צפייה בגרסה מלאה : תקלה בטרנספר 242J...
איתי אבירם
31-01-15, 19:38
שלום לכולם.
לאחרונה מופיעה לי תקלה בשילוב ל LOW וב PART TIME.
לאחר השילוב ובמאמץ נשמעת נקישה שלאחריה הכוח לא עובר לגלגלים הקדמיים אלא רק לאחוריים.
ניסיתי לשחק עם הכיוון של הכבל אך זה נראה שהמנוף בנקודה הקיצונית ביותר (בLOWׁׂׂ)
אגב ההילוך הנמוך אפקטיבי אך כאילו שלא מגיע כח לפרונט.
אם מישהו מכיר את התקלה, ואם מישהו מכיר מומחה באיזור השרון שאפשר להתייעץ איתו?
תודה
איתי
איזה רכב? אוליי שברתה צירייה מקדימה?
גניסלב רונן
01-02-15, 07:41
האם מלווה ברעש של שרשרת מחליקה ?
תקתוקים ?
אם כן יש קיט לשיפוץ בrockauto.com....
איתי אבירם
01-02-15, 09:28
זה ליברטי דיזל 2005, ב FULL TIME נראה שהפרונט עובד מצויין. איך בודקים אם הצירה שבורה?
- - - Updated - - -
לגביי התקתוקים - זה יותר כמו מכה של ניתוק ולאחריה אין פרונט...
שלב ל 4 על 4, הרם גלגל בודד אם הוא מסתובב ביד יותר מסיבוב או שניים, הלכה ציריה.
בליברטי הסרן הקדמי הוא מתלה נפרד, כלומר אם הציריה שבורה, פשוט רואים את זה...
איתי אבירם
08-02-15, 13:02
היום עשיתי את הבדיקה - באופן רגיל הקדמי לא מסתובב ביד, אבל לאחר שכפי שמתואר נשמעת ה"מכה" הוא כן...
כלומר נראה שהצירייה מתנתקת תחת מאמץ, האם מומלץ להחליף או לשפץ? ואם להחליף איפה קונים?
האם יש קשר לעובדה שהרכב הוגבה לא מזמן?
תודה
איתי
ציריה שבורה לא היתה פועלת און ואוף, אבל יכולה להרעיש.
נשמע יותר כמו טרנפר שיוצא משילוב
איתי אבירם
22-02-15, 23:26
טוב חברים,
הטרנספר פורק, נפתח, נבדק וללא ממצאים... המזלגות, השרשרת והגלגלשי"ים נראים תקינים.
על הדרך החלפתי פעמון לדרישפט קדמי שהרעיש קצת אבל עדיין התקלה חוזרת. (הפרונט מחליק מהשתלבות בעומס)
כרגע הכיוון הוא הסולונואידים של הלוקרים או המשאבת וואקום. (כבר נהיה מאוחר לפתוח ולבדוק)
מישהו מכיר, התנסה בעניין?
בבקשה עזרתכם,
תודה
איתי
היי,
תבדוק האם יש חופש בחיבור ציריה קדמית לדיפרנציאל הקדמי, אם הצירייה "משחקת" יותר מ2-3 מ"מ (למעלה ומטה או קדימה אחורה..אזי הבעייה היא בדיפרנציאל, בדרך כלל זה קורה בצד הנוסע והחלק שנדפק זה הSPLINE עצמו.
מחלה ידועה של ליברטי בכל השנים... (DANA 30 מקדימה)...
מקווה שעזרתי
גולי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.