צפייה בגרסה מלאה : מה עושים עם סרן שהתעקם?
שלום לכולם,
אני קורה כאן כבר הרבה זמן ונהנה מהפורום, אבל עכשיו אני פה בשביל שאלה.
יש לי JK 2009 רוביקון קצר (מיבוא אישי)
בנסיעה על שביל קקל נתקלתי בבור והסרן חטף מכה והתעקם.
התושבת התחתונה התעקמה בצד המכה וככל הנראה גם הסרן עצמו כי הגלגל עומד עקום.
ביקור במוסך העלה שתי אופציות- או תיקון (ריתוך אוזניים חדשות ועוד משהו) או החלפה - והפעלת הביטוח.
בכל מקרה כנראה שיש נזק גם לזרועות ההיגוי.
מה עדיף -לדעתכם?
- - - Updated - - -
9205192050
הפעלת ביטוח. סרן כזה חדש עולה הון
למה סרן חדש?
על פניו נראה שאפשר לגלח את התושבת ולבנות במקומה תושבת אחרת, אולי אפילו טיפה יותר חזקה.
על הדרך כבר לעשות חיזוק לסרן, שמעתי שיש לסרנים ברכבים האלה נטיה להתעקם...
לא באמת יודע את התשובה אבל חכה רגע לתשובות מכאלה שמבינים, יש פה כמה
במבט מלפנים רואים שהגלגל ש"חטף" מעוקם ככה שחלקו העליון קרוב יותר לרכב מחלקו התחתון.
לא הצלחתי לצלם ככה שיראו את זה
תמונה בהחלט תעזור, תלוי כמה הוא עקום.
אם זה בקטנה אז ניתן ליישר די בזול, ולא להפעיל ביטוח
אבל...
אם זה משהו שאתה רואה בעין אז סביר שהמצב ממש עקום.
ואז לדעתי הכי טוב להפעיל ביטוח ולהרכיב במקום סרן מחוזק או אפילו דנה 44 של רוביקון... :)
איל
תמונה בהחלט תעזור, תלוי כמה הוא עקום.
אם זה בקטנה אז ניתן ליישר די בזול, ולא להפעיל ביטוח
אבל...
אם זה משהו שאתה רואה בעין אז סביר שהמצב ממש עקום.
ואז לדעתי הכי טוב להפעיל ביטוח ולהרכיב במקום סרן מחוזק או אפילו דנה 44 של רוביקון... :)
איל
... שגם הוא בתורו מועד להתעקמות/שבירה של הצינורות החיצוניים.
הסרנים המקוריים של-JK צברו לעצמם מוניטין של בעייתיים משהו. במיוחד כשעוברים טראומות כמו מכות ו/או מועמסים בגלגל גדול.
הבעיה היא דווקא בהאוזינג - צינורות חיצוניים וכו' שנוטים "לחייך" ואפילו להישבר.
לדעתי, אצל מי שעוד לא התחייך לו, מוטב להקדים תרופה למכה ולחזק אותם.
מקרה שני שאני שומע עליו. במקרה הראשון זה קרה כתוצאה מפגיעה בסלע במהירות גבוהה, אני בספק אם בור בשבילי קק"ל גורם לזה, אבל לא ממש משנה.
בראשון הופעל הביטוח, ההוצאה הסתכמה בעשרות אלפי ש"ח.
boaz avrahami
19-10-14, 11:37
אם זה בקטנה אז ניתן ליישר די בזול
איל
באיזו טכניקה ואיפה יש מישהו שמיישר חיוכים של סרנים בזול?
חנן-ג'יפולוג
19-10-14, 11:53
אחד מגולשי האתר הזה ריצ'ט את צידי הסרן עם שרשראות למסילת רכבת והרים עם ג'ק את הנקודה שבה הסרן היה עקום.
למיטב זכרוני בזה נגמר היישור המוצלח.
ואז לדעתי הכי טוב להפעיל ביטוח ולהרכיב במקום סרן מחוזק או אפילו דנה 44 של רוביקון... :)
מדובר בדנה 44- זה רוביקון
באיזו טכניקה ואיפה יש מישהו שמיישר חיוכים של סרנים בזול?
אחד מגולשי האתר הזה ריצ'ט את צידי הסרן עם שרשראות למסילת רכבת והרים עם ג'ק את הנקודה שבה הסרן היה עקום.
למיטב זכרוני בזה נגמר היישור המוצלח.
ככה, על פס רכבת או בכל מכון פרונטים "שכונתי"...
רק אם העיקום הוא מינורי.
אם זה ממש עקום (זה כבר לא מחייך, זה צוחק...) אז זה לא יספיק.
מדובר בדנה 44- זה רוביקון
אז תמיד אפשר לשדרג ל-DYNATRAC או משהו כזה... :)
ובכל מקרה, אני ממליץ כמו שכתבו למעלה, לחזק את החדש לפני שמרכיבים אותו.
המומחה ליישור סרנים וחיזוקם הוא כמובן ארנון שושני מרוק-סוליד, שלא ברור מה מצבם כרגע.
יש לו גם נסיון עם יישור הסרנים של JK.
אפשר להתקשר אליו אישית ולבדוק.
מוסך שיודע לישר כאלה סרנים זה מוסך מכסיקו בנתניה, לא ניראה לי שאם רצועות ופס רכבת אפשר לישר, בכל מיקרה ניסיתי פעם לישר סרן של הילקס, לא הלך בשיטה זו אבל יכול להיות בסרנים של דנה זה עובד.
טל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.