צפייה בגרסה מלאה : דריישפט קדמי של היילקס- משהו מוזר קרה
ערב טוב
כחלק מהתאמת הסמוראי להגבהה החלטתי להחליף את הדריישפט המקורי לכזה עם קרדן כפול שישפר את זווית העבודה.
הדריישפט שנבחר הוא של היילקס 97.
האורך הותאם.
אבל,
כשהרכבנו אותו גילינו שהצלב (בחלק שמתחבר לטרנספר) נמצא בזווית כזו שהוא לא יכול כלל להסתובב. כלומר נמצא בקצה המהלך שלו.
אצל חבר, מוגבה בצורה דומה ונתונים דומים הדריישפט יושב פיקס.
ועכשיו השאלות:
1. יתכן שיש כמה סוגים של דריישפט קדמי בהיילקס בשנים 93-97?
2. יתכן שהצלב (הקרדן הכפול) לא מקורי? (-ככל הנראה לא)
3. יש מה לעשות עם הדריישפט הזה? (להחליף צלב או את כל הקרדן הכפול)
4.יתכן ולא הצלב הוא שמגביל את המהלך אלה המיסב?
5. האם המרחק בין הטרנספר לסרן בהיילקס שונה מזה של הסמוראי? (אם ארוך יותר זה מסביר אולי חלק מהבעיה, אם קצר יותר, אז זה מגדיל את סימני השאלה שלי)
רעיונות יתקבלו בברכה,
תודה וחג שמח
לא כתבת, אבל אני מנחש שהרכבת את הקרדן הכפול בצד הסרן? אם כן, אז את הצד עם הקרדן הכפול תרכיב על הטרנספר, ותסובב את הסרן הקדמי שיצביע ישירות לטרנספר..
הקרדן כפול כמובן בצד הטרנספר.
הסרן הקדמי בזווית הנכונה.
לCV מקורי של שנתונים 93-97 יש את זווית העבודה הגדולה ביותר.
כל CV אחר, מקורי מודל גבוה יותר, או תחליפי, יתנו זווית קטנה יותר.
מרבית העוסקים בענף לא מודעים לבעיה מכיוון שאינם מגיעים לקצה המהלך.
למצא גל הינע קדמי 93-97 עם CV מקורי תקין בפירוקיה שווה ערך לטלפון מאראלה על הבוקר...
האם ב CV שהבאת הגירוז של הגולה המרכזית מתבצע דרך חור עגול בצד ?
אם כן, זה לא 93-97 מקורי.
תעלה תמונה.
בברכה,טושי
טושי שלום,
האוטו כרגע לא בבית, כך שאני לא יכול לצלם.
איתרתי את מודעת המכירה של הבחור ממנו רכשתי פה בפורום ושם מצויין שזה מה שאני מחפש (93-97).
אני לא איש טויוטה ולכן לא אדע לזהות.
מצאתי עכשיו סרט של הדריישפט שלי - לא יכול להעלות אותו כאן.
אפשר לשלוח לך לוואטסאפ?
תודה
חיובי
0544517924
בברכה,טושי
ע
1. יתכן שיש כמה סוגים של דריישפט קדמי בהיילקס בשנים 93-97?
רעיונות יתקבלו בברכה,
תודה וחג שמח
קבל חוות דעה אמריקאית לחלוטין וגם לא ברור כמה רלוונטית, אבל התשובה היא כן.
מ79-85 היה סרן חי וה דריבשאפט הקידמי היה בהתאם
מ86 ומעלה הופיע הIFS והדריבשאפט היה זהה לחלוטין במראה אבל לא עבד בזוויות כמו המקורי, אין דרף להבדיל בהם מהמראה,
לא נדיר שהשימוש בדיסק יגרום לדרייבשאפט המאוחר לעבוד בזוויות פעולה של סרן חי.
tzagi תודה
1. בהנחה שאכן מי שמכר לי אותו הוא לא שקרן אלא פשוט לא ידע שיש סוגים וזה אכן ירד מהיילקס 93-97- מה הדרך לעובד עליו עם דיסק?
גוגל חברך, וגם PBB
ממש לא מסובך. לא החיפוש ולא העבודה.
מחפש.
החיפוש קל.
זה מילות המפתח שהן הטריק לחיפוש טוב :-)
אם תוכל לסייע בזה- אשמח.
אגב, זה משהו שניסית לעשות?
קודם כול, לא ניסיתי, עשיתי.
קצת היסטוריה, ההילקס הראשון שלי היה 1979 וזה היה ב 1988
והיו לא מעט מאז, את האחרון אתה יכול עדיין למצוא פה באתר.
ממש לא רוצה להרוס לך את התענוג של החיפוש, אבל אם אתה מתעקש
IFS drive shalt sas solid axle
הדרך להבדיל ביניהם פשוטה מאד והזכרתי אותה קודם.
אין חור עגול בצד ? מקורי ומתאים.
יש חור עגול בצד להגיע לגירוז הכדור ? לא מתאים.
כל זה נכון לגבי CV של גל הינע קדמי בהילקס.
ישנם גם CV אחרים בגלי הינע אחוריים של פראדו, הילקס מ 2002 ומעלה וכנראה עוד דגמים. אותם צריך לבדוק כל אחד לגופו.
הפטנט של השחזה ושחרור לטובת זווית עבודה מוכר.
רצוי להשתמש במשחזת ציר (דרמל ) ולא דיסק.
אני לא אוהב את הפתרון בגלל שכשמורידים חומר מורידים גם חוזק.
אתה יכול להעלות לפה את התמונה ששלחתי לך.
בברכה,טושי
טושי אני אעלה את התמונה כשאגיע הביתה. היא מעולה.
גילוח חומר מהציר - אני חושב שאצלי זה בסדר כי מדובר על סמוראי שעובד עם הדריישפט הזה והעומסים שלו קלים משל ההיילקס.
אלא אם כן פיספסתי משהו.
- - - Updated - - -
אגב,
סדנאות שעוסקות בגלי הינע טוענת שאפשר להחליף את הצלב בשלמותו רק ש...
1. רוצים 1200 שקל או ש..
2. אין להם במלאי בכלל.
דבר עם ״עאסף גלי הינע״, אולי תהיה תשובה אחרת.
ממליץ בחום, מקצועיים, הוגנים ומנוסים בביצוע דברים לא סטנדרטיים,
דורון, עאסף זה באשדוד?
דיברתי איתו.
אין לו החלק להחלפה, אבל אנסה להגיע אליו ולראות אם יש רעיון אחר.
תודה
כן, באשדוד.
הומלץ לי עליו.
3 פעמים הייתי אצלו, בפעם הראשונה הייתי בטוח שהלך צלב, זחלו מתחת לרכב, פירקו, בדקו, והעלו על המכשיר איזון.
אמרו שאין מה להחליף, ונתנו פיק קטן לתיקון האיזון, לדרגת מושלם.
הרכיבו+גירוז,
ו.. ביקשו 200 שקל על הזמן עבודה ובדיקה, לשיטתי הוגן בהחלט.
אחרי החווית שירות הזו, חזרתי עוד פעמיים לתיקונים אמיתיים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.