התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אימובילייזר רגיש לקור?



עמי
11-01-15, 22:47
הפציינט - פורסטר 2010 עם אימובלייזר "מקורי" שהותקן בארץ.
הסימפטום - בבקרים, כאשר עדיין קר (למעלה על הכרמל), הקודן פשוט מת. מת לגמרי. לא מוציא שום צליל ולא מאיר/מהבהב. כמובן שאי אפשר להכניס את הקוד ואי אפשר להתניע את הרכב.
כאשר מעט מתחמם, הקודן שב לחיים ואפשר להכניס את הקוד.
קרה כבר 3 או 4 פעמים.
מה? הלחמה קרה/מגע רופף שבקור יוצרים נתק? נראה לי מופרז להפרשי טמפ' של אולי 10 מעלות, אבל אולי בכל זאת? אולי עניין הבקרים/הקור הוא מקרי ובכלל אין קשר סיבתי?
רעיונות?
עמי

חנן-ג'יפולוג
11-01-15, 23:00
אולי זה קשור לקור, אבל בכל מקרה אם מתאים לך להתעסק בזה פתח את הקופסה ועבור עם מלחם על כל נקודות ההלחמה.
שווה לעבור גם על הזנות המתח לקופסה.

אם לא מתאים לך לנסות, אז החלף את הקופסה בזבל חדש אחר שווה ערך.

עמי
11-01-15, 23:14
אתה חושב שזו הקודנית עצמה ולא איזו קופסא שחבויה עמוק בתוך צמת החוטים של הרכב?

חנן-ג'יפולוג
11-01-15, 23:17
זה בהחלט יכול להיות גם ב"מוח" של הקודנית, שהוא בד"כ בטווח הגעה של לא יותר מפירוק פאנל אחד. מתקינים לא אוהבים לעבוד קשה מדי.

עמי
11-01-15, 23:24
100%.
תודה.

boaz avrahami
11-01-15, 23:45
המצבר בסדר?

אמיר ב.א
12-01-15, 00:49
היה לי מקרה דומה , חוסר תגובה בקור מידי פעם

החלפתי את הלוח של הקודנית וזה הסתדר.

galdanieli
12-01-15, 05:58
גם לי קרה. גם בפורסטר. החלפת לוח הקודנית פתר את המלחמה

עמי
12-01-15, 08:07
מעניין.

תודה.

עמי

moriseven
12-01-15, 08:25
זאת כנראה קודנית עם מקשים מגומי שיש בהם פחמים שחורים, תפתח אותה בעדינות ותנקה בזהירות עם אלכוהול את הנקודות מגע השחורות בגומי ובלוח מקשים.
אם לא עוזר, כנראה שהפחמים השחורים כבר עשו את שלהם ויש להחליף את הגומי.

eysham
12-01-15, 09:09
זאת כנראה קודנית עם מקשים מגומי שיש בהם פחמים שחורים, תפתח אותה בעדינות ותנקה בזהירות עם אלכוהול את הנקודות מגע השחורות בגומי ובלוח מקשים.
אם לא עוזר, כנראה שהפחמים השחורים כבר עשו את שלהם ויש להחליף את הגומי.

טעות!
הניקיון שתעשה יהרוג את לוח המקשים... (מנסיון כמובן... :( בנסיון לתקן שלט של YES)

השיטה לשחזור המגעים כזו:

https://www.youtube.com/watch?v=CltBq6ed2rs

עבד כמו גדול.
רק לוודא ששמים שכבה דקיקה ושמתייבש כמו שצריך.

איל

שמוליקו
12-01-15, 10:32
אני תמיד הייתי פשוט מקשקש עם עיפרון על הצד שהוא מרח את העופרת וזה היה עובד...

חנן-ג'יפולוג
12-01-15, 10:59
עמי מדבר על קודן לא דולק/מהבהב.
זה נשמע לי כמו תקלת מתח ולא תקלת מקלדת.

moriseven
12-01-15, 11:21
טעות!
הניקיון שתעשה יהרוג את לוח המקשים... (מנסיון כמובן... :( בנסיון לתקן שלט של YES)

השיטה לשחזור המגעים כזו:

https://www.youtube.com/watch?v=CltBq6ed2rs

עבד כמו גדול.
רק לוודא ששמים שכבה דקיקה ושמתייבש כמו שצריך.

איל

שנים עושה זאת ברכבים של החברה, תמיד עבד.

-->