צפייה בגרסה מלאה : נסיעה בבוץ
אחרי נסיעה בבוץ והרבה קפיצות בדרך ,דוושת הבלם נעשתה קשה ובבוקר אחרי הקלאץ׳ נעשה קשה גם ,וישנו סוג של חופש בגיר( רעידות בהילוך ראשון)...
האם יש קשר בין הדברים,ואיך זה יכול להיגרם מבוץ??!!
תודה לעונים!!
שטוף שטיפה יסודית עם גרניק את הרכב מכל הכיוונים, בייחוד באיזור הבלמים והגיר.
ואחר כך תבדוק שוב.
הרעידות- תחפש תושבת גיר/מנוע שהגיעה זמנה אחרי הקפיצות.
ישנו צינור שהתנתק חלקית ,אני חושב שהוא מתחבר לקרבורטור,, (יוצא ממנו אוויר חלש מכיוון המנוע),,
אתם יודעים אם זה קשור לבלמים או לרעידות ??
זה קשור לבלמים. חבר אותו חזרה, זה הואקום למגבר בלם.
אגב, זה קשור גם לרעידות.
אני מחר על הבוקר אקפוץ לקנות צינור כזה חדש ,כי הנוכחי אחרי קריעה נהיה קצר מידי,!!
אחרי החיבור צריך לעשות וואקום חוזר במערכת או משהו כזה??
או שישר אני ארגיש דוושה רכה?
מסתבר שהצינור שהחלפתי היה שייך למייצב גזים,,(ככה המוסכניק אמר) ,הדוושת גז חזרה להיות רכה,והרעידות הפסיקו. אבל לגביי הבלם הוא עדיין קשה, לא מצאתי עוד צינור משוחרר או קרוע.. [emoji15]
הוא קשה כנראה בעקבות בוץ שהצטבר . שטוף טוב בלחץ...
גלעד,,אפשר פירוט בבקשה איפה להתמקד בשטיפה,, (דיסקיות,קליפרים,)?
מה בדיוק מקשה על הדוושה,תודה!
שטיפה יסודית כולל אזור הדיסקים
חיובי..במיוחד באזור הקאליפרים
אני ממש לא בעד שטיפה בלחץ/גרניק
יתכן שחלק ישטף, אבל גם חלק גדול יכנס למקומות שמהם הוא לא יצא
שטיפה בצינור רגיל ובלחץ מים רגיל (ביתי) בלבד
לדעתי
שטיפה בצינור רגיל לא מוציאה את כל הבוץ.
שטיפה בצינור רגיל לא מוציאה את כל הבוץ.
ברור
אבל גם לא גורמת לנזק בטווח הארוך
שטיפה בצינור רגיל לא מוציאה את כל הבוץ.
תרטיב טוב את הבוץ היבש עם מים, תן לו להספג, ולהתרכך, וגם צינור גינה עם שפריצר גננים עושה את העבודה.
איטי יותר מגרניק, אבל פחות אלים לאטמים ולא דוחף את הבוץ פנימה למקומות שהוא לא היה בהם.
אחריי שטיפה רצינית על ליפט (התפשרתי בין הדיעות ,שטפתי עם צינור רגיל והפעלתי שפריצר בינוני) לצערי לא עוזר גם אחרי שהכל נראה שטוף ונקי,,
דרך אגב,שמתי לב שהרכב מונע ועומד,אני מפמפם על הדוושה חזק וישנם קולות יניקות אוויר כל פעם שאני עוזב את הדוושה,יכול להיות שיש בריחת אוויר???
אם זה נשמע כמו ברווז ונראה כמו ברווז...
חנן-ג'יפולוג
24-10-14, 08:53
בכל פעם שאתה דורך על דוושת הבלם תא בבוסטר מקבל אוויר אטמוספרי. בכל פעם שאתה עוזב את הדוושה, הוא מכני, את האוויר הזה לסעפת היניקה. אתה אמור לשמוע קולות כאלה ברמה מסוימת.
עמוד עם מנוע כבוי. פמפם את דוושת הבלם כמה פעמים.
לחץ על דוושת הבלם בכוח.
הנע את המנוע.
הדוושה שוקעת?
אם כן, הבוסטר תקין.
חנן,,ניסיתי לשיטתך והדוושה לא נעשית רכה,האם זה אומר בוודאות שהבוסטר הלך? או שישנם עוד סיבות?
חנן-ג'יפולוג
24-10-14, 12:36
יש סיבות נוספות, שיכולות לגרום לכך שוואקום מנוע לא יגיע לבוסטר. לא נכסה כרגע את כולן אלא נתקדם לאט.
נתק את הצינור שמגיע לבוסטר כשהמנוע עובד ובדוק אם כשאתה סותם אותו עם האצבע יש תחושת יניקה בריאה לכיוון המנוע.
שטפתי עם צינור רגיל והפעלתי שפריצר בינוני),,
וואללה, היית מביא משפך גינה..
לא צריך להחמיר עד כדי כך.
שפריצר גינה על אלומה צרה, אחרי שנתת לבוץ להתרכך אחרי הספגה.
אוקיי,,אז ככה, ניתקתי את הצינור שנכנס לבוסטר וישנה יניקה ״בריאה מאוד״ מכיוון המנוע, -(אני רוצה לציין פה משהו שאולי קשור ,קראתי שיש קשר בין הבלם לרעשים מכיוון הסרן האחורי ( רעש מכה כזה כשאני עולה עלייה קטנה על רמפה ),,שאולי קשור להנדברקס או משהו כזה,כי בנוסף לבלם יש לי מן חופש מורגש בכביש מהסרן האחורי( תחושה בלבד),,!!)-
אשמח להמשך עצותכם,,
חנן-ג'יפולוג
27-10-14, 20:12
הבוסטר מקולקל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.