GodsFather
06-12-14, 22:38
אהלן אהלן,
עבדתי קצת על הרכב היום וכנראה כשהורדתי אותו מהבוקים הניעור שהוא קיבל הזיז חיישן כלשהו.
כשבאתי להניע אותו לאחר מכן היה סטרטר אבל לא הייתה התנעה.
חיפשתי וחיפשתי אך ללא הועיל. חשדתי בלכלוך בדלק, בהיעדר הצתה, בחיווט חשמלי אבל הכל נראה במקום (דלק לא יכלתי לבדוק באותה עת)
נתתי כמה שניות של מחשבה והחלטתי לנער את הרכב קלות.
שוב סוויץ והופס הרכב מניע.
הבחנתי שבמתן הסוויץ שלפני ההתנעה התקינה, נדלקות שתי נורות שלא דלקו לי בחלק הבעייתי - נורת O/D OFF ונורת POWER
נורת הO/D אני מכיר וקשורה לגיר. נורת הPOWER אני לא מכיר (שינוי גיר לתצורת משיכת הילוכים אולי ? ). ובכל מקרה אני לא יודע מה הקשר שלהן לכל התהליך.
כשהגיר לא בP הרכב לא רק שלא מניע אלא גם לא נותן סטרטר בכלל וכך זה אמור להיות, אז אני לא יודע אם יש קשר בנושא הזה.
אשמח לדעת חכמים כי אני רוצה למצוא את החיישן הסורר ולייצב אותו, במקום לנער את הרכב כל הזמן.
תודה,
אמיר
עבדתי קצת על הרכב היום וכנראה כשהורדתי אותו מהבוקים הניעור שהוא קיבל הזיז חיישן כלשהו.
כשבאתי להניע אותו לאחר מכן היה סטרטר אבל לא הייתה התנעה.
חיפשתי וחיפשתי אך ללא הועיל. חשדתי בלכלוך בדלק, בהיעדר הצתה, בחיווט חשמלי אבל הכל נראה במקום (דלק לא יכלתי לבדוק באותה עת)
נתתי כמה שניות של מחשבה והחלטתי לנער את הרכב קלות.
שוב סוויץ והופס הרכב מניע.
הבחנתי שבמתן הסוויץ שלפני ההתנעה התקינה, נדלקות שתי נורות שלא דלקו לי בחלק הבעייתי - נורת O/D OFF ונורת POWER
נורת הO/D אני מכיר וקשורה לגיר. נורת הPOWER אני לא מכיר (שינוי גיר לתצורת משיכת הילוכים אולי ? ). ובכל מקרה אני לא יודע מה הקשר שלהן לכל התהליך.
כשהגיר לא בP הרכב לא רק שלא מניע אלא גם לא נותן סטרטר בכלל וכך זה אמור להיות, אז אני לא יודע אם יש קשר בנושא הזה.
אשמח לדעת חכמים כי אני רוצה למצוא את החיישן הסורר ולייצב אותו, במקום לנער את הרכב כל הזמן.
תודה,
אמיר