צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לגבי מצב שבילים צפון מדבר יהודה ותיאום שטחי אש.
המחשבה הכללית היא לישון לילה בחניון הסירה, למחרת לעלות בנחל גרופן ולרדת בדרגה, לישון במצפה דרגות, ולמחרת לעלות במקביל למצוק העתקים על הציר האדום ולחבור לכביש בקעת הורקניה באחד הצירים לפי הזמן.
הכל נתון לשינויים לפי הספק.
קודם כל האם מישהו יודע בודאות שאין אימונים בחג בשטחים האלו?
האם הצירים בעבירות קלה-בינונית?
המלצות נוספות באזור, לעבירות קלה?
עבירות קלה. כל האזור מחורץ ככה שכל כמה עשרות מטרים נדרש להאט את הנסיעה ולחצות את החריץ שנהיה.
היום טיילנו באזור.
הנוף במצוק העתקים מדהים כרגיל..
תהיה בעיה במעבר של מח׳רס דלאל (נחל ערוגות העליון). חוץ מזה הכל שבילים סבירים.
מתי?
אסף.
כרגע אני די חולה, אם מחר בצהריים ארגיש סביר, אז יוצאים בצהריים, ישנים בחניון סירה וכו'.
בתשובה הקודמת הטעיתי אותך כי חשבתי שאתה מתכוון להמשיך דרומה לאורך מצוק ההעתקים.
אם צפונה מהדרגה אז אין שום בעיות. המקומיים נוסעים במכוניות ללא 4X4 בשבילים האלו.
אסף.
לא עמוקים ... אבל מעיקים.
בתשובה הקודמת הטעיתי אותך כי חשבתי שאתה מתכוון להמשיך דרומה לאורך מצוק ההעתקים.
אם צפונה מהדרגה אז אין שום בעיות. המקומיים נוסעים במכוניות ללא 4X4 בשבילים האלו.
אסף.
אין בעיה לעבור את נחל קידרון ?
תודה למגיבים, בינתיים זה נדחה עקב כאב גרון שלא מרפה, ולילה במדבר בטח לא ישפר את זה...
נחל קדרון יבש, יש קליפה של ביוב יבש ומאות מיכלי פלסטיק וזבל שנסחף
הקדרון יבש תלוי איפה...באזור המרסבא הוא עדיין זורם.
בנסיעה לחניון הסירה על נחל קדרון יבשה אבל מעט מעצבנת ומטרטרת בשל חלוקי נחל.
מעלה גרופן תלול ודרדרתי .
אומי האם הכוונה שלך כשאתה שואל לגבי עבירות היא להנעה אחורית בלבד? אם כן, אז כל מדבר יהודה באופן כללי מתאים לכלי 4X4 עם הילוך כוח. אני לא מדבר על מעלות ספציפיים עם שמות, כאלו אין הרבה, וגם אלו שיש לא דורשים הרבה מעבר להילוך כוח, נהג שקול, מכוון ולפעמים קצת בנייה. אבל האופי הכללי של השבילים הוא שהם איטיים, שבורים, עולים ויורדים כל הזמן את אינספור הערוצים שהם בעצם מדבר יהודה. בתחתית כל ערוצון - חריץ, מדרגה, בגודל כזה או אחר.
סתם סיפור מהחג האחרון - נכנסנו שני ג'יפים אחרי הצהריים בנביא מוסה, בשעה חמש בערך נסענו מזרחה בנחל גורפן לכיוון המצוק. מולנו שני רכבים - הראשון עוצר לידי ושואל כמה זמן עד לבקעת הורקניה. לנדקרוזר שנראה מוגבה ומשופר עם צמיגי שטח. מכיוון שבדיוק הגעתי משם אמרתי לו שזה שלושת רבעי שעה. הוא התקדם, ורק אז שמתי לב שהרכב שאחריו זה ראב4... המשכנו למצוק, לתצפית על ים המלח, קפה קטן, וחזרנו באותו שביל בדיוק כדי להתמקם ללילה על משטח נחמד ומבודד שראינו בדרך. עברה כמעט שעה וכשאנחנו חוזרים אנחנו רואים שאותם החבר'ה התקדמו בקושי קילומטר, והראב 4 מתבחבש מול איזו עליה טחונה עם הצלבות. עכשיו שוחחנו קצת יותר ומסתבר שהם בסך הכל בנו על טיול קטן ממצוקי דרגות לנביא מוסה. לרכב שטח אמיתי, זה באמת טיול של אחה"צ. לג'יפון - זה מלחמה כל הדרך. המלצנו להם לחזור חזרה כפי שבאו דרך מצוקי דרגות וזה מה שהם עשו.
בקיצור אומי - מדבר יהודה זה לא הנגב, ולא לחיפושיות... אלא אם אתה מחפש מלחמה, ואם כן אז עדיין צריך תכנון מסלול מאד מדוקדק.
תהפוך את החתימה האישית שלך ותחסוך מעצמך צרות....
גם אם אני אשאר בבית אני אחסוך מעצמי צרות :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.