צפייה בגרסה מלאה : דרוש מידע טכני לטובת פרוייקט גמר
שלום לטובת הפרויקט גמר שלי אני צריך את הנתונים הבאים של אחד מהרכבים הבאים: buick Srx, Cadillac lacrosse
אני ישמח עם משהו יוכל לעזור לי להשיג אותם.
מומנט מנוע מקסימלי ויחס המסירה של הילוך הכי נמוך
תודה
גוגל:
http://www.unhaggle.com/compare/2014-Buick-LaCrosse-vs-2014-Cadillac-XTS/
<tbody>
First Gear Ratio (:1)
4.48
SAE Net Torque @ RPM
264 @ 5300
</tbody>
טוב אני יעזר בכם עוד קצת
אני למעשה צריך לחשב את המומנט שיוצא לי מהגיר ונכנס לסרן.
עכשיו אני יודע שצריך להכפיל את המומנט המקסימלי ביחס המסירה הכי נמוך.
רק שיוצא לי מספר לא הגיוני.
לכן רציתי לשאול אולי אני עושה משהו לא נכון או שאולי היחידות שאני מחשב לא נכונות.
אני מקווה שהייתי מספיק ברור מה הבעיה
זה לא פשוט במקרה זה. כי מדובר במנסרת עם ממיר מומנט. בלי לדעת את הנתונים המלאים של הממיר זה לא אפשרי.
אסף.
טוב אני יעזר בכם עוד קצת
אני למעשה צריך לחשב את המומנט שיוצא לי מהגיר ונכנס לסרן.
עכשיו אני יודע שצריך להכפיל את המומנט המקסימלי ביחס המסירה הכי נמוך.
רק שיוצא לי מספר לא הגיוני.
לכן רציתי לשאול אולי אני עושה משהו לא נכון או שאולי היחידות שאני מחשב לא נכונות.
אני מקווה שהייתי מספיק ברור מה הבעיה
יכול להיות שאתה מערבב יחידות, מה בדיוק החישוב שאתה עושה?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
טוב ככה אני עושה פרוייקט על סרן הולדקס שזה סרן שמשלב את ההנעה הקדמית עם האחורית לפי מצב הנסיעה ומצב הרכב על ידי קלץ רטוב שמופעל הידראולי על ידי מחשב.
מה שאני עשיתי הכפלתי את ה-5300×4.48=23,744 ותקנו אותי עם אני טועה אבל זה נראה לי מומנט גדול מדי
5300 זה הסל"ד... ;)
264 זה המומנט (ביחידות של ליברה X רגל, שים לב).
חחח זהו ידעתי שיש לי פה טעות קריטית
תודה רבה
שאלה למהנדסים פה.
אם בחישוב הסופי של המצמד אני נוכח מקדם ביטחון מעל 1 אני צריך לחלק או להכפיל במקדם?
לחלק או להכפיל את מומנט הסיבוב המועבר Mk במקדם ביטחון אם נקחתי את המקדם ביטחון מעל אחד
אתה מתכנן ומוודא שהחלק שלך לא יכשל במומנט המקסימלי שצפוי לפעול במערכת כפול מקדם הבטחון.
ואיך אני יודע עם המומנט שיצא לי הוא תקין או לא שאני ידע אם לשנות חלק מהנתונים או לא
תגיד לי, יש מנחה לפרויקט הזה? או שזרקו אותך לבריכה בלי מצופים?
אפשר להגיד שזרקו אותי
המנחה אני שואל אותו שאלות והתשובה היחידה שהוא מביא לי תחזור על החומר.
תאמת את רוב הפרוייקט עשיתי לבד וסיימתי אותו זה רק החלק האחרון שמשום מה לא מצליח להסתדר לי
ואיך אני יודע עם המומנט שיצא לי הוא תקין או לא שאני ידע אם לשנות חלק מהנתונים או לא
אם אלו נתונים, איך אתה יכול לשנות אותם?
כדי לדעת אם הקלאץ' מתאים או לא אתה צריך לדעת מה הנתונים של הקלאץ'. או באיזה מומנט הוא מחליק.
ובכללי, אם אתה רוצה לפתח פה דיון הנדסי או לקבל עזרה בנושא אתה חייב לפרוס בפנינו יותר מידע.
תעשה לעצמך סדר.
בנה נוסחאות, שמתארות את השרשרת שאתה בונה/בודק. תחליט לאיזו רזולוציה אתה יורד ומה אתה מזניח.
אחרי שתקבל ביטוי מוגמר תציב בו את הנתונים שאתה לא יכול לשנות. מומנט יציאה מהמנוע, חוזק הסרן וכו'.
תציג כאן את מה שיצא לך עד השלב הזה.
אוקי אני ינסה לעשות קצת סדר אבל זה היה קצת ארוך אז תסלחו לי.
ככה בגלל שלא הצלחתי למצוא כמה דיסקיות ומה הקוטר שלהם במצמד הולדקס ומהו הלחץ ההידראולי שלוחץ את המצמד זה פרמטרים שניחשתי והם ניתנים לשינוי.
הפרמטרים היחידים כרגע שהם קבועים לי הם יחס המסירה של הילוך הנמוך שהוא 4.48 והממונה מנוע מקסימלי שהוא 264 ליברה ב-5000 סל"ד וכמובן המקדם חיכוך של ברזל בשמן שהוא 0.12.
לקחתי את המידות הבאות קוטר חיצוני הוא 170 מ"מ והפנימי הוא 60 מ"מ הלחץ ההידראולי הוא 50 n.cm בשניה והמקדם ביטחון הוא 1.3.
לכן המומנט המרבי אחרי תיבת ההילוכים הוא 1604 n.m ובגלל שהמצמד מעביר רק 50% לכן מה שמגיע לסרנים זה 802 n.m.
לצורך בדיקה עשיתי חישוב של שטח בקפידה וכוח ההצמדה ואת כוח החיכוך בצד אחד של הדיסקה וכמובן את הרדיוס הממוצע של כוח הסיבוב.
לאחר שחיברתי את כולם והכפלתי בשתיים ובמספר הדיסקיות יצאה לי תוצאה של 1371.06 n.m ופה נתקעתי כי אם אני מחלק את המומנט שיצא לי בהקדם ביטחון אני מקבל 1054 n.m ואם אני מכפיל אותו אז יוצא לי 1782 n.m ששניהם תאמת עכשיו שאני מסתכל על זה גבוהים לי.
נראה לי שאם אני יוריד את המ"ס דיסקיות זה יפתור לי תבעיה מה נראה לכם שכדאי לי לעשות.
שוב תודה ומצטער על ההטרדה
מה זאת אומרת מקדם החיכוך של ברזל בשמן? המצמד עשוי מברזל? ברכב זו סוג של רפידה למיטב ידיעתי.
תאמת זה נתון שדווקא המנחה הביא לי כנראה זה מקדם חיכוך של המצמד הרטוב ואני טעיתי בניסוח
אוקי. מצמד הולדקס זה שם של מוצר או סוג של מצמד?
זה סוג של סרן אחורי שתפקידו לשלב את הסרט האחורי עם הקדמי בהתאם לצורך על ידי לחץ הידראולי משולב מחשב
נשמע מעניין.
אז אם זה סוג ולא מוצר ספציפי עם נתונים ספציפיים אז מה הבעיה? אתה מתכנן כזה סרן או מה? אם אתה משתמש בכזה סוג של סרן אז תכתוב מה הדרישות שלך ממנו ועל פי זה תחליט כמה מצמדים ובאיזה קוטר אתה צריך.
זה בדיוק העניין שזה כן מותאם לרכב ספציפי עם מומנט ספציפי
ומה אני דורש זה לא הבעיה הבעיה שלי היא מה לא נכון בחישוב שלי
טוב אולי אני לא מבין משהו אבל לפי מה שקראתי מההודעות שלך אין לך מושג מה הקוטר של הקלאץ' וכמה יש בכלל. אז איך אתה יכול להתחיל בכלל לחשב?
אם יש לך מנוע עם מומנט ידוע, יש לך גיר עם מומנט ידוע אז לא הבנתי מה הבעיה בלחשב כמה דיסקיות ובאיזה קוטר צריך על מנת שהרכב יסע. אם אתה מנסה לעשות הנדסה הפוכה למוצר קיים, למה לא לחפש את הנתונים שלו?
זה בדיוק העניין שאין לי תקוטר ואת מספר הדיסקיות לכן אני מנחש אותם ועושה בדיקה אם הניחוש שלי נכון או לא
וחיפשתי והפכתי והוצאתי גם הוראות יצרן של הרכב הזה ולצערי לא מצאתי תנתונים האלה
טוב כרגע נראה לי שהסתדרתי נראה מה יצא מזה.
תודה רבה על הנכונות והעזרה
אתה צריך ספר טיפולים או לחפש בפורומים של כלים שמשתמשים בסרנים האלה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.