צפייה בגרסה מלאה : מאקסטרק, מצבר, ומה שביניהם
לפני כחודש התקנתי מאקסטרק. לאורך כל החודש המצבר נשמע לי קצת "מקרטע" בהנעות, והיום הוא פרק סופית.
כמובן שכשהוא לא בשימוש, המכשיר כבוי, אבל עדיין הוא הצרכן היחידי שלא סטנדרטי ברכב
הגיוני שהמכשיר "שואב" מהמצבר גם כשהוא כבוי?
אם כן, סוויץ'/כפתור בחיבור בין המכשיר למצבר אמור לפתור את הבעיה.. נכון?
הגיוני, המקסטרקים שלי לוקחים במצב כבוי 1/3 אמפר, לא יודע למה, וכפתרון - הוצאתי את הפיוז כשהם לא בשימוש.
ממליץ להעביר את המקסטרק דרך מפסק מתאים לזרם גבוה או דרך ממסר שיקבל את הפיקוד שלו מהסוויצ׳.
אסף.
ממליץ להעביר את המקסטרק דרך מפסק מתאים לזרם גבוה או דרך ממסר שיקבל את הפיקוד שלו מהסוויצ׳.
אסף.
+1
אצלי מחובר עם ממסר ומפסק קטן בקבינה ששולט בממסר
Sent from my LG-G3 using Tapatalk
המקסטראק אצלי שימש בסמוראי וגם בסונומה. הרכבים לעיתים לא
היו מונעים גם שבועיים וללא פריקת מצבר. בשני המקרים עם חיבור ישיר למצבר.
אם מפסק הכיבוי תקין אין סיבה שהמקסטראק יצרוך חשמל.
איתי
snirjeepdreamer
03-12-14, 21:52
טוב לדעת !!!
האם זה נכון לכל המקסטרקים, או שהדגמים היותר מתקדמים, הדיגיטלים כגון ה CDM1250 גם בעלי אותה תכונה ?
אצלי צורך בין 50 ל 100 מילי אמפר גם כשסגור (נמדד עם מד זרם השראתי ולכן לא מדויק).
איזה דגם?
ואותי לימדו לחבר מד זרם במקביל לקצר אותו, ואז אחריי שצרכן נרגע לנתק את הקצר ולקבל מדידה מדוייקת.
אולי קצת מיושן אבל אותי לימדו מד מתח במקביל לצרכן ומד זרם בטור
לך תדע עברו 30 שנה..
דידו, אתה צודק, רק שרבין (שהב) צודק יותר.
הוא בודק כשנעלמים הטרנזיאנטים, ולכן נכון יותר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.