guy sadot
11-10-14, 17:10
לכל מאן דבעי,
בהנעה כשהאוטו קר, הטורים מגיעים ישר ל2000 ואפילו יותר,
לאחר כמה דקות נסיעה זה מתייצב וחוזר ל1000 בעמידה.
גם אחרי נסיעה, כשהאוטו היה כבוי ועמד חצי שעה, הסל"ד בהנעה שנייה יהיה 1000.
למה הסל"ד מטפס ככה בהנעה הראשונה? יש רעיונות?
תודה
בהנעה כשהאוטו קר, הטורים מגיעים ישר ל2000 ואפילו יותר,
לאחר כמה דקות נסיעה זה מתייצב וחוזר ל1000 בעמידה.
גם אחרי נסיעה, כשהאוטו היה כבוי ועמד חצי שעה, הסל"ד בהנעה שנייה יהיה 1000.
למה הסל"ד מטפס ככה בהנעה הראשונה? יש רעיונות?
תודה