צפייה בגרסה מלאה : זיהוי משהו בצד הדרך- אחרי מחלף שורק לכיוון ראשון לציון
מקווה שציינתי נכון,
לפני ראשון לציו יש מסילת ברזל שנמצאת בצד במזרחי של הכביש.
לאורך קטע מהמסילה יש מבנים לא ברורים (לי).
הם נראים כמו כלובים גדולים (הדפנות הן סוג של רשת) וממוספרים.
נמצאים מעל מה שנראה כמנהרה.
מה זה?
תודה
חנן גולומבק
22-10-14, 06:46
אווררים למנהרה של הרכבת.
זה לא בדיוק "אורורים". נכון , זה מאוורר את המנהרה...אך לא זו הסיבה שעשו את זה.
אני יודע , אבל לפני שאגלה :
נסו לנחש מה היא הסיבה האמיתית לכלובים האלה.....- רמז : תחשבו בראש היהודי ,המתחכם והקומבינטור.
כשרכבת נכנסת למנהרה יש את אפקט ״המזרק״. אם המנהרה בדיוק בגודל של הרכבת, כשהרכבת נכנסת לתוכה היא בעצם כמו בוכנה שדוחפת את האוויר הקיים במנהרה, ואם המנהרה לא בגודל מתאים יש התנגדות גדולה מאוד.
אז במקום לבנות מנהרה בגודל שיאפשר תנועת אוויר בתוכה, פתחו כמה פתחים כדי שהאוויר יוכל לצאת החוצה.
אייל לפי הרמז שלך
נתגלו קברים והפתחים מאפשרים עילוי נשמות?
עד היום חשבתי שזה לשיחרור הלחץ אוויר כמו שכתבו לפני "אפקט המזרק"
בועז
אולי ...קצת מזרק....זה היה חלק קטן מהשיקול.
יש עוד משהו. רגולטורי. קומבינטורי.
טוב :
מנהרה מוגדרת כקטע דרך סגור שיותר ארוך מ- 95 מטר (או 90, או 99...אל תתפסו אותי במספר).
לדוגמא : כשאתם עוברים מתחת לגשר , למה זה לא נקרא מנהרה ? כי זה קצר מ- 95 מטר.
ברגע שקטע מוגדר כמנהרה , חלים עליו כל חוקי המינהור , ואז החוק מחייב להשלים ולבצע תשתיות עזר בהתאם למנהרה : חשמל, מעברי חירום, איוורור, כיבוי אש, הולכת מים, תאורה ועוד אלף ואחד דברים....- וכל זה עולה הרבה מאד כסף!!
ומה עשו היהודים בקטע המדובר ליד יבנה? "הבא נתחכמה לו"!
פתחו את אותם פתחים וגידרו אותם (אותם "כלובים" שניראים מהכביש הראשי..) ואז אין קטע אחד במנהרה סגור שיותר ארוך מ-95 מטר , ואז זה כבר לא מוגדר מנהרה. ולכן לא צריך לבנות בסטנדרטים של מנהרה .(כל התשתיות הנלוות)
זה הכל. המתכנן עשה קומבינה על החוק כדי להוזיל עלויות בניה .
אז מה אם זה מכוער רצח ונראה כמו פריקסטים בטרבלינקה....
אז זה זה.
boaz avrahami
22-10-14, 14:03
ותאורית המזרק לפח?
לא. פשוט בשביל לבטל את תאוריית המזרק מספיק פתחים קטנים או אוורור ולא צריך פריקסטים של צבא.
אם תבוא מדרום לצפון תוכל לראות שיש מדרגות מילוט ושהמנהרה מוארת (ושכנראה יש כביש גישה למכבי אש).
אתה מדבר מנסיון (לגבי השיקולים ההנדסיים בפרויקט הזה) או מהשערות/שמועות?
נשמע לי כמו גלגול תיאורית קונספירציה.
לא קונה את הסבר הקומבינה של פחות מ-95 מטר.
זו לא מנהרה אלא קטע מחופה בכל מקרה, זה בוצע בשיטת חפירה וכיסוי.
מהנדס בתחום ששאלתי אותו על זה אמר שזה בגלל הדחיסה בחלל הסגור.
זו רכבת גדולה מאד, דו קומתית, והאפקט גדול.
ויש תאורה, ויש אוורור, ויש מילוט.. אז איפה הקומבינה?
ברור לך שרכבת נוסעים בארוך 80 מטר נושאת מאות אנשים,נראה לך הגיוני שיוותרו על תשתיות בטיחות גם אם זה ״רק״ 60-80-90מטר?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.