PDA

צפייה בגרסה מלאה : משיכת הילוכים קורנדו 2004



odedey
14-10-14, 17:02
בשעה טובה התחדשתי בקורנדו חביב ביותר שהחליט שאחרי הקניה הוא רוצה קצת פינוק..
טיפוס עליה לא מסובכת גרמה לדיפרנציאל להחזיר את נשמתו דבר שהוביל להחלפה של המכלול בנעילה אוטומטית (אצל סלמן התותח שהיתה לו סבלנות אפילו לחפירות שלי :rolleyes:) ולענייננו, הכלי התחיל למשוך הילוכים להעביר אותם בבעיטה בישבן ולשכוח שיש לו גם הילוך רביעי.התחושה הכללית שההילוכים מועברים ע”י ילדה בת 16 . התופעה מתרחשת לאחר שהכלי מגיע לטמפרטורות עבודה ( תחילת נסיעה בבוקר אחרי שהרכב עמד וההעברות חלקות כחמאה) לאחרונה שיחזרו ברכב צינורות וקום. (יש קשר?) שמן גיר לא הוחלף אבל אני מאוד חושש ממוסכי יבואן שטוענים שהחליפי של פז מתאים.. יש רעיונות?

גיל אסרף
14-10-14, 18:24
תתחדש על הנעילה.
בדוק שחיישן מצב המצערת עובד כראוי (הוא מכני וצריך לנקות ולשמח אותו מדי פעם)
אצלי זה פתר את הבעיה של ההילוך הרביעי.

odedey
14-10-14, 18:39
תודה רבה על התגובה הנושא יבדק! מה שמוזר לי שזה קורה אחרי שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ועד אז הכל עובד כמו שצריך

גיל אסרף
14-10-14, 19:33
אם אתה מאיזור אשדוד, כנס למוסך צמד ודבר עם רועי או דוד.

בהצלחה

odedey
14-10-14, 20:34
מאזור חיפה. תודה

elibaba
15-10-14, 22:34
גם לי יש את הבעיה המציקה הזו במוסו, אני בימים הקרובים מחליף חיישן מצב מצערת TPS - האם אצלך זה עזר ?

odedey
16-10-14, 08:10
החלפתי שמן גיר (ויצאה נשמתי עד שמצאתי מוסך שיש לו את ה tq95) וניקיתי חיישן מצערת. בנסיעה קצרה תפקד מצויין. יבדק היום בנסיעה ארוכה ואעדכן.

elibaba
16-10-14, 09:59
עדכן איפה מצאת TQ95? כי אני לא מצאתי ומילאתי Kixx Multi ATF סינטטי + תוסף Lubegard BTR (http://www.lubegard.com/~/C-251/LUBEGARD+BTR+ATF+Conversion+Formula)

elibaba
16-10-14, 15:00
אז גם אני החלפתי בהמשך להמלצות פה את חיישן מצב המצערת באחד שיש לי מפירוק - תענוג!
הבעיות נפתרו לחלוטין, העברות ההילוכים חלקות לרמה בלתי מורגשת, אין את הירידה לשלישי וממיר המומנט ננעל כמו שצריך בשיוט.

תודה! חסכת לי פירוק גיר :)

odedey
17-10-14, 17:02
מוסך הבונים ברחוב ההסתדרות 33 חיפה מחזיקים גם tq95 וגם tq-d. מאוד חביבים ואפילו יש להם מוסו לפירוק.

odedey
19-10-14, 17:20
טוב, אז היום חזרתי למוסך. הניסיון שלי לטפל לבד בtps הוכיח עצמו כלא יעיל.. רכשתי חדש ואחרי מלחמת עולם עם המחשב שסירב בתוקף לשכוח את הישן הצליחו לכייל אותו (ללא כיול העביר הילוכים חלק כולל רביעי אבל לא נכנס לשיוט ולא נתן קיק דאון) ג'ורג' היה סבלני מאוד לחפירותי ותיקן אפילו את בורר הכוח\חורף שליד הידית (בלי זה לא ניתן למחוק את החיישן הישן). האוטו נוסע תענוג, מרגיש שגילה מחדש את נעוריו :-)
שוב תודה למוסך הבונים על מקצועיות בכלי הלא נפוץ הזה.

גיל אסרף
19-10-14, 18:20
שמח לשמוע שהסתדרת .
אצלי ניקוי ושימון פתרו את הבעיה.
יכול להיות שאצלך הוא ממש היה גמור.
אגב, בשיוט על 100 קמ״ש, כמה סל״ד מראה המחוג?

elibaba
19-10-14, 18:52
אצלי 2500

odedey
19-10-14, 19:08
שעון סלד לא תקין.. מרגיש שהמנוע עובד בתחום בינוני נמוך

גיל אסרף
20-10-14, 10:25
שעון סל״ד לא תקין = שיפוץ אלטרנטור בקורנדו..
בהצלחה.

odedey
20-10-14, 16:23
לא נתקלתי בבעיות טעינה או פריקת מצבר...
לא יכו להיות שפשוט מדובר בחוט מנותק?

גיל אסרף
20-10-14, 16:32
אם אין בעיות טעינה אז יכול מאוד להיות.

liontamer84
20-10-14, 16:41
עודד,

לגבי החוט של הסל"ד -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/87331

כבר ביקשתי עבורך ספר רכב, ובקישורים שהבחור צירף שם, יש סכימות של כל הרכב.

שווה בדיקה

odedey
20-10-14, 17:10
רוב תודות יא רועיקי עיינתי בpdfים צריך להיכנס יותר לעומק..

-->