PDA

צפייה בגרסה מלאה : bushings

Anonymous
26-08-05, 02:50
hi fella's

wanted to know how easy/hard is it to change all the bushigns on my old landcruiser (fj40) as at the moment i still have rubber bushings and im preparing my car for a road trip to the kimberleys
is it easy to replace and than put the spring back into place? how do you bend it back in order to put the nut and boly in? doesnt it jump when you take it out (under pressure of the car weight).

lat time i wrote here i promised some guy here to find about renting/buying 4wd cars in australia and doing a certain trail
still finding about it as im organising a group of people going to the kimberleys in the wet season!!! anybody wants to join? its gonna be wet full of crocs and raining every day

נמרוד
02-09-05, 11:13
אתה מוריד משקל מהקפיץ. מפרק גלגלים, ומרים את הרכב מהשלדה. מאד, מאד מומלץ לעבוד על שני הצדדים במקביל - כלומר לא להרים צד אחד, אלא להרים את כל חזית הרכב על שני בוקים, אחת מתחת לכל קורת שלדה, ואז גם אין כוחות פיתול על הקפיצים. כשהשלדה באויר, והסרן תלוי מתחתיה, אתה מרים את הסרן עם ג'ק (רצוי עגלה) עד שהעומס אפס, ואז העבודה קלי קלות.

אם עובדים על צד אחד כל פעם - וזה קורה כי אין לך בוקים ואתה עובד עם היליפט אחד וג'ק רגיל אחד, אז העבודה קשה יותר בגלל שהקפיץ גם מפותל.

eran4x4
02-09-05, 12:18
בנוסף לדברי נמרוד

שווה לרסס בשמן חודר יומים ויום לפני שאתה מתחיל את העבודה.
שחרור הברגים (פתיחה של מספר כריכות של ההברגה) עדיף לעשות עוד לפני שהנפתה את הרכב באויר.

-->