cektar
17-12-14, 00:24
שלום לכולם אני מבקש את עזרתכם, אני בדילמה ענקית ואינני יודע מה לעשות
אז ככה רכשתי לפני כ4 חודשים מיצובישי האנטר 4*4 2007 135כ"ס, ק"מ-183K יד ראשונה פרטית.
הכל היה מושלם עד לרגע שהרכב התחמם :mad::mad::mad::mad::mad:
עצרתי בצד ופתחתי את מיכל העיבוי וראיתי שחסרים נוזלים ובאותו הרגע הבנתי שהבלאגן התחיל,מאז אני עברתי כמה מוסכים וכל אחד בערך אומר את אותו הדבר(יש סדק באטם או שהלך הראש מנוע) לצער הגעתי למסקנה הזאת גם לבד וכמעט בטוח שהלך הראש והסימנים הם.
1אחרי בדיקת לחץ שביצעו במוסכים לצערי הרבה לא נימצא נזילה כלשהי
2אני ממלא מים כל בוקר ואם הרכב מתאמץ אז 2 באותו היום
3כל שלושה ארבעה ימים פתאום יש עשן לבן חזק מאוד למשך שעה שעתיים
4כאשר פותחים את מיכל העיבוי והרכב מונע רואים שיש אוויר(CO2ׂׂ) במערכת בועות קטנות
5רואים שהראש מנוע עבר כבר השחזה 100% וזה כל מוסך שניגשתי אומר ואני רואה זאת גם בעצמי
כאשר קר בחוץ ויש נוזל קרור הרכב לא מגיע לטמפרטורת עבודה בכלל(ממוצע עד 7 דק') אז ברור היה לי שיש בעיה בטרמוסטט הגעתי למוסך וביקשתי שיחליפו לי את הטרמוסטט כאשר בעל המוסך ניגש לעבוד לאחר כמה דק' חזר אלי ואמר תקשיב לא היה בכלל טרמוסטט לרכב כנראה שהוציאו אותו
סיכום: הדעה שלי שלבעל הרכב הייתה בעיית התחממות הגיע למוסך שילם סכום נכבד של כסף עשו לו השחזת ראש מנוע חיברו את הכל(סביר להניח שאנשים שלא מבינים עיניין טיפלו ברכב) ביטלו את הטרמוסטט שהסיכוי שהרכב יתחמם יהיה קטן יותר ולאחר זמן מסויים ניתקל שוב פעם בבעיית איבוד נוזלים והבין שלא מוכן לחזור על אותו הסיפור ומכר את הרכב(שזה אני)
אז ככה חברים אני מבקש תשובות לעניין ולהשאיר בצד את כל הלמה מכר, לא עושים את זה.....
שאלות.
1:היכן בצפון ישנו מוסך מקצועי באמת שידע לעשות הכל לפי הספר, מומנט סגירה שלבי טיפול בראש מנוע וכו' ולא סתם חברה שיפרקו את הראש ישלחו למשחיז שישחיז או יגיד שלא ניתן וחייבים להחליף ראש מנוע חס וחלילה למרות שכנראה זה מה שצפוי לי(כבר השחיזו את הראש) יחליפו לחדש יסגרו ואחרי חצי שנה אני אתקל שוב פעם בבעיה(שזה הפחד הכי גדול שלי)!
2.כמה אמור לעלות סיפר כזה במידה ואפשר לתקן את הראש או במידה וצריך ראש חדש(ספרדי 5200ש"ח או סיני 3200ש"ח)
3.כל מוסך נותן אחריות ל3 חודשים זה קצת בשביל להבין שהבעיה לא ניפתרה או שלא..
4.והאם יש טעם בכלל לחיות באשליה שיטפלו בבעיה והבעיה לא תחזור על עצמה למשך זמן רב
אני מודה מראש לכל מי שטרך והגיב!.
אז ככה רכשתי לפני כ4 חודשים מיצובישי האנטר 4*4 2007 135כ"ס, ק"מ-183K יד ראשונה פרטית.
הכל היה מושלם עד לרגע שהרכב התחמם :mad::mad::mad::mad::mad:
עצרתי בצד ופתחתי את מיכל העיבוי וראיתי שחסרים נוזלים ובאותו הרגע הבנתי שהבלאגן התחיל,מאז אני עברתי כמה מוסכים וכל אחד בערך אומר את אותו הדבר(יש סדק באטם או שהלך הראש מנוע) לצער הגעתי למסקנה הזאת גם לבד וכמעט בטוח שהלך הראש והסימנים הם.
1אחרי בדיקת לחץ שביצעו במוסכים לצערי הרבה לא נימצא נזילה כלשהי
2אני ממלא מים כל בוקר ואם הרכב מתאמץ אז 2 באותו היום
3כל שלושה ארבעה ימים פתאום יש עשן לבן חזק מאוד למשך שעה שעתיים
4כאשר פותחים את מיכל העיבוי והרכב מונע רואים שיש אוויר(CO2ׂׂ) במערכת בועות קטנות
5רואים שהראש מנוע עבר כבר השחזה 100% וזה כל מוסך שניגשתי אומר ואני רואה זאת גם בעצמי
כאשר קר בחוץ ויש נוזל קרור הרכב לא מגיע לטמפרטורת עבודה בכלל(ממוצע עד 7 דק') אז ברור היה לי שיש בעיה בטרמוסטט הגעתי למוסך וביקשתי שיחליפו לי את הטרמוסטט כאשר בעל המוסך ניגש לעבוד לאחר כמה דק' חזר אלי ואמר תקשיב לא היה בכלל טרמוסטט לרכב כנראה שהוציאו אותו
סיכום: הדעה שלי שלבעל הרכב הייתה בעיית התחממות הגיע למוסך שילם סכום נכבד של כסף עשו לו השחזת ראש מנוע חיברו את הכל(סביר להניח שאנשים שלא מבינים עיניין טיפלו ברכב) ביטלו את הטרמוסטט שהסיכוי שהרכב יתחמם יהיה קטן יותר ולאחר זמן מסויים ניתקל שוב פעם בבעיית איבוד נוזלים והבין שלא מוכן לחזור על אותו הסיפור ומכר את הרכב(שזה אני)
אז ככה חברים אני מבקש תשובות לעניין ולהשאיר בצד את כל הלמה מכר, לא עושים את זה.....
שאלות.
1:היכן בצפון ישנו מוסך מקצועי באמת שידע לעשות הכל לפי הספר, מומנט סגירה שלבי טיפול בראש מנוע וכו' ולא סתם חברה שיפרקו את הראש ישלחו למשחיז שישחיז או יגיד שלא ניתן וחייבים להחליף ראש מנוע חס וחלילה למרות שכנראה זה מה שצפוי לי(כבר השחיזו את הראש) יחליפו לחדש יסגרו ואחרי חצי שנה אני אתקל שוב פעם בבעיה(שזה הפחד הכי גדול שלי)!
2.כמה אמור לעלות סיפר כזה במידה ואפשר לתקן את הראש או במידה וצריך ראש חדש(ספרדי 5200ש"ח או סיני 3200ש"ח)
3.כל מוסך נותן אחריות ל3 חודשים זה קצת בשביל להבין שהבעיה לא ניפתרה או שלא..
4.והאם יש טעם בכלל לחיות באשליה שיטפלו בבעיה והבעיה לא תחזור על עצמה למשך זמן רב
אני מודה מראש לכל מי שטרך והגיב!.