PDA

צפייה בגרסה מלאה : צמיג GOODYAER RADAR מי מכיר? מי יודע?



itayhi
02-12-14, 14:42
הי
במסגרת מאמצים עילאיים למצוא צמיגים במידה המתאימה (235/70/15)
נראה שהצלחתי לשים ידי על 4 צמיגים מהדגם הנ"ל.

מישהו מכיר ויודע לתת המלצות או דיס-המלצות?

תודה


איתי

נמרוד
02-12-14, 16:06
אני מכיר צמיגי גודייר, וצמיגי Radar שזה מותג חדש יחסית שהאיכות שלו לא ידועה. לא ידוע לי על קשר כלשהו בין המותגים.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

אלעד ג
02-12-14, 18:19
ה radar זה חברת בת של גודייר. לא יודע לגבי טיב הצמיג

גיל אסרף
02-12-14, 18:37
אכן חברת בת של גודייר

הרכבנו סט של 31 ללקוח לפני כחודש בפנצ׳ריה של בן דוד שלי.

הצמיג מאוד רך וגמיש, מזכיר את הקומו שלי, והלקוח טוען שהוא אוחז מעולה. הפרופיל מאוד אגרסיבי והמחיר לא גבוה. מיוצר באינדונזיה אם אני זוכר נכון.

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/02/b52a3d563aefb44dd1ed2da39f971828.jpg

נמרוד - מערד
05-12-14, 09:05
אני נוסע על צמיגים כאלו הם באמת חדשים בשוק, וגם אצלי, בשטח הם טובים, בכביש הם לא מרעישים כי הם עוד חדשים, על כבישים רטובים, אין לי ניסיון איתם.
נמרוד

gp1
05-12-14, 09:45
http://en.wikipedia.org/wiki/Omni_United (http://en.wikipedia.org/wiki/Omni_United)


(http://www.tirereview.com/new-off-road-lt-tire-from-omni-united/)http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tire_companies

itayhi
05-12-14, 10:31
תודה למגיבים 😃

לא ממש הייתה לי אופציה אחרת כי זה הצמיג היחיד
שקיים בארץ ומתאים למה שמופיע ברשיון של הג'ימי 235/70/15.
הוזמנו רביעיית צמיגים.
חוות דעת תתבצע מיד לאחר המפגש השנתי...

המחיר אגב סביר לחלוטין. 550 ₪ אחרי מע"מ איזון וונטילים חדשים.


שבת שלום.

איתי

גיל אסרף
05-12-14, 10:46
ג'ימי? Gmc? עם צמיג כל כך קטן?
זה כמו לשים נעלי בלט ליוקוזונה..

itayhi
05-12-14, 13:54
יוקוזונה אמיתי מנצח גם עם נעלי בלט...


איתי

גיל אסרף
05-12-14, 15:26
עדיין נשמע לי קטן מדי לגודל של הרכב. בלי קשר לשטח.

itayhi
05-12-14, 15:36
גיל, מדובר על ג'ימי מבציר 97,המידה היחידה שמאושרת ברשיון היא 235/70/15.
כבר 3 חודשים אני הופך עולמות עולל פקסים ליבואן/יצרן, שיחות עם משרד התחבורה ומשרד הרישוי,
מעבדת רכב מוסמכת של מכון התקנים וכו'.
אף אחד לא מוכן לקחת אחריות על שינוי מידה ברשיון ואני לא מתכוון לנסוע עם מידה שונה ממה שרשום ברשיון.

זה מה יש ועם זה ננצח :)

שבת שלום

איתי

גיל אסרף
06-12-14, 13:27
זה כי הם מטומטמים. כי מבחינה בטיחותית, צמיג 28״ לרכב כל כך גדול זה פשוט מסוכן.
משתתף בצערך.

מזכיר לי את פרשת פורד אקספלורר וצמיגי פיירסטון.

itayhi
06-12-14, 14:13
צודק, המהנדסים של ג'נרל מוטורס הם חבורה של מטומטמים אימפוטנטים חסרי הבנה מינימלית
בהנדסת רכבים.
נו באמת...
לא שאני חושב שתהיה השפעה ממשית על הרכב בהגדלת הצמיג עד 31" אבל כמו שכתבתי. היצרן מסרב
וכך גם כל מי שאחראי על רישוי רכב בארץ.
נישאר עם 235/70/15....

שבת שלום.


איתי

גיל אסרף
06-12-14, 15:55
לגבי אימפוטנטים לא בדקתי.. אבל זה שמהנדסים החליטו על משהו מסויים, זה לא אומר שזה הדבר הכי טוב לרכב.
שוב, ראה פרשת פורד אקoפלורר וצמיגי פיירסטון.

בתור מהנדס אני יכול להגיד לך בוודאות גמורה, גם אנחנו בני אדם וגם אנחנו טועים.

אה כן, וגם אל תאמין לכל מה שאומרים לך...

ד ו ר ו ן
06-12-14, 16:10
האירוע בפיירסטון היה כדל מבין של יצרן צמיגים ותיק.
בחירת פירמה לצמיגי דגם רכב היא בהרבה מקרים סוגייה שיווקית, של קידום מותג.

איך אתה משליך מזה על מהנדסי הרכב?

גיל אסרף
06-12-14, 16:17
הבעיה לא הייתה בפירמה, היא הייתה בבחירת צמיג מסויים שלא עמד בעומס.

מי שקובע את המידה וסימון העומס הינם המהנדסים ולא חברת הצמיגים.

באותה מידה יכלו להיות שם צמיגים של גודייר.. התוצאה הייתה אותו דבר. לאחר מכן שינו את המידה וסימון העומס.

גיל אסרף
06-12-14, 16:48
ואגב, המידה המקורית הכי גדולה של הג׳ימי 1997 זה 235/75/15.
מה שיתן לך טווח צמיגים הרבה יותר גדול.

בהצלחה

וגם, לדגם הzr2 היו צמיגי 31״ ישר מהחברה.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/06/68e14b409ce11c6852c19bdef1cbfb45.jpg

itayhi
06-12-14, 17:49
תוצאות מהאינטרנט זה יופי. הבעיה שהיצרן בכבודו ובעצמו
לפי מספר vin (?) לא הסכים לאשר אף מידה אחרת.
האמן לי, בשלושת החודשים האחרונים יריתי לכל הכיוונים בנסיון לאשר
235/75/15 באופן חוקי. נאדה...

איתי

ד ו ר ו ן
06-12-14, 18:28
הבעיה לא הייתה בפירמה, היא הייתה בבחירת צמיג מסויים שלא עמד בעומס.

מי שקובע את המידה וסימון העומס הינם המהנדסים ולא חברת הצמיגים.

באותה מידה יכלו להיות שם צמיגים של גודייר.. התוצאה הייתה אותו דבר. לאחר מכן שינו את המידה וסימון העומס.
לא ממש רלוונטי עניין המידה לסיווג העומס.
יש הרבה מידות קטנות שמיועדות לעומס גבוה מאד, ומידות גדולות שלא מיועדות לעומס.

גיל אסרף
06-12-14, 19:29
אני לא רואה איך הבנת ממה שכתבתי, שהאחד משפיע על השני.
אבל באופן כללי זה נכון מה שאתה אומר.

גילוי נאות, יש לי ״קצת״ ניסיון בצמיגים.
יש לנו 3 פנצ׳ריות.

במקרה של פורד-פיירסטון.
גם המידה וגם סיווג העומס לא התאימו למשקל וגודל הרכב.

ד ו ר ו ן
06-12-14, 21:20
אני לא רואה איך הבנת ממה שכתבתי, שהאחד משפיע על השני.
.
בגלל זה:

זה כי הם מטומטמים. כי מבחינה בטיחותית, צמיג 28״ לרכב כל כך גדול זה פשוט מסוכן.
וזה,
עובדתית לא נכון.

גיל אסרף
06-12-14, 23:13
תוכל להסביר למה? או שזו אקסיומה?


ואני רשמתי שצמיג קטן לרכב גדול זה מסוכן.
אתה הסקת מזה שקישרתי בין סימון עומס למידה .
אני לא טענתי דבר כזה.

אגב, לא נמאס לך להתווכח איתי על כל דבר?

ד ו ר ו ן
06-12-14, 23:53
תוכל להסביר למה? או שזו אקסיומה?
ואני רשמתי שצמיג קטן לרכב גדול זה מסוכן.
אתה הסקת מזה שקישרתי בין סימון עומס למידה . אני לא טענתי דבר כזה.
אגב, לא נמאס לך להתווכח איתי על כל דבר?
אין כאן ויכוח.
כתבת משהו ממש לא נכון- אולי כי התנסחת לא מדויק, או ערבבת נושאים, אבל בשורה התחתונה כתבת תגובה לא נכונה.
שאלתי אותך שאלת הבהרה- כי אולי יש משהו נוסף.
ואתה, במקום לענות, ולהבהיר את הניסוח החסר, כי אולי לא התכוונת/התנסחת נכון, מנסה לחפות על הפספוס/טעות שכתבת לפני כן.
גם עכשיו.

האקסיומה היא שאין אקסיומה בין גודל הצמיג לחוזק והעומס.
יש צמיגים קטנים "חזקים מאד", ויש צמיגים גדולים, פחות חזקים- ובגלל זה האמירה שלך לגבי הנ"ל, מטעה, ואינה נכונה.

דרור ברלי
07-12-14, 00:10
בישראל הפקידונים המטומטמים אוהבים להיתפס למידה, כי זה מה שרשום ברשיון, עניין מקודש.
אם בסכנות עסקינן, סיווג העומס הרבה יותר קריטי לדעתי.

גיל אסרף
07-12-14, 00:38
טוב, אז אחרי שנתתי לך לחפור פה בעניינים שאתה חושב שאתה מבין בהם.

צמיגים מחוזקים, אותם צמיגים במידות קטנות וחוזק גבוה שדיברת עליהם הם צמיגים ספציפיים במידות ספציפיות לרכבים ספציפים, כגון קנגו, ברלינגו, ספרינטר וכו׳. הם בעלי דופן מחוזקת ופליי רייטינג גבוה משמעותית מצמיגים באותה מידה.

בצמיגי LT , לעומת זאת, ישנו קשר ישיר בין גודל הצמיג לעומס שהוא נושא :

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/06/36519577faa763740fdac8926549881b.jpg

וגם פה במידות ספציפיות יש פליירייטינג גבוה יותר

בכל מקרה, שיהיה לילה טוב.

ד ו ר ו ן
07-12-14, 01:39
אתה מאשים אותי שאתה לא יודע להתנסח מדויק בפעם הראשונה?

ואתה עושה שירות דוב לעצמך,
כי גם בצמיגי LT יש דגמים קטנים יותר עם עומס גדול יותר ביחס לאחרים.
ויש כאלו באותה המידה בדיוק-עם עומס נמוך יותר.

מיציתי.

גיל אסרף
07-12-14, 07:32
אני מאשים אותך שאתה זורק משפטים נכונים שאין להם שום קשר לדיון המקורי ומגיב לי על דברים שבכלל לא רשמתי או התכוונתי אליהם .

בנוסף לזה אתה מנסה ללמד אותי על צמיגים כשאני 15 שנה במקצוע.

ומנסה לסתור אותי על פרשת פיירסטון פורד כאשר הייתי בהרצאות שלמות במסגרת של השתלמויות צמיגים בהן ניתחו את המקרה הזה באופן ספציפי!
שורה תחתונה- הכשל היה פאק של מהנדסי פורד שניסו לחסוך ושמו מידה קטנה מדי עם סימון עומס לא מתאים.
פיירסטון אכלה ריקושטים על המקרה בגלל שלא זיהתה את הבעיה מבעוד מועד.

הדיון פה היה על אותו צמיג במידה קטנה יותר ואתה באת ודחפת פה צמיגים מחוזקים שבכלל אין במידות המדוברת.

והזכרת המקרה הייתה כדי להסביר לבחור הנחמד שמהנדסים גם טועים .
והיום אני כבר יכול להגיד את זה בתור מהנדס.

שיהיה שבוע טוב

ד ו ר ו ן
07-12-14, 07:58
אני מאשים אותך שאתה זורק משפטים נכונים שאין להם שום קשר לדיון המקורי
בתגובות שלך לשאלה המקורית התייחסת אתה בנפרד לסוגיית המידה כבעייתית בלי להזכיר את סוגיית העומס.
זה לא קשור לפיירסטון, זה קשור לאקסיומות שגויות שכתבת.

ציטטתי אותך, לא המצאתי או נתתי פרשנות.
בתור ״בעל מקצוע ומהנדס״ אתה צריך לדעת להיות יותר מדויק במה שאתה כותב.
ואל תיתן לדברים שלי פרשנות, לא התייחסתי לצמיגים מיוחדים או משוריינים.

גיל אסרף
07-12-14, 08:03
רשמתי שצמיג 28 לרכב כמו ג'ימי זה מסוכן.
מפה פיתחת תורה שלמה.

-->