Yakuza_Dragon
24-11-14, 01:01
שלום לכולם.
למרות שיש מספר פוסטים לגבי הרכבים שתכף אציג, כולם מדברים על לעשות 10K-15K בשנה, זה לא כך במקרה שלי.
אז לאחר ששאלתי מספר פעמים, די צמצמתי את הבחירות שלי לאחד משלושת הקוריאניים (בהתאם לסדר עדיפות שלי עד כה):
1. קיה סורנטו.
2. סאנגיונג רקסטון.
3. יונדאי טארקאן.
אני אהיה הנהג היחיד של הרכב והרכב מתוכנן לבצע כ-25k קילומטר בשנה (הרוב מחוץ לעיר בתנועה זורמת) + טיולי שטח לפחות פעם בחודש.
התקציב שלי הוא סביב 40, לרכב מוכן לשטח (מיגון+הגבהה) אני יכול לעלות ל-45, אולי לגרד גם 47.
זה אומר שאני נכנס לשנתונים של 2003-2004.
מבחינת רמת טיולים, אני אסע מאחורי אבא של אשתי על לנד-קרוזר 2004 קצר סטנדרטי לחלוטין (מחפשים לקנות לו מיגון).
חשוב לי לא לא להתחתן עם בעל המוסך, האם בכלל זה ריאלי?
תודה.
למרות שיש מספר פוסטים לגבי הרכבים שתכף אציג, כולם מדברים על לעשות 10K-15K בשנה, זה לא כך במקרה שלי.
אז לאחר ששאלתי מספר פעמים, די צמצמתי את הבחירות שלי לאחד משלושת הקוריאניים (בהתאם לסדר עדיפות שלי עד כה):
1. קיה סורנטו.
2. סאנגיונג רקסטון.
3. יונדאי טארקאן.
אני אהיה הנהג היחיד של הרכב והרכב מתוכנן לבצע כ-25k קילומטר בשנה (הרוב מחוץ לעיר בתנועה זורמת) + טיולי שטח לפחות פעם בחודש.
התקציב שלי הוא סביב 40, לרכב מוכן לשטח (מיגון+הגבהה) אני יכול לעלות ל-45, אולי לגרד גם 47.
זה אומר שאני נכנס לשנתונים של 2003-2004.
מבחינת רמת טיולים, אני אסע מאחורי אבא של אשתי על לנד-קרוזר 2004 קצר סטנדרטי לחלוטין (מחפשים לקנות לו מיגון).
חשוב לי לא לא להתחתן עם בעל המוסך, האם בכלל זה ריאלי?
תודה.