PDA

צפייה בגרסה מלאה : ספייסר לדריישאפט...



ts357
22-10-14, 07:29
בוקר טוב!!!

האם ניתן להשיג בארצנו ספייסר לדרייב שאפט (2.5~ סנטימטר), ויטרה 93'?

אחרי שהלכתי להחליף צלבים, הבחור במקום ראה שהדרייב שאפט נמצא בחוץ כ-3 סנטימטר,
המליץ להוסיף ספייסר.

האם למישהו יש המלצות נוספות בנושא?

מצאתי בחו"ל ב230 ש"ח כולל משלוח (ללא מסים וכו')
http://www.acmeadapters.com/store_spacers.php

תודה רבה ויום טוב

ishc
22-10-14, 08:00
כל חרט יוכל לייצר לך

GodsFather
22-10-14, 09:12
או לחילופין תייצר דרייבשאפט במידה הנכונה (יותר יקר אבל יותר נכון ובריא), אני מניח שזה נגרם כתוצאה מהגבהה ?

ts357
22-10-14, 09:58
כן, זה נגרם בעקבות הגבהה…

גלעד .ג.
22-10-14, 12:10
בעיקרון הפתרון הנכון הוא להאריך את השיניים שבחלק הזכרי ובחלק הנקבי שבדריישפט.
ספייסר ייתן לך השלמה של החוסר באורך הדריישפט אך לא ישפר את נתוני הפתיחה של הדריישפט (מה שאתה נדרש כתוצאה מהגבהה שאני מתאר לעצמי ששיפרה את המהלכי מתלה)...

בהצלחה.

סולי
22-10-14, 12:24
צריך לחתוך את הצינור של הדרייבשאפט ולרתך חדש במידה הנדרשת.
לא לגעת בזכר נקבה.
לאחר מכן לאזן... כמובן על הדרך לעשות בדיקת צלבים וחופשים ולטפל.

כל מכון שיפוץץ גלי הינע יוכל לעשות את העבודה הזאת. אתה רק צריך להדדיר להם כמה יותר ארוך אתה רוצה את הגל הינע...
בדכ זה לא יותר מ10ממ....

גלעד .ג.
22-10-14, 15:40
אם אתה חותך את הצינור אתה לא משפר את ה'ביצועים' של הדריישפט. זאת אומרת שכאשר אתה מגביהה את האוטו ומשפר מהלכי מתלה אז הסרן יכול לרדת ולהיפתח יותר.
אם אתה מאריך רק את הצינור אז הדריישפט עדיין נפתח לאותו מהלך מקסימלי בהתאם להגבהה.
בקיצור- אם הגבהת את האוטו ליופי ולא עבור מהלכי מתלה שים ספייסר ותגמור סיפור, אם שיפרת את מהלכי המתלה והגבהה באה בעקבות זה - חייב להאריך את השיניים.

גלעד .ג.
22-10-14, 15:41
דרך אגב מומלץ לעשות שינויים רק במקום שמורשה לכך...

ts357
22-10-14, 21:11
השיניים בחוץ כ-2 סנטימטר,
ההגבהה נעשתה ע"י הבעלים הקודם, אני קיבלתי את הרכב ככה.
ההגבהה היא ע"י ספייסרים.
המשפץ אמר שהאריכו את המוט אבל לא מספיק.

אני מצרף קבצי ספייסר שמצאתי. מקווה שיעזור למישהו.
אני אנסה מחר להשיג הצעת מחיר אצל חרט.
9227592274

סולי
22-10-14, 23:28
אם מדובר על הגבהה של 2" ועד RUF ולא SPOA המהלך של הזכר נקבה המקוריים מספקים בהחלט.
כן ספייסר או לא ספייסר? לא, לטובת זווית עבודה עדיפה לגל הינע, אם תאריך את הצינור תקבל זווית מתונה יותר מאשר אם תקרב לסרן את הפלאנג' של הטרנספר.

ts357
23-10-14, 20:13
עדכון: קיבלתי הצעת מחיר של 450 ש"ח, לא כולל מע"מ… נראה לי שאזמין מחו"ל

סולי
23-10-14, 23:03
450ש"ח הכוללים מה בדיוק?

ts357
23-10-14, 23:08
450 ש"ח כוללים ייצור החלק בלבד, מאלומיניום 6061.

gmike
23-10-14, 23:57
חפש באיביי, אני קניתי לפני כמה שנים, בסביבות 160 שקל..

GodsFather
24-10-14, 16:38
בזמנו מורי הזמין לי דרך חרט מאד מוכר מיהוד באיזור המאה שקלים... משהו לא מסתדר עם המחיר שציינת.

אלדר
24-10-14, 17:52
גם לדעתי עדיף להאריך את הדריישפט.
תנסה לחפש פה: http://www.jimnybits.co.uk/shop/
http://www.bits4vits.co.uk/store/index.php

סולי
24-10-14, 18:31
450ש"ח זו כבר העלות של הארכת הדרייבשאפט והחלפה של צלב מזדמן..

ts357
25-10-14, 00:51
בחו"ל זה נמכר בפחות ממאה ש"ח, רובם עם ציפויי אנודיז וכמובן ברגים… לא יודע איזה תחשיב הוא עשה.

ד ו ר ו ן
25-10-14, 10:20
צריך לחתוך את הצינור של הדרייבשאפט ולרתך חדש במידה הנדרשת.
לא לגעת בזכר נקבה..
אם אתה מאריך את הצינור ולא את השיניים, אתה צריך לבדוק שטווח התנועה נשאר מתאים לרדיוס המשתנה של עבודת הסרן.
שלא יהיה מצב שהמהלך כניסה של הגל-הינע נסגר, והסרן עדיין נע אחורה, ודופק את הטרנספר.
זה יכול להגיע לשבר של הטרנספר.

ts357
29-10-14, 20:54
עדכון: הוזמן חלק אצל חרט אחר, מחיר עוד לא סגור (לא רוצה לקחת כסף, מכיר את החבר'ה אצלי בעבודה. אני לא מוכן לא לשלם… ) בסוף אחרי חששות מלדפוק את הטרנספר, הזמנתי בעובי 2 סנטימטר.

-->