התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיה בשילוב 4X4 גראנד ויטרה 2001 (כותרת נערכה)



Nashvideo
28-11-14, 08:09
ברשותי גראנד ויטרה 2001 1600
המנורה של 4WD כבתה ומאז נוצרה לי תקלה שמוסך סוזוקי מורשה לא הצליח לפתור לי את הבעיה.
הבעיה היא שכאני משלב ל 4X4 הוא נכנס לפעולה למשך 10 שניות ולאחר מכן יוצא מפעולת השלוב ???????
בקיצור אני ממש נואש !!!!!!!
האם יש מישהו שמכיר את הבעיה הזאת.... הצילו !!!!
* המנורה בלוח שעונים לא שרופה
* הקומפרסור עובד
* הסוויצ'ר הוחלף4WD LOW

asafk
28-11-14, 14:00
נראה שמשהו מכני מפריע לשילוב עד סוף המהלך. אז הבקר מבטל את נסיון השילוב.

אסף.

ishc
28-11-14, 19:16
בדוק את המנגנון הפניאומטי של השילוח בתוך הסרן.

momi-r
28-11-14, 22:18
זה שהקומפרסור עובד לא אומר שהוא תקין....
בעבר הייתה לי תקלה דומה והסתבר שהקומפרסור היה הבעיה, כנראה שגם אצלך....הוא כבר עייף ולא עובד כמו שצריך...
הייתי מחליף עם חבר בעל רכב דומה את הקומפרסור לבדיקה של העניין.... (רק קומפרסור של גראנד ויטרה לא לחבר קומפרסור אחר !!!)
מאיפה אתה ? אמור להיות לי קומפרסור איפשהו לא תקין 100% אבל מספיק טוב בשביל הבדיקה...
אני מניח שצינורות ואקום נבדקו ואין קרע או משהו...

asypeer
28-11-14, 23:54
ברשותי גראנד ויטרה 2001 1600
המנורה של 4WD כבתה ומאז נוצרה לי תקלה שמוסך סוזוקי מורשה לא הצליח לפתור לי את הבעיה.
הבעיה היא שכאני משלב ל 4X4 הוא נכנס לפעולה למשך 10 שניות ולאחר מכן יוצא מפעולת השלוב ???????
בקיצור אני ממש נואש !!!!!!!
האם יש מישהו שמכיר את הבעיה הזאת.... הצילו !!!!
* המנורה בלוח שעונים לא שרופה
* הקומפרסור עובד
* הסוויצ'ר הוחלף4WD LOW

בריחת אויר בדיפרנציאל, כנראה הדיאפרגמה אם הצנרת תקינה.


Sent from my Ass

asafk
29-11-14, 13:23
מישהו יכול להעלות תרשים מפורט של שילוב 4x4 בג.ו ?

אסף.

Nashvideo
30-11-14, 10:14
קודם כל תודה רבה על העזרה.
אני מרעננה, איך אפשר להיפגש ולבדוק אם זה אכן הקומפרסור ?

- - - Updated - - -

מישהו המליץ לי לבדוק את הרכב אצל מומחה לסוזוקי בשם סלמן שנמצא בטירה
מכירים אותו ? האם שווה לנסות ?

asypeer
30-11-14, 10:24
הבדיקה הפשוטה זה להחליף את הקומפרסור (נמצא מאחורי הפגוש הקדמי בצד שמאל אם אתה מול הרכב) באחד תקין ולשלב, לפני שמפרקים משהו.
היה לי אחד תקין שנמכר עם הרכב.. לדעתי סלמן או ארז סנטו יוכלו לעזור לך, שניהם בטירה.


Sent from my Ass

asypeer
30-11-14, 10:42
זה התרשים של החלק, מה שבצהוב עלול לדעתי לגרום לבריחת אויר.
האם הנורה דולקת קבוע ולאחר מכן מתחילה להבהב או שלא דולקת קבוע בכלל?
בגדול הקומפרסור מפסיק את פעולתו כשהלחץ בדפרנציאל מגיע לערך מסוים ואז מחזיר סיגנל למחשב הרכב שמדליק את הנורה בלוח באופן קבוע. אני לא בטוח, אבל אמור להיות עוד חיישן בטרנספר (כמו בויטרות הישנות) שיכול להדליק את הנורה הנ"ל. סלמן או ארז לבטח ידעו.


93569

93570

שגיא S
30-11-14, 10:56
קודם כל תודה רבה על העזרה.
אני מרעננה, איך אפשר להיפגש ולבדוק אם זה אכן הקומפרסור ?

- - - Updated - - -

מישהו המליץ לי לבדוק את הרכב אצל מומחה לסוזוקי בשם סלמן שנמצא בטירה
מכירים אותו ? האם שווה לנסות ?

לא מומחה לגראנד ויטארה. אבל ממליץ מאוד על סלמן. יש לו במשפחה גראנד ויטארה אחד או שניים והוא מבין ברכבים האלו מאוד.

momi-r
30-11-14, 11:52
אם תרצה תוכל לבוא אני מקרית גת... (רק תעדכן לפני..) אם רחוק לך מדי פשוט תחפש מישהו עם רכב כמו שלך.. עניין של כמה ד' הבדיקה...

סלמן נחשב אחד הטובים..
יש גם את אמנון באזור תל אביב.. לא פחות טוב... 052-2590207

בהצלחה !

momi-r
30-11-14, 12:16
זה התרשים של החלק, מה שבצהוב עלול לדעתי לגרום לבריחת אויר.
האם הנורה דולקת קבוע ולאחר מכן מתחילה להבהב או שלא דולקת קבוע בכלל?
בגדול הקומפרסור מפסיק את פעולתו כשהלחץ בדפרנציאל מגיע לערך מסוים ואז מחזיר סיגנל למחשב הרכב שמדליק את הנורה בלוח באופן קבוע. אני לא בטוח, אבל אמור להיות עוד חיישן בטרנספר (כמו בויטרות הישנות) שיכול להדליק את הנורה הנ"ל. סלמן או ארז לבטח ידעו.


93569

93570


אני מקבל הודעת שגיאה על הקבצים... תנסה לצרף אותם שוב..

asypeer
30-11-14, 12:21
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/30/f66b27c7320d84be8a6d57de22e959aa.jpg
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/30/f8956e8de7d99c0736fab5525b7ca6b7.jpg


Sent from my Ass

asypeer
30-11-14, 14:11
תקרא גם את השרשור הזה: אולי יתן לך כיוון.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/81740-%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-2001-%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%9F-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7% 9D-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D

יש שם לא מעט מידע נכון (וגם לא נכון, המעבר ללוקרים ידניים בסרן מקורי לא פותר את בעיית השילוב, ניתן לעבור לתצורה מכנית לגמרי רק אם מחליפים את המנגנון בתור הסרן (בית סטליטים של ויטרה/סמוראי) בנוסף ללוקרים ידניים.

תתחיל מהדברים הפשוטים.

asafk
30-11-14, 18:47
אפשר לשלב באופן תמידי את המנגנון? לקבע את השילוב במצב מופעל?

אסף.

asypeer
30-11-14, 20:37
אפשר לשלב באופן תמידי את המנגנון? לקבע את השילוב במצב מופעל?

אסף.

כן, בשרשור שצירפתי דיוויד כותב שכן ניתן לבטל בגרנד את המנגנון ואם הוא אומר... אצלי שמו בית סטליטים של ויטרה שפותר את העניין. יש גם אפשרות לשים של סמוראי ממה שהבנתי.


Sent from my Ass

-->