צפייה בגרסה מלאה : נזילת שמן מהנשם בדנה 60
סופת המדבר
08-12-14, 19:47
כשאני ממלא שמן בסרן האחורי בסופה עד תחתית חור המילוי כמו שצריך
ועל משטח ישר כמובן
כבר בנסיעה הראשונה אחרי המילוי נסיעה רגילה בכביש
הנשם התחיל ''להקיא'' שמן
הצינורית של הנשם עולה עד לצינורות מילוי הדלק מתחת לכנף
וכל האזור מתונף בשמן
לפני שמילאתי שמן פעם אחרונה היה חסר איזה 2 סמ שמן ולא היתה נזילה
מה יכול להיות?
six 4 life
08-12-14, 20:56
אתה מחכה עם פקק פתוח עד שהשמן יפסיק לנזול או ברגע שאתה מגיע לנקודה שהשמן נשפך אתה סוגר?
עם ובלי קשר, אתה יכול בקלות בחיפוש של כמה שניות בגוגל או בספר של הסופה לראות כמה ליטר שמן נכנס בסרן במדוייק ולמלא לפי הכמות הזו.
מה קורה כשהנשם גומר "להקיא" את השמן? האם בדקת גובה שמן? יכול להיות שזה פשוט עודף?
סופת המדבר
09-12-14, 22:18
מילאתי שמן לפני שבועיים בערך מאז לא בדקתי
אבל כמו שאמרתי לפני שמילאתי היה חסר בערך 2-3 ס.מ
מתחת למפלס הרצוי.. לדעתי היה חסר רק בגלל שיצא מהנשם
עד שהוא הגיע למפלס הנמוך
ארז שתחיל לנזול ישר סגרתי לא נתתי לשמן לנזול עד הסוף
לא חושב שנשאר עוד הרבה שמן עודף
אבל אני יפתח את הפקק יראה אם ימשיך לנזול עוד קצת
ואז יראה אם ימשיך לצאת מהנשם
six 4 life
09-12-14, 23:45
להבא מלא את השמן עד שהוא מפסיק לנזול לבד לחלוטין. זה הגובה התקין (ואם אתה רוצה ללכת על בטוח אתה יכול להוציא עוד טיפה עם האצבע).
עכשיו אם תפתח יכול להיות שלא יצא לך כי העודפים יצאו מהנשם כמו שהבנת, אבל תפתח לכל מקרה.
קיימת אפרות לנזילה מהנשם בגלל "הקצפה".
התופעה נגרמת בשימוש בשמן לא מתאים או תוסף כלשהו.
הקפד על סוג השמן וריקון מוחלט של הדיפ' ע"י פרוק מכסה ואז מילוי מחדש.
סופת המדבר
13-12-14, 19:47
עוד לא בדקתי אני אבדוק השבוע
ארז תשלח לי טלפון שלך
0522461652
offer_levi
13-12-14, 21:54
לי גם היתה בעיה כזאת, אני החלפתי את הסרן ואחרי כל נסיעה
נזל שמן מהנשם ולא מצאתי סיבה, בסוף גליתי שבורג הנשם
הוברג יותר מידי, עד שכמעט נגע בציריה ובזמן נסיעה בגלל הקירבה
בינהם, נזרק שמן החוצה ,לאחר שינוי המרווח הכל הסתדר
סופת המדבר
14-12-14, 21:18
בורג הנשם ???
למה הצ'ופצ'יק הזה מתברג?
offer_levi
17-12-14, 19:29
בורג הנשם זה בורג עם חור ןצ'ופצ'יק שאליו מיתחבר צינור הנשם .
הבורג מתברג בחלק העליון של צינור הסרן , אצלי הבריגו את בורג הנשם
יותר מידי עד שנגע בציריה בתוך הסרן וביזמן נסיע נזרק המון שמן
אחרי כיוון המרווח הכול יסתדר
הייתי גם מפרק את הנשם ומעביר בו לחץ אוויר, אולי עם הזמן נסתם קצת
יואב
six 4 life
17-12-14, 21:16
בורג הנשם זה בורג עם חור ןצ'ופצ'יק שאליו מיתחבר צינור הנשם .
הבורג מתברג בחלק העליון של צינור הסרן , אצלי הבריגו את בורג הנשם
יותר מידי עד שנגע בציריה בתוך הסרן וביזמן נסיע נזרק המון שמן
אחרי כיוון המרווח הכול יסתדר
פיטמת הנשם שאתה מדבר עליה בסרני דנה מגיעה בלחיצה, לא בהברגה.
מה שיש אצלך זה פיטמה מתברגת לא מקורית (לא דבר רע, אפילו טוב מהמקורי במקרה הזה) שמישהו לפניך התקין ולא דאג למרווח המתאים.
מה שהיה אצלך זה משהו מאוד ספציפי שבסבירות נמוכה מאוד קיים אצלו.
סופת המדבר
30-12-14, 00:20
ידידנו צודק הפייה מתברגת לסרןאבל יש לה בערך ס,מ הברגה לא מאמין שהיא מתקרבת בכלל הציריהבכל מקרה הברגתי אותה בחזרה רק חצי הברגה בדקתי שמפלס השמן בדיוק עד תחתית פקק המילויובינתיים נראה שבסדר לא נוזל
מצאתי את השרשור הזה.
בעייה זהה- הנשם (מוגבה עם צינור גמיש) פולט כמויות של שמן בנסיעה ארוכה.
סופה, סרן אחורי דנה 60 של סופה.
הנשם יוצא מהצינור משמאל לביצה.
יש נעילת arb (אבל זה קורה גם בנסיעות כשהנעילה כבויה ואין לחץ במערכת- אז לא חושד שזה בגללה).
החלפתי שמן לשמן לשמן של הביוקר.
הברגתי החוצה את הנשם (מחבר שן) והוספתי לו טפלון כדי שייכנס פחות בהברגה (הוא ממש לא נכנס עמוק).
צינור שמטפס אל מתחת לפתח מילוי דלק, בקצה יש מעין כובע כזה מפלסטיק של נשמים, שנראה תקין.
הצינור, הכובע והנשם עברו ניקוי יסודי עם לחץ אוויר. קצה הצינור אנך לקרקע.
הדבר היחיד שאני עוד חושד בו, זה שקוטר הנשם בסרן והצינור הגמיש מעט דקים. באמצע הצינור הגמיש יש מעבר לצינור נוסף שהוא מעט עבר יותר.
רעיונות נוספים?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לאף אחד אין כיוון?
קיוויתי להחליף היום את המחבר שן ביציאה מהסרן ליותר עבה.
מ- 5 ממ חיצוני ל- 8.
אבל מה שיש שם זה משהו לא ברור וכנראה לא סטנדטי, עם הברגה שקרובה ל- 11 ממ (7/16?). מחבר שן עם הברגה m10 סטנדרטי לא מתאים.
בתמונה הראשונה רואים את ההבדל בין מחבר סטנדרטי למה שיש אצלי.
בשניה- המחבר כולו וקוטר ההברגה שנמדד.
ההשערה היחידה שלי לסיבה לפליטת השמן היא הקוטר הדק של היציאה והצינור.
אני משער שהשמן נזרק לכיוון הצינור מהסיבוב של הציריה, אבל עקב הסמיכות שלו והעובדה שהסרן מתחמם וגם פולט אוויר, בשילוב קוטר ממש דק, השמן נדחף למעלה במעלה הצינור ולא מצליח לזחול חזרה למטה עם הגרוויטציה.
אם אני צודק עליה בקוטר צריכה לפתור את זה.
אשמח לתובנות, הן על סוג המחבר הנדרש והן על הפתרון. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220512/edf322bf8d2f07df0a717e22c1b8e846.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220512/536742a45aa0424fcc50f2a8e4588dff.jpg
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לאף אחד אין כיוון?
קיוויתי להחליף היום את המחבר שן ביציאה מהסרן ליותר עבה.
מ- 5 ממ חיצוני ל- 8.
אבל מה שיש שם זה משהו לא ברור וכנראה לא סטנדטי, עם הברגה שקרובה ל- 11 ממ (7/16?). מחבר שן עם הברגה m10 סטנדרטי לא מתאים.
בתמונה הראשונה רואים את ההבדל בין מחבר סטנדרטי למה שיש אצלי.
בשניה- המחבר כולו וקוטר ההברגה שנמדד.
ההשערה היחידה שלי לסיבה לפליטת השמן היא הקוטר הדק של היציאה והצינור.
אני משער שהשמן נזרק לכיוון הצינור מהסיבוב של הציריה, אבל עקב הסמיכות שלו והעובדה שהסרן מתחמם וגם פולט אוויר, בשילוב קוטר ממש דק, השמן נדחף למעלה במעלה הצינור ולא מצליח לזחול חזרה למטה עם הגרוויטציה.
אם אני צודק עליה בקוטר צריכה לפתור את זה.
אשמח לתובנות, הן על סוג המחבר הנדרש והן על הפתרון. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220512/edf322bf8d2f07df0a717e22c1b8e846.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220512/536742a45aa0424fcc50f2a8e4588dff.jpg
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkתיקון
המחבר הסטנדרטי שהבאתי הוא לא m10. הוא מה שנקרא 1/8.
ואין לי מושג מה המשמעות של המידה הזאת ...[emoji28]
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מידה npt 1/8 דומה מאוד ל m10x1 אבל - זה אינצ'י וההברגה קונית.
Npt
זו מידה סטנדרטית של צנרת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
המחבר המקורי שלך הברגה ישרה?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כן בדיעבד הבנתי שזה npt.
מה שיצא מהסרן נראה הברגה ישרה וגסה יותר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אחרי חפירות-
התבריג של הנשם בצד הזכר- 7/16nf.
זה מוצר שאין על המדפים בארץ... לפחות לא שאני מצאתי.
אבל באמריקה כמו באמריקה, יש הכל.
עכשיו, לכל מומחי הסופות-
דנה 60 אחורי של סופה הוא עם צינורות של דנה 44 נכון?
לדעתכם-
https://www.morris4x4center.com/axle-vent-bolt-lower-mopar-52114267ab-m.html
זה אמור להתאים?
על פניו הקטרים הפנימיים נראים משמעותית גדולים יותר. אוודא. (אצלי הקוטר הפנימי של השן- 2 מ''מ, וזו כנראה הבעיה).
מה אומרים?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ehudzeelim
13-05-22, 17:22
יש גם את האופציה הזאת:
https://liquidironindustries.com/-VB01-Vent-Bellow-Closed-Breather-System.html
לא התנסיתי אבל נראה לי פתרון טוב שיאפשר לך להישאר עם הנשם הקיים.
יש גם את האופציה הזאת:
https://liquidironindustries.com/-VB01-Vent-Bellow-Closed-Breather-System.html
לא התנסיתי אבל נראה לי פתרון טוב שיאפשר לך להישאר עם הנשם הקיים.הקומבינה הזאת לא מלהיבה אותי. עוד משהו לבדוק שלא נקרע, פגיע לצמחייה ובוץ, אולי יוצר לחץ מיותר בסרן, מעדיף להחזיר את העסק לתפקוד מקורי ותקין.
אלא אם יש כאן נסיון מעולה עם משהו כזה, חוזר לשאלות המקוריות, לפני שאני מזמין נשם.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.