צפייה בגרסה מלאה : "ברז" ניקוז אויר M6 - באיזה מכונית יש כזה?
אני מחפש שסתום ניקוז אויר, ברז למעשה, שיהיה עם הברגה M6. במכוניות אמריקאיות יש כאלו על בית התרמוסטט בד"כ, וזה בדיוק מה שאני צריך... רק ההברגה שלהם לא מתאימה לי (בלי שיש לי יותר מדי מידע, אני מנחש שזה NPT או משהו אינצ'י אחר).
לדוגמה:
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=3289788
http://auto-parts-shopping.cars-n-bikes.com/?site=SHOPPING_CHANNEL-Autos&p=1994+1998+Buick+Skylark+Coolant+Bleed+ Screw+Dorman+Buick+Coolant+Bleed+Screw+9 02+112+94+95+96+97+98
אז למישהו יש מושג איפה יש כזה אבל עם הברגה M6 ?
אסף.
לא מאמין שיש חיה כזאת ב6ממ
יש לך מקום להבריז לשמינית NPT?
boaz avrahami
27-01-15, 06:56
צריך עמידות בחום או שכל שסתום ניקוז יכול להתאים?
http://www.racerpartswholesale.com/product/2040/Speedbleeders
מיועד לנוזל קירור. לכן חשוב שיעמוד בחום. לא יודע אם ברז כדורי יתאים כי הוא תופס הרבה גובה.
והצרפתיות... בהן יש פקק - בורג ברונזה שאחרי כמה פתיחות וסגירות הורס את ההברגה שבבית התרמוסטט. אותו אני רוצה להחליף לפני שייגרם הנזק כשהמנוע עוד חדש.
לפרק את התרמוסטט להבריז ולשתול ברז אמריקאי היה האפשרות המיידית שחשבתי עליה, כמו גם לשים פיית ניקוז כפולה של בלמי מכוניות מירוץ. אבל זה לא פרקטי.
אסף.
boaz avrahami
27-01-15, 07:28
אני לפחות קצת איבדתי אותך.
שמת קישורים של ברגי ניקוז של אמריקאיות שאמרת שהם מתאימים למעט ההברגה ובהמשך אתה מתאר פתרון דומה שכבר קיים אבל נהרס מהר...
תמונה תוכל לסייע להבין.
אגב, תותב מושתל בבית תרמוסטט עם בנג׳ו עשוי לבוא בחשבון?
אני לפחות קצת איבדתי אותך.
שמת קישורים של ברגי ניקוז של אמריקאיות שאמרת שהם מתאימים למעט ההברגה ובהמשך אתה מתאר פתרון דומה שכבר קיים אבל נהרס מהר...
תמונה תוכל לסייע להבין.
אגב, תותב מושתל בבית תרמוסטט עם בנג׳ו עשוי לבוא בחשבון?
באמריקאיות זה ברז. חלק קבוע בתוך הגוף וחלק שמסתובב בתוכו. אין שחיקה של הגוף.
בצרפתיות זה פשוט בורג שמוברג לגוף. פעולת הנקוז היא פתיחת הבורג והידוק מחדש, לא טוב.
אסף.
- - - Updated - - -
כשהמנוע עוד חדש... ?!
כל מה שפחות מ300 אלף קמ נחשב אצלי חדש...
אסף.
אם מדובר ברכב צרפתי אני זוכר שהיה ברז כזה ברנו 11/9 בנקודה הגבוהה במנוע על גבי הצינור גומי בין המנוע לרדיטור.
יכול להיות שיש לי כאלה ברזים בדיוק כמו שהעלת בקישורים ממנועי gm חדשים. בדקתי הרגע ויש שקיות אם כל מיני ניפלים דומים אבל ברז כזה לא מצאתי.
אם לא תמצא האפשרות שלך היא לחרוט כאלה זה פשוט יחסית. (גם אצלי)
טל
אם מדובר ברכב צרפתי אני זוכר שהיה ברז כזה ברנו 11/9 בנקודה הגבוהה במנוע על גבי הצינור גומי בין המנוע לרדיטור.
יכול להיות שיש לי כאלה ברזים בדיוק כמו שהעלת בקישורים ממנועי gm חדשים.
אם לא תמצא האפשרות שלך היא לחרוט כאלה זה פשוט יחסית.
טל
- - - Updated - - -
אם מדובר ברכב צרפתי אני זוכר שהיה ברז כזה ברנו 11/9 בנקודה הגבוהה במנוע על גבי הצינור גומי בין המנוע לרדיטור.
יכול להיות שיש לי כאלה ברזים בדיוק כמו שהעלת בקישורים ממנועי gm חדשים.
אם לא תמצא האפשרות שלך היא לחרוט כאלה זה פשוט יחסית.
טל
לדעתי הכי פשוט זה לחרוט אחד כזה - כמה שקלים אצל כל חרט ממוצע.
עוד מחשבה. אולי להשתמש ב״ונטיל״ שקיים עם הברגות שונות?
אסף.
נקז מים בתחתית מיכל קומפרסור?
מה שבדקתי עם הברגה npt.
אסף.
וזה אמרת לא טוב?..
http://www.ebay.co.uk/itm/Radiator-Bleeding-Valves-Key-Quality-Brass-3mm-6mm-13mm-Plumbing-Tool-/251011686360http://www.ebay.co.uk/itm/Radiator-Bleeding-Valves-Key-Quality-Brass-3mm-6mm-13mm-Plumbing-Tool-/251011686360
אפשר לקנות מעט גדול יותר ולהבריז (מחרוקת ) לM6 קל יותר מלהבריז ברדיאטור..
boaz avrahami
29-01-15, 23:12
עוד מחשבה. אולי להשתמש ב״ונטיל״ שקיים עם הברגות שונות?
אסף.
המערכת לפעמים תחת וואקום.
וונטיל בהיותו שסתום חד כיווני לא עלול להכניס אוויר במקום למשוך מים ממיכל העודפים?
ניקוז אויר מתבצע בתנאים מסוימים. בדיוק כמו לפתוח "בורג" שחרור.
אין חשש ליניקת אויר.
boaz avrahami
30-01-15, 00:45
פיספסת אותי שמוליק.
התייסתי לוונטיל כמו זה שנמצא בגלגל.
בורג ניקוז זה משהו שאתה שולט בו ידנית והוא מתאים למשימה.
וונטיל ימנע מהלחץ לפרוץ אבל כשהרכב יתקרר יווצר תת לחץ במערכת הקרור ואז הוונטיל יכניס אוויר למערכת
צודק, אכן פיספסתי אותך..:)
וונטיל ימנע מהלחץ לפרוץ אבל כשהרכב יתקרר יווצר תת לחץ במערכת הקרור ואז הוונטיל יכניס אוויר למערכת
זה בתנאי שהשסתום החד כיווני בפקק הרדיאטור לא מתפקד כמו שצריך,וכח קפיץ הוונטיל חלש ממנו,כי הרי בפקק הרדיאטור חזרת המיים ממיכל העודפים לא תלויית קפיץ.
המערכת לפעמים תחת וואקום.
וונטיל בהיותו שסתום חד כיווני לא עלול להכניס אוויר במקום למשוך מים ממיכל העודפים?
לונטיל יש מכסה. כל זמן שהוא סגור זה לא יכול לקרות. אני כן מוטרד מהטמפרטורה ומה היא תעשה לרכיבים הפנימיים.
אסף.
boaz avrahami
30-01-15, 08:44
לך לחרט כרסם שיעשה לך עם תבריג ובדיוק במידות שרצית. ונטיל נשמע לי כמו צרעת.
מכיר מישהו מבית שערים שזה קטן עליו.
נראה לי אולי זה יעבוד:
http://www.adeyspares.co.uk/magnaclean-professional2-c3/magnaclean-2-air-vent-p38
אסף.
http://www.ebay.com/itm/Radiator-bleeding-key-brass-bleed-valves-3mm-6mm-13mm-/261166176583?pt=UK_DIY_Materials_Plumbin g_MJ&var=&hash=item3cceb79947
http://www.ebay.com/itm/Radiator-brass-air-bleed-valves-3mm-6mm-13mm-set-of-10-for-plumbers-job-lot-/261252292241?pt=UK_Home_Garden_Hearing_C ooling_Air&var=&hash=item3cd3d99e91
הכי פשוט לקחת בורג M6 ולקדוח בו חור ולהבריז בו M4.
זו לא פעולה יומיומית. כמה פעמים כבר מנקזים...
גם על זה חשבתי. מה שבאמת מעניין זה שברוב המכוניות חוסכים ברכיב הזה, והיוצאי דופן היחידים זה מכוניות אמריקאיות ישנות. בכולם יש במקרה הטוב בורג ברונזה, במקרה הרגיל בורג פלסטיק.
אבל נראה לי בינתיים החלק של ההסקה המרכזית. גם אין בעיית טמפ גם מתאים ללחץ וגם נוח להרכבה ותפעול.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.