PDA

צפייה בגרסה מלאה : פאג'רו 2005 - האם חייבים להגביה ?



guy888
26-10-14, 22:01
שלום
חדש פה וחדש עם פאג'רו (ארוך) 2005.
הייתי שמח לחוות דעת האם מיגון (לצורך העניין סט מלא 6 חלקים) פוגע במרווח הגחון בעקבות משקלו?
והאם חייבים להגביה לפני כניסה לשטח (קל עד בינוני).

תודה
גיא

Saar
26-10-14, 22:19
המיגון יפגע מעט במרווח הגחון עקב המרחק שהוא שומר מהמרכב, לא עקב משקלו.
לדעתי הגבהה מאוד רצויה ברכב הזה.
סער

guy888
27-10-14, 06:34
תודה סער

ההגבהה חשובה יותר מהמיגון ( בהנחה שאינני יכול כרגע להשקיע בשניהם) ?
Sent from my Windows Phone using Tapatalk

Saar
27-10-14, 07:05
לא יודע אם יותר חשובה, אבל זה המצב אצלי :)
מוגבה אך עדיין ללא מיגון.

יובל48
27-10-14, 08:09
לטעמי מיגונים קודמים להגבהה,פוטנציאל הנזק מחייב זאת.
עד שיהיה תקציב להגבהה,שהיא שניה בסדר העדיפויות לדעתי,
סע בזהירות בכל מיכשול סלעי ובכל כניסה ויציאה מערוץ /בור.

Saar
27-10-14, 21:28
...
עד שיהיה תקציב להגבהה,שהיא שניה בסדר העדיפויות לדעתי,
סע בזהירות בכל מיכשול סלעי ובכל כניסה ויציאה מערוץ /בור.

זה נכון גם עם מיגון.
זה תלוי גם היכן אתה מטייל ומהו סוג השטח המועדף עליך.
לי באופן אישי חשוב הגובה יותר מהמיגון, אך בהחלט אפשר להבין את מי שטוען אחרת.

amitaikl
27-10-14, 21:47
איזה חלקים בדיוק אתה ממגן עם סט של 6 חלקים?
אולי יש דברים שלא ממש חיוני למגן וככה תוכל לפנות תקציב להגבהה?

קדחת השטח
27-10-14, 21:59
אם אתה חושב לרדת לשטח אז התשובה היא כן וכן.
בטיולים הראשונים שלי בפג'רו לפני 9 שנים (כן אני עם הקינג הרבה זמן) היה לי רק מיגון ומהר מאד הגבהתי כי התבאסתי מאד ואסביר:
במצב הנוכחי הרכב שלך גם נמוך וגם רך ולכן יחטוף הרבה בגחון כי בכניסה לבורות הקפיץ הרך מאפשר לו לרדת ממש נמוך ולחטוף.הקפיצים המשופרים קשיחים יותר ולא "נמרחים" והקשיחות הזו גם מחזיקה את הרכב גבוה יותר.( הקפיץ המשופר זהה למקורי באורכו)
לגבי רק הגבהה בלי מיגון,לא התנסיתי במצב הזה,נחכה לניסיון של סער( בתקווה שלא יחטוף במלמטה)

guy888
27-10-14, 23:58
תודה על תגובותיכם, תיארתי לעצמי שיהיו מגוון דעות...

ההבדל ביני לבין סער זה שהוא בעל ניסיון וידע להתחמק ממכשולים שאני ככל הנראה לא.

Sent from my 2356JZ9 using Tapatalk

Saar
28-10-14, 07:59
תודה :)
בינתיים, רוב הטיולים היו רגועים יחסית (נחל נקרות/ערוד/המעלה הנסתר ליד צרעה ועוד כל מיני)
במקומות בעייתיים נסעתי עם מכוון.
מלמטה עדיין לא חטפתי, אבל התיישבתי על סלע מכובד - וברכתי על מגני הסף שהתקנתי יומיים לפני הטיול :)

אם יורשה לי להמליץ, הגבהה ומיגון גחון בסיסי - קדמי בלבד בשלב ראשון.
זה אמור לאפשר לך לנסוע בזהירות וגם אם תפספס, תחטוף מכה במיגון הקדמי.
מגני סף לטעמי חשובים מאוד - לי עלה 200 שח לייצר אותם לעצמי, מומלץ בחום - אם יש לך אפשרות כזו.

אל תפחד מעבודה עצמית, זה יחסוך לך הרבה מאוד כסף (ואז ישאר כסף למיגון או סתם יותר כסף וסיפוק עצמי...)

guy888
28-10-14, 08:13
אני לא מפחד מעבודה עצמית ובעברי הייתי מכונאי בחיל האוויר כך שאני יודע איך לעבוד עם כלים, כמובן שאצטרך לאזור בטחון לפני שאטפל ברכיבים קריטיים או בעלי השלכות על הבטיחות.

ראיתי את הפוסט שלך על מגני הסף, לא בטוח שאגיע לרמה כזו של עבודה עצמית וגם אין לי את הכלים הנדרשים.

Saar
28-10-14, 10:14
יש מספיק חלקים באוטו הזה בלי השפעה ישירה על בטיחות :D
אפשר לקנות את הספר של היינס לרכב וישנם אתרים עם די הרבה מידע, בעיקר באנגלית, אבל אנחנו משתדלים לפתח גם את ג'יפולוג :) )

guy888
29-10-14, 14:44
יש לי כבר כמה תיקונים קלים שאני מעוניין לבצע, לכמה מהם אכן יש פוסטים (גם שלך) שמתארים את אופן התיקון.

מה שחסר לי בג'יפולוג זה פוסט שמרכז את המדריכים, החיפוש בפורום הוא די זוועתי לטעמי.
אילו אתרים (באנגלית) מומלצים?


Sent from my 2356JZ9 using Tapatalk

Saar
29-10-14, 16:07
אילו אתרים (באנגלית) מומלצים?
Sent from my 2356JZ9 using Tapatalk

זו הרמה להנחתה :)

www.pajero.guru (גילוי נאות - האתר שלי)

www2.pajeroclub.com.au - קהילה די פעילה.

opl
29-10-14, 20:11
הגיע הזמן לשירשור ריכוז נושאים...

-->