PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצות וחוו״ד על גמיני גיר רגיל



Yosim
27-11-14, 18:40
בכוונתי לקנות לבן שלי גי מיני עם גיר רגיל.
יש המלצות לשנתונים ספציפיים או ממה עדיף להימנע.
מה כדאי לבדוק טרם רכישה.
תודה
יוסי

asafk
27-11-14, 18:50
כמה שיותר חדש יותר טוב.... כמו תמיד.
יש בגדול דגם vvt שיש בו גם abs ושילוב תיבת ההעברה הוא חשמלי ובזה הוא נבדל מהדגם הישן יותר. אל תחשוש מזה, זה לא טכנולוגיית טילים ובסהכ האמינות נשארה.
הבעיה הגדולה עם ג׳ימני ידני היא למצוא אחד...

אסף.

Yosim
27-11-14, 23:41
ערב טוב
והvvb מאיזו שנה זה??
תודה
יוסי

zerez
28-11-14, 01:14
מסוף 2005 יש vvt.
היה לי כזה 2002 ידני והחלפתי ל 2006 אוטומט. ה vvt זה לא משהו מאוד מורגש, סה"כ איזה כמה כוחות סוס בודדים ותמסורת חשמלית.

אם תמצא ידני טוב במחיר סביר בלי vvt אז אל תהסס.

סולי
29-11-14, 21:58
תיזמון שסתומים משתנה vvt הוא תוספת מבורכת לדעתי שלא כדאי לוותר עלייה.
קודם כל צריכת דלק יעילה יותר ושנית ראיתי רכבים עם זה בשטח זה נראה שבמקומות שלגימיני ללא vvt נגמרה הנשימה החדש יותר קיבל פרץ של אנרגיה בסלדים הגבוהים יותר...

שגיא S
29-11-14, 22:19
יש הבדל מוחשי בין הג'ימני VVT לג'ימני ה"רגיל".
כנ"ל יש הבדל משמעותי בין אוטומט לידני לכן לא נכון להשוות בניהם.

הג'ימני הידני VVT הוא הגרסא המוצלחת ביותר של הג'ימני לטעמי, זריז, ואפילו כיפי לנהיגה בכביש במצבו הרגיל/סטנדרטי.

הבעיה זה למצוא רכב כזה...לי לקח חצי שנה.

אם מעניין את הבן שלך רכב כזה, אך משופר מאוד - אני אחבר אותך בפרטי. לדעתי המחיר הנדרש עליו גם בכלל לא רחוק ממה שמבקשים ביד 2 על כלים סטנדרטיים ולכן זו עסקה מצוינת. אבל שוב זה רק אני...

zerez
29-11-14, 22:23
אין נבדל גדול בין המנועים אלה, בעיקר, בגיר האוטומטי. בכיר רגיל ההבדל פחות מורגש.
לא הייתי פוסל רכב רק בגלל שהוא לא vvt.

סולי
29-11-14, 23:48
אתה אומר שזה זניח בגיר אוטומת ולא מורגש בגיר ידני?

שגיא S
30-11-14, 10:16
אני כשחיפשתי רכבים לקניה הרגשתי הבדל משמעותי בין ג'ימני ידני VVT לכל שאר הרכבים, במיוחד בכל הנוגע לזריזות.

החסרון הכי גדול של הג'ימני הידני VVT הוא היחסי העברה הקצרים שלו - אמנם האוטו זריז, אבל משייט בסל"ד גבוה יחסית לישנים ולאוטומט.
מצד שני הוא עדיין יותר חסכוני מהם, ורכב מוגבה עם גגון עשה לי 1ל13 בנסיעה בינעירונית.

zerez
30-11-14, 12:54
לא זוכר כזה הבדל אבל אף פעם לא הגעתי ל 1 ל 13. זה היה יותר קרוב ל 10

שגיא S
30-11-14, 12:59
גם im_ri יכול להעיד שבנסיעה של 90 קמש הוא עשה 1 ל13... צריך רק לנסות לנהוג חסכוני (=לאט)

Redoren
30-11-14, 14:26
אני באוטומט עם צמיגי שטח מלא עושה 1 ל11.5.
זה קשה לנהוג לאט כל כך בכבישים בינעירוניים, אבל זה ממש מספק בתחנה..(:

Yosim
15-05-15, 12:19
כנראה שיש אחד סוף סוף מודל 2001 סטנדרטי לחלוטין כמובן עם גיר רגיל.
אם יש המלצות אשמח.
תזכרו שזה רכב ראשון לילד שמאוד אוהב לטייל בשטח.
לדעתי הגבהה 2 אינץ צמיגי שטח מכשיר קשר קבוע
מתלבט באשר לנעילה אם כי אני מעדיף נשלטת.
אשמח לדעת בעלי ניסיון. מי עדיף עם קנה מידה של. מחירים
תודה
יוסי

zerez
15-05-15, 14:08
תתחדש ולגהי שיפורים אני אגיד מה שאני אומר לכולם.
תתחיל לטייל ותיראה מה חסר.
לדעתי מיגון, הגבהה וצמיגים (בסדר הזה)

Yosim
15-05-15, 19:33
אני מניח שאתה מתכוון להגבהה של 2 אינץ יש המלצות?? עלויות ??
הצמגים שיש הם 205 ניתן להחליף ל 215 ?? זה חוקי ? יש המלצות לצמיגי שטח ?
לגבי מיגון אני מניח שלאספיר אין מתחרים נכון??
תודה
יוסי

zerez
15-05-15, 23:13
2 אינץ זאת הגבהה שלא דורשת הרבה שינויים, אני כבר לא מכיר את השוק אבל אם אתה מגביה אז תשקיע בסט ואל תלך על קומבינות זולות.
205 זאת המידה החוקית היחידה לג'ימני
לא יודע לגבי מיגונים, אולי לראסטה וגטוס יש מיגונים לג'ימני.

Yosim
16-05-15, 11:13
צריך למגן את כל הרכב ???

שגיא S
16-05-15, 11:52
המיגון הדרוש הוא מיגון טרנספר. אפשר גם מדרגות למיגון צד - אבל לא חובה. עדיף לנהוג בזהירות.
בקשר להגבהה - 2" סט קפיצים בולמים עולה באיזור ה3800-4000 שקל ממה שאני מכיר.
משם המחירים רק עולים.

צמיגים - תשאר עם ה205 שטח מלא. זה יותר ממספיק להתחלה

-->