTF8&k=Battery+Prog+Brain

ד ו ר ו ן
04-10-14, 12:28
יש רכיב אוטומטי לניתוק, בצרכן העיקר-המקרר.

בעיה שנתקלתי בה, היא שסליל החימום בדיזל צורך הרבה מאד, ולמרות שהמקרר התנתק, הרכב לא הניע.

המצבר לא מת, כי האזעקה הרדיו והנעילה המרכזית עבדו, והניע בנגיעה עם מצבר אחר, ואחרי כמה דקות, גם הניע בעצמו.

landY
04-10-14, 13:10
קבלתי תשובה מבעל מקצוע. מתאים! אני עומד לרכוש את המצבר חדש מאדם שנשאר לו סטוק של חברה. 360 שח ליחידה. הוא מסכים למכור זוג ב 600. מישהו מעוניין לחלוק?

כן. מעוניין

yehuda75
04-10-14, 13:35
שלח בי בבקשה את הנייד בפרטי. נדבר אחרי החג.

חנן-ג'יפולוג
05-10-14, 08:34
12345

amit1
05-10-14, 08:53
2 תובנות:
חשוב שפיסית המצבר יהיה בנוי לעבודה בסביבה של תא מנוע.
מומלץ לעטוף את המצבר בהיקף ובחלקו התחתון ביריעת אלומיניום (בדומה ליריעות המשמשות לבידוד גגות) כדי להגן עליו מקרינת החום בתא המנוע.

גיל אסרף
05-10-14, 08:58
אם זה מצבר משני לצרכנים, למה לא להתקין אותו בתא המטען וזהו?

חנן-ג'יפולוג
05-10-14, 09:05
אפשרי. צריך לקחת בחשבון את הנושא של אידוי החומצה, מבחינת נזקים וריחות, וכן את נושא פליטת המימן, מבחינת ריכוזו בחלל הרכב. אסור לו לעבור 2 אחוז, אחרת מגיעים לסיכון של פיצוץ.

למיטב ידיעתי מצברים שממוקמים במקור בחלל הרכב מצוידים בצינורית ניקוז שיוצאת מהרכב.

גיל אסרף
05-10-14, 09:12
ואם מדובר במצבר אטום ?
בעולם הסטריאו לרכב זה נהוג להעביר את המצבר או להוסיף אחד לתא המטען.
אני אישית אף פעם לא התנסיתי בזה כי לא היה לי צורך.
בנוסף, מצברים שמיועדים לאל-פסק, הם לשימוש ביתי אז אני מניח שהתחשבו בזה כבר לא?

yehuda75
05-10-14, 09:16
מצבר ups מתאים לחלל סגור עם סירקולציה של אוויר. אישית לא הייתי מכניס לתוך הרכב. תודה על טיפ הבידוד! אני יוסיף זאת לשני המצברים.

חנן-ג'יפולוג
05-10-14, 09:26
האטום הוא לא באמת אטום, וה"ללא צורך בתחזוקה" הוא במציאות "ללא אפשרות תחזוקה".
האטום גם מאדה מימן, אבל הוא עושה את זה בקצב של שישית ממצבר לא אטום בגלל שימוש מבני בקלציום במקום באנטימון. גם לו יש שסתום אוורור שנפתח בלחץ מסוים וגם איתו יש חובה בהחלפת האוויר בחלל, אבל בתדירות פחותה.

אמיר ב.א
05-10-14, 09:33
לא לשים מצבר בתוך הרכב , מניסיון מוציא גזים שגורמים להרדם בזמן נהיגה , גם מצבר אטום.

גיל אסרף
05-10-14, 11:17
תודה רבה על המידע :)
כל יום אני לומד פה עוד ועוד !

דידו
07-10-14, 15:53
איפה כתוב שהמצבר המדובר הוא אכן פריקה עמוקה?

עתיד
08-10-14, 13:06
כל מצבר שמיועד ל-UPS במקור חייב להיות פריקה עמוקה, כי באופן טיבעי ככה עובד UPS, בהפסקת חשמל הוא נותן עבודה עד שהמצבר מת, ובחזרת החשמל הוא טוען אותו לעבודה חוזרת

Israeln
08-10-14, 22:48
יהודה שלום,

מעוניין להשתתף ברכישה, ולרכוש 2 מצברים.

ישראל
o54-4487795

yehuda75
12-10-14, 11:22
MK Battery 12 Volt 55 AH Deep Cycle AGM Battery 45HR2000S
Product DescriptionThe 45HR2000S MK Battery (a subsidiary of Deka, East Penn Battery) Unigy High Rate Series line of absorbed valve-regulated, lead-acid batteries are designed specifically for high rate uninterruptible power supplies (UPS).
This 12 volt battery is rated with 55 amp hours (@ 20 hrs). To determine how a MK battery with this amount of capacity will last under your load, please use our calculator (http://www.batterystuff.com/kb/tools/calculator-for-load-specific-run-time.html).
This is a true deep cycle battery, designed for running electronics and supplying steady power for long durations at a time. When standard AC power goes out, this is a good battery to rely on as uninterrupted power supply for emergency back ups.

Features


Sealed Absorbed Technology: Completely sealed
Valve regulated battery with efficient recombination
250 quality control checks through ISO 9001
UL recognized components MH17218
I.C.C.O., I.M.D.G., I.A.T.A., and D.O.T. air transport approved
Tank formation ensures voltage matching between cells
Absorbed glass-mat construction with Hovosorb separators (Lowers internal resistance for superior high-rate, short-term discharges)
Epox-Z sealed posts and recessed terminals (Eliminate post leaks)
Solid copper, tin-plated intercell connectors with insulators (Ensure highest current-carrying capability)
Reinforced case, complete with carrying handle (Resists bulging and meets safety requirements)
Computer-aided design and manufacturing (Ensures quality products through control of processes and standards)
Made in USA (Your assurance of quality)

עתיד
12-10-14, 18:38
מעבר לתאוריה ולכל שאר המספרים.
אני רק אציין פרט קטן שאולי יעזור לפותח השרשור,

אני כבר שנתיים נוסע עם 24HR3000S כמצבר ראשי ויחיד ברכב
הוא נותן סטרטר בלי שום בעיה ומספר כל מה שאני צריך, הוא נמצא בתא מנוע בלי בידוד מיוחד
וסך הכל מתפקד ללא דופי, לא יודע האם הוא מיועד לכך או לא מיועד
ולא יודע מה המספרים אומרים אבל שורה תחתונה - הוא פשוט עובד וזהו.

זה המצבר :
http://www.batterystuff.com/batteries/upc-telecom/24HR3000S.html

דידו
12-10-14, 21:01
MK Battery 12 Volt 55 AH Deep Cycle AGM Battery 45HR2000S
Product Description

The 45HR2000S MK Battery (a subsidiary of Deka, East Penn Battery) Unigy High Rate Series line of absorbed valve-regulated, lead-acid batteries are designed specifically for high rate uninterruptible power supplies (UPS).
This 12 volt battery is rated with 55 amp hours (@ 20 hrs). To determine how a MK battery with this amount of capacity will last under your load, please use our calculator (http://www.batterystuff.com/kb/tools/calculator-for-load-specific-run-time.html).
This is a true deep cycle battery, designed for running electronics and supplying steady power for long durations at a time. When standard AC power goes out, this is a good battery to rely on as uninterrupted power supply for emergency back ups.

Features


Sealed Absorbed Technology: Completely sealed
Valve regulated battery with efficient recombination
250 quality control checks through ISO 9001
UL recognized components MH17218
I.C.C.O., I.M.D.G., I.A.T.A., and D.O.T. air transport approved
Tank formation ensures voltage matching between cells
Absorbed glass-mat construction with Hovosorb separators (Lowers internal resistance for superior high-rate, short-term discharges)
Epox-Z sealed posts and recessed terminals (Eliminate post leaks)
Solid copper, tin-plated intercell connectors with insulators (Ensure highest current-carrying capability)
Reinforced case, complete with carrying handle (Resists bulging and meets safety requirements)
Computer-aided design and manufacturing (Ensures quality products through control of processes and standards)
Made in USA (Your assurance of quality)


סבבה במחיר הזה באמת אין מה להתלבט מוכן שישכב אצלי בינתיים
מעוניין

- - - Updated - - -

אגב
כתבת שאתה רוצה להטעין אותו בטור למצבר הראשי?
המערכת שלך 24V? או 12V

-->