PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בקניית טנדר חדש



cektar
29-12-14, 19:14
שלום לכל חברי הפורום אני בדילמה ענקית

אני מחפש לקנות טנדר, לצורכי עבודה וגם לצורכי שטח

על איזה טנדר הייתם ממליצים אני ניתקעתי בין שניים היילקס 2015 או איסוזו די מקס 2015

מה דעתכם:confused:

תודה

טל חסיד
29-12-14, 20:12
טויטה עדיף, למרות שזה לא ההילקס של פעם אם יכולות בשטח, אבל 99% מהזמן אנחנו בכביש. לדעתי יותר טוב מהדימאקס.

טל

אייל
29-12-14, 20:17
כמה אתה מעמיס? אם מדובר על משקל רב, לך על הדימקס. אם ק מועמסים אצלך משקלים נמוכים ובינוניים תתרחק מהדימקס, הוא מאוד קופצני וממש לא נוח.
אגב, אם אתה הבעלים ומדובר בעסק, אתה מוזמן לשקול פולסייז (סילברדו, ראם, 350). המחירים די דומים לטנדרים שציינת, ההוצאות מוכרות במלואן ואיכות החיים בקבינה טובה בעשרות מונים.

אמיר ב.א
29-12-14, 20:58
אם אתה שוקל דימקס , הייתי דווקא הולך על האנטר - יותר מוצלח בכמה פרמטרים ...

קרא כאן כתבה שכתבו אנשי גיפולוג :

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1277-jeepolog-archive

גם אצלי יש האנטר , וגם לאייל כאן מעלי יש האנטר.

cektar
29-12-14, 21:03
האמת יש לי האנטר עכשיו דאקר לימיטד 2007 ואני לא כל כך מרוצה

ולגבי השאלה מהי המטרה של הטנדר אז כן אני הולך להעמיס עליו משקל(לפי מה שממליץ היצרן כמובן) לגבי הסילברדו צריך רישיון מעל 4טון ואין לי... ככה שניראה לי הכי אמין והכי רואה פחות מוסך וגם שטח זהו ההיילקס למרות שהדימקס יותר יפה חצונית

אלדדge
29-12-14, 21:18
אני מחזק את דברי אייל
רשיון ג זה שטיות אתה מקבל חינם בקניית רכב פול סייז

החסכון אם הרכב מוחזק בחברה הוא אדיר מדובר על כ 80,000 ₪ בשנה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שוי שימוש , בלו , מעמ , מוכר בקמ 0

שלא נדבר על יכולת של רכב בטיחות נוחות ועוד

מפחד מהגודל .?

סילברדו ודואג הם רכבים קומפקטים יחסית

אמיר ב.א
29-12-14, 21:23
ספר ממה אתה לא מרוצה , ומה הדרישות שלך ,
וככה יהיה יותר קל למצוא מה מתאים לך...

cektar
30-12-14, 00:10
מה הכוונה רשיון ג מקבלים חינם?

נמרוד
30-12-14, 00:17
קנה פורד, ראם או סילברדו, קבל שובר לרשיון ג' מתנה מהיבואן :)

cektar
30-12-14, 00:31
האמת היא שהייתי הולך על הסילברדו אבל השובר זה לא העיניין הבעיה זה הזמן וגם צריך לדאוג לרישיון ג לשותף סיפור.
חשבתי אולי יש להם הסדר מיוחד עם משרד הרישוי או משהו כזה כי זה סה"כ הבדל של 500 קילו מהמותר(רישיון ב עד 4 טון) חבל

יש לך מושג מתי הנבארה NP300 החדש יושק בארץ

ובכלל מה הכי כדי מבין הטנדרים מבחינת נוחות ושקט בזמן הנסיעה בלי להרגיש כל קפיצה וקפיצה

אלעד ג
30-12-14, 07:55
באמת התלבטות בין הרכבים אך אני אתן לך את הפן של ירידת הערך.
ב טויוטה הירידת ערך של הרכב אחרי 3 שנים מינימלית לעומת הדימקס ו אפילו הדוג' והסילברדו הברית מדהימים...אך הירידת ערך שלהם גבוהה אז זה גם שיקול
בהצלחה רבה. אגב איזה מימונים קיבלת וממי ? אני גם עכשיו בחישוב של העניין לעבור מטנדר משומש לחדש.

דניאל מאירי
30-12-14, 08:57
מצטרף גם להמלצה על ויגו.
אם אין לך בעיה עם גיר ידני - אתה מקבל מחיר קניה זול יותר, נעילה אחורית מקורית, וחיסכון ניכר בדלק.
אם יש לך בעיה, לך על האוטומטי - חזק ומפנק.
ישמור על הערך שלו הרבה יותר מכולם, ויהיה האמין ביותר.
לגבי "הבהמות" מצטרף לדעה שערכן צולל במהירות והן זוללות דלק.
דניאל

דקל מ
30-12-14, 18:32
מתעלק על השירשור
מישהו יכול לתת מניסיון כמה הצריכת דלק של הבהמות הגדולות בהנחה שהוא סגור גובה קבינה ועמוס בינוני (500-600 קג) ?

אמיר ב.א
30-12-14, 20:28
לגבי צריכת דלק ,

חבר עם סילברדו - פתוח , שנוסע קצת עמוס מידי פעם , אמר שהוא מגיע לצריכה ממוצעת של 4~5 ק"מ לליטר.

אצלי בהאנטר - פתוח :

נסיעה רק בין עירונית , עמוס מידי פעם - 1:10 (רגל רגועה על הגז)

נסיעה עירוני / בין עירוני / עמוס מידי פעם 1:8

cektar
30-12-14, 23:56
יש למישהו מושג
מתי
הנבארה NP300 החדש יושק בארץ, עושה רושם של אחלה טנדר

איל מ
31-12-14, 10:57
יוצא לי לנהוג לא מעט בטנדרים הנ"ל (למעט הויגו) וזוהי דעתי:
נבארה: רכב חזק ומרווח נעים ונוח בכביש (קשיחות כאן נחשבת ליתרון), על הפנים בשטח.
דימקס (דור לפני אחרון): נעים וחזק מעט מתנדנד ורך. כבד מעט בשטח אבל די נוח.
האנטר: מרגיש הכי ספרטני בכביש אבל בשטח מראה עליונות על שני האחרים. יחסית רך (גרסה עם טרנספר סופר-סלקט וללא נעילה אחורית אך עם tc).

יתרון נוסף לנווארה ולהאנטר: קפיצי סליל קדמיים העלולים להוות נקודת בסיס נוחה יותר להגבהה בעתיד, אם וכאשר ישווקו קיטים כאלו.

סייגים:
גם ההאנטר וגם הדימקס עם ארגז מתכת סגור דבר שיכול להשפיע על תחושת הנוחות והרכות בשטח שצויינה (לחילופין רכות יתר בכביש).
הדימקס מעט יותר ישן ואולי יש לכך תרומה לתחושת הרכות מקפיצים/בולמים עייפים), אם כי מעולם לא הועמס במשקל יותר מדי ורוב הזמן הנסיעה איתו היתה עם מספר פריטים בודדים בארגז (וכמובן משקל הארגז הסגור עצמו).

דניאל מאירי
01-01-15, 08:44
הנבארה היה מסמיק אם היה יודע שמישהו מחכה לו.....
אמנם לא יצא לי לנהוג בו, אבל.
הוא לא מככב היום בשוק יד2 והמחירים שלהם על הפנים - וגם כך לא מסתערים עליהם.
למרות הכמויות הלא גדולות שנמכרו ממנו מככב כאן בפורום עם כל מיני תקלות לא כל כך נחמדות.
רוצה להמר שהחדש שיגיע יהיה משהו אחר ? ברבע מיליון ₪ ?
בבקשה.

-->