PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית גימגום בסובארו טנדר



u.v.
27-12-14, 19:59
שלום.
ברשותי סובארו טנדר 4×4 1800... אני היד השניה, הסובארו לא עברה עדיין 100 אלף במנוע המקורי. לפני כמה חודשים התחילו גימגומים מוזרים. בזמן הנסיעה כאילו בלחיצה על דוושת הגז המנוע לא מקבל מספיק בנזין.. זה קורה בעיקר בסוף פנייה ימינה. האוטו עבר שיפוץ קרבורטור והוחלפה משאבת דלק. המוסך לא מוצא את הבעיה (מוסך מרכזי סובארו ירושלים ) לי יש הרגשה שזה משהו שקשור למערכת החשמל אבל אין לי באמת מושג. אני בא יותר מתחום האופנועים. האם יש מוסך מומלץ שעש לו נסיון רב עם סובארו טנדר באיזור ירושלים? אשמח לכול עזרה. אני נורא אוהב את האוטו אבל מתחיל להתיאש.

תודה רבה
יובל

יונימוג אדום
27-12-14, 20:34
יש מצב שמדובר במגע רופף במערכת החשמל .
תנסה להכות קלות על חוטי החשמל ההולכים להצתה כאשר המנוע עובד .
קרה לי בעבר - נעל כבל רופפת בהצתה פשוט שיגעה אותי .

אילן

אמיר מ
27-12-14, 22:59
לדעתי גובה דלק בקרבורטור. מסביר את העודה שקורה בסוף סיבוב.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

רפי לין
28-12-14, 01:37
וכמובן שצריך גם לבדוק את לחץ הדלק ואם אין מסנן דלק סתום.
בברכה - רפי לין

u.v.
28-12-14, 06:45
לדעתי גובה דלק בקרבורטור. מסביר את העודה שקורה בסוף סיבוב.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

הקרבורטור עבר שיפוץ במוסך מורשה, אני מאמין שהכול ניבדק כי זאת בפעם העשירית שאני מתלונן על הבעיה.

אתחיל ממערכת בחשמל שאני יכול לעשות לבד..

אשמח לעוד רעיונות. בהתחלה משך אותי שאולי זה הקונקטור של המשאבת דלק.. אבדוק גם אותו. האם להוסיף פילטר? (דלק)

אמיר מ
28-12-14, 07:01
אם אני זוכר נכון, ישנה יחידה חשמלית לניתוק משאבת הדלק החשמלית בתאונה או התהפכות. חושב שנמצאת מעל הרגליים של הנהג. אצלי בזמנו ביטלתי אותה מאחר וניתקה את המשאבה בנסיעה. (עברו הרבה שנים כך שלא כל כך זוכר).

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

u.v.
28-12-14, 08:54
חשוב לציין שזה יכול גם לקרות בנסיעה ישר.

גלעד .ג.
28-12-14, 10:04
בגלל שזה מוסך מורשה וכידוע היום כלל הרכבים מצוידים במחשב שאומר מה הבעיה בדיוק או מאיפה היא נובעת, העובדים במוסך מורשה כבר שנים לא מתעסקים עם קרבורטורים ומערכות חשמל ישנות.
לך לאיזה מוסך שמתעסק עדיין עם רכבים מיושנים..

u.v.
28-12-14, 17:55
אני מודע לבעיה, לכן אני מחפש מוסך בירושלים שיכול לאבחן את הבעיה. לי יש הרגשה שזה משהו חשמלי.

רפי לין, המספר ששלחת לי, הם מתעסקים גם בחשמל או רק במערכת דלק?

אלעד ג
28-12-14, 19:42
אחי זה המפלג הייתה לי את אותה בעיה בסובארו סטיישן תנסה להחליף אני מאמין שזה יפתור את הבעיה

רפי לין
28-12-14, 21:00
אם אני זוכר נכון, ישנה יחידה חשמלית לניתוק משאבת הדלק החשמלית בתאונה או התהפכות. חושב שנמצאת מעל הרגליים של הנהג. אצלי בזמנו ביטלתי אותה מאחר וניתקה את המשאבה בנסיעה. (עברו הרבה שנים כך שלא כל כך זוכר):
זה נקרא "מתג אינרציה" ובהחלט כדאי לבדוק אם הוא ה"אשם" וזה פשוט ע"י גישור בין החוטים המתחברים אליו.
בברכה - רפי לין

gali
30-12-14, 22:33
לא קראתי את כל התגובות...אבל הייתי בודק ראשית שמכסה המפלג לא סדוק ולאחר מכן את המצוף בקרבורטור....שנתיים עם כזה טנדר היתה חוויה מדהימה.

u.v.
30-12-14, 22:54
המצוף הוחלף והקרבורטור שופץ. אני אתחיל מחשמל והמפלג ומשם ניראה.

gali
30-12-14, 22:57
בדוק את המכסה, הרוטור והפלטינות

אלעד ג
31-12-14, 07:17
בדוק אם יש חופש בתוך המפלג. לדבר איתי שוב אני אעזור לך אם תצטרך מפלג

-->