התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: טנדר ראם 3500



אייל
12-10-14, 07:09
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3426-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%A8%D7%90%D7%9D-3500

OFF-RoaD
12-10-14, 07:51
אחת הכתבות הטובות שקראתי. לא רק פה, אלא בכלל. שאפו!

רק תגיד, המחיר שמופיע בסוף, זה מוגבל בזמן?

רמי גלבוע
12-10-14, 08:28
מברוק ושאפו על הכתבה, וההומור העצמי.
נהניתי לקרוא, למרות מה שקישקשת על הדיפנדרים !!!

gasgas
12-10-14, 10:00
אחלה כתבה! נהניתי מכל פיסקה.

אומי5
12-10-14, 12:12
הקישור מוביל אותי להודעה הזו :
אומי5, אין לך הרשאות לדף זה. זה יכול להיגרם ממספר סיבות:

לחשבון המשתמש שלך אין מספיק הרשאות כדי להיכנס לדף זה. האם את/ה מנסה לערוך הודעה של מישהו אחר, להשתמש באפשרויות ניהול או פריבילגיות אחרות?
אם את/ה מנסה לפרסם הודעה, יתכן שחשבונך הוגבל, או שעדיין מחכה לאישור.
התנתקות לדף הבית

savyon
12-10-14, 14:04
הכתבה תעלה שוב בקרוב,
מחכים לעדכון המחיר מהסוכן...

איל מ
12-10-14, 23:32
רק שתי הערות:
1. עם הסגנון הזה קצת קל מדי ללכת לאיבוד ולהבין את הנתונים על הרכב.
2. אם אי פעם היית נוסע על לנדרובר היית יודע שמאז ומתמיד יש מצב ניוטרל לטרנספר.

כל השאר, סוכר (במלעיל).

ishc
13-10-14, 11:16
כתיבה משעשעת.
תודה

חנן גולומבק
13-10-14, 14:01
ואם אני הייתי כותב את הכתבה הזאת אז הייתי מכניס גם צילום של המיטה.........לא ?

Tourist
13-10-14, 19:06
כתבה מצויינת

כבר לקחת איתך צלם... לא תפציץ בתמונות ?

ובכלל, מערכת יקרה, למה לא להתחיל להצמיד סרטוני וידאו קצרים לכתבות המצויינות ?

savyon
13-10-14, 19:29
כתבה מצויינת

כבר לקחת איתך צלם... לא תפציץ בתמונות ?

ובכלל, מערכת יקרה, למה לא להתחיל להצמיד סרטוני וידאו קצרים לכתבות המצויינות ?

למה ככה????
בתקופה האחרונה, לכל כתבה טובה מצטרף גם סרטון,
בד"כ כשבוע/שבועיים אחרי הכתבה מאחר וזמן העריכה ארוך והחברי עושים את זה אחרי העבודה, הילדים, הבית והאשה...
ולראיה, הכנס לעמוד היוטיוב שלנו: https://www.youtube.com/channel/UCxz_javKCU57TF9oeN3-1kA

סביון

Tourist
13-10-14, 23:17
יש ערוץ יוטיוב ואני לא ידעתי....
הריני חוזר בי
וממתין לוידאו של המיטה המתקפלת מאחור

דרור ברלי
14-10-14, 00:18
שלא יבלבלו לך בשכל, זו לא מיטה ולא קרוב למיטה.
המושב האחורי מתקפל ויוצר מעין משטח שטוח במפלס אחיד שמאפשר לנהג צבאי עייף להשתרע ולהירדם עליו.
או אם הוא משקיען, להניח שם את המזרון שהוא שומר במיוחד לצורך הזה בארגז...

וזה מביא אותי לשאול שאלת תם - בטנדרים הצבאיים עם הארגז הסגור - למה להתקפל בקבינה אם אשכרה אפשר להניח מזרון ולישון בארגז?....

Redoren
14-10-14, 00:58
וזה מביא אותי לשאול שאלת תם - בטנדרים הצבאיים עם הארגז הסגור - למה להתקפל בקבינה אם אשכרה אפשר להניח מזרון ולישון בארגז?....

כי תמיד יש שם תערובת של מיץ פטל+טונה+אבק+שקיות זבל והכל מעורבב עם מים מהתרמוקן.

ומה שברור לשיריונרים שישנים על התובה גם בבוץ של רמת הגולן, ממש לא ברור לנהגי ב׳ שעושים שבוע שבוע.

tzagi
17-10-14, 06:12
אייל, שכחת לציין את הדבר הכי חשוב
מי שקונה את הרכב הזה למעשה קונה מנוע של משאית בנונית שלגמרה במקרה מגיע עטוף בדודג'
הדבר הזה יכול לעשות מעל ומעבר ממה שחוקי המדינה(שלכם) מרשים, דבר ראשון הוא עושה אימיטציה לא רעה למכונית שרירים, ואפשר להעלות את הביצועים יחסית בקלות וכעומק הכיס, 1200 כ'ס זה ממש לא אתגר היום.
2. יכולת גרירה, במציאות נגרר של 10000 פאונד ממש לא מזיז לו. עם שיפורים קלים אפשר גם לגרור 15000 פאונד.
אין לי מניות בפיאט אני רק לקוח מרוצה, יש לי כזה שנת 2001, הזמנה מיוחדת. מאז ועד היום הוצאות על תיקונים וטיפולים היו מינימליים, חוץ מזוג מצברים, סט צמיגים והחלפת שמן ומסננים עלות התיקונים....ולא אאשים אם לא תאמינו.....פחות מ$1000 וזה כולל משאבת הזרקה שהתאבדה לפני חודשיים, כמובן שהעגלה לא ראתה מוסך לעולם ואני היחיד שעובד עליה.
בסך הכול, אם נחלק את העלות בשנות השרות יתכן שזה הרכב הכי זול שהיה לי אי פעם ואני לא רואה כול סיבה למכור אותו ב5-7 השנים הבאות, אין נזילות, נוסע בדיוק כמו כשנסע חדש, קוסמטיקה? טוב נו, מתקנים כשצריך, הזמן עושה את שלו.

-->