התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רכבים סינים על הכביש



Gilad
11-02-15, 22:36
אני כמעט ולא רואה על הכביש רכבים פרטיים סינים. פה ושם רואים איזו MG או סטיג אבל לא כמות רצינית

מצד שני רואים לא מעט אוטובוסים סינים ומשאיות חלוקה (שכחתי את השם - אלה שנראות כמו איסוזו)

זה די מפתיע - דווקא רכבים שבהם בטיחות ואמינות מאד חשובים עולים על הכביש יחסית בכמויות ואילו רכבים פרטיים שעושים ק"מ נמוך בהרבה כמעט ולא נמכרים.

גם שאלת התקינה מעניינת - האם לרכבים הפרטיים הסינים יש בעיות תקינה ולכן לא רואים הרבה? גם כאן על פניו מוזר שרכבים מסחריים ומובילי נוסעים עוברים תקינה.


מישהו מכיר את הנושא מקרוב?

דרור ברלי
11-02-15, 23:08
אף רכב חדש לא עולה על הכביש ללא תקינה. אין דבר כזה.
לכל כלי הרכב הסיניים שנמכרים כאן יש תקינה.
אין קשר בין תקינה לבין איכות הרכב.

אוטובוסים, משאיות וטנדרים הם רכבי עבודה. הפער במחיר משמעותי וחברת הסעות/הובלות שרוכשת כמה אוטובוסים/משאיות חוסכת ככה המון כסף.
האם הכלים יהיו אמינים לאורך שנים? אין לדעת. הזמן יגיד.

S.V.
11-02-15, 23:12
מצד שני רואים לא מעט אוטובוסים סינים ומשאיות חלוקה (שכחתי את השם - אלה שנראות כמו איסוזו)

ז

הינו HINO זה יצרן יפני, ולא סיני. ובעולם נחשב הרבה יותר איכותי מאיסוזו.

ובלי קשר, אם לא הבנת, הבטיחות שלך לא מעניינת אף אחד בממסד או ברשויות התקינה. מה שמעניין אותם שתקנה רכב חדש ותשלם 100000ש"ח מס למדינה ותקח מימון בנקאי מלא, ותפרנס את הבנק. ואחרי 3 שנים תגרוט את הרכב (כי הוא הפך את עצמו לגרוטאה) ותחזור על הפעלוה הגאונית המתוארת מעלה, ותמכור את נשמתך ונשמת העסק שלך (שוב) לשטן הבנק והממשל.
(:

Micha
12-02-15, 00:10
הרכבים שנמכרים כאן - עם תקינה. מה שכן, הם לא מצמרת המכוניות הסיניות וגם המשווקים בארץ (מכוניות המזרח ולובינסקי) הם לא בדיוק תותחי שיווק.

מה שכן, לרוב יצרני הרכב הסיניים ובוודאי לא למובילים שבהם - עדיין אין תקינה אירופאית אמריקאית ולכן השחקנים בארץ מועטים.

asafk
12-02-15, 07:54
הינו זה לא סתם יפני, זה מפעל המסחריות האגדי של טויוטה, זה שבו הורכבו לאורך השנים הלנדקרוזרים הקשוחים, למשל.

אסף.

snirjeepdreamer
12-02-15, 08:12
יש עדיין שחושבים שסיני = זול \ נחות \ לא בטיחותי ואני יכול להמשיך ככה בלי סוף.....

תכניסו את זה לראש, הסינים יודעים לייצר הכל ובכל רמה. הכל תלוי כמה אתה מוכן לשלם.
כאחד שמבצע רכש ויבוא כבר כמעט 9 שנים אני אומר לכם שרק אדם ללא הבנה וניסיון עושה את ההקבלה הזו.

נכון, מביאים הרבה מוצרים ברמה נמוכה, מסין, זה לא אומר כלום על כך שתוכל למצוא מוצר זהה ברמה הכי גבוהה מאותו מפעל בדיוק בסין.
הסינים החכמים יודעים שיש ביקוש לכל הרמות. כך גם המפעלים החובבנים מוכרים וגם המקצועיים.
לעיתים מאותו מפעל יוצא מגוון רחב של מוצרים ברמות שונות.

טל חסיד
12-02-15, 08:41
לפני כשנה היתה בטלויזיה כתבה בחדשות על יבוא האוטבוסים מסין, איך זה פוגע ביצור המוקמי שלנו וכו (מרכבים, הארגז) כמו כן הועלתה בכתבה סוגיית התקינה של האוטובסים מסין ומה שהוצג בכתבה שהתקינה הישראלית "הותאמה " לאוטובסים מסין. אם אני זוכר נכון קשור לשדה הראיה של הנהג באוטובוס מסין.

טל

ד ו ר ו ן
12-02-15, 08:45
הינו זה לא סתם יפני, זה מפעל המסחריות האגדי של טויוטה, זה שבו הורכבו לאורך השנים הלנדקרוזרים הקשוחים, למשל.

אסף.
אילו לנדקרוזרים?
סדרות 70 הורכבו ב-ARACO

רני דקל
12-02-15, 08:49
הנה הינו!

95905

דרור ברלי
12-02-15, 13:01
לפני כשנה היתה בטלויזיה כתבה בחדשות על יבוא האוטבוסים מסין, איך זה פוגע ביצור המוקמי שלנו וכו (מרכבים, הארגז) כמו כן הועלתה בכתבה סוגיית התקינה של האוטובסים מסין ומה שהוצג בכתבה שהתקינה הישראלית "הותאמה " לאוטובסים מסין. אם אני זוכר נכון קשור לשדה הראיה של הנהג באוטובוס מסין.

טל



יבוא זול אכן דופק את המפעלים המקומיים.
תוסיף לזה את שיטת הקומבינות הישראלית - בוא ונניח, רק נניח (אני מאוד עדין בניסוח, כן?), שהיבואן הוא גם חבר מרכז של מפלגה מסויימת, מקושר לשר כזה או אחר, אז מכופפים לכבודו את התקינה והוא מביא לכאן אוטובוסים מושלמים קומפלט במחיר זול שיצרני המרכבים המקומיים לא יכולים להתמודד מולו.

asafk
12-02-15, 14:57
אחרי שבמשך שנים המציאו דרישות משונות שלא לומר הזויות שכל מטרתן להגן על בוני המרכבים המקומיים מפני ייבוא של אוטובוסים עם תקינה בינלאומית... אולי זה דווקא בסדר.

אסף.

- - - Updated - - -


אילו לנדקרוזרים?
סדרות 70 הורכבו ב-ARACO

סדרה 40 פעם, ואחכ פראדו וfjcruiser.

אסף.

gp1
14-02-15, 00:58
ה- 40 בברזיל ולכן גם היו בו מנועי מרצדס

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40) (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40))



<tbody>
Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)


Also called


Toyota Bandeirante (Brazil (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazil))
Toyota Macho (Venezuela (http://en.wikipedia.org/wiki/Venezuela))




Production


1960–1984
1968–2001 (Brazil (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazil))




Body and chassis


Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
Compact SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_SUV)


Body style (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)


2-door truck (http://en.wikipedia.org/wiki/Truck)
2-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle)
4-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_Utility_Vehicle) (1960-66)




Layout (http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout)
Front engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Front-engine_design), rear-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-wheel_drive) /four-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive)


Powertrain


Engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Engine)


3.8L F (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_F_engine#F) I6 (http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-six_engine)




Chronology


Predecessor
Toyota J20 series


Successor
Toyota J55 and J70 series

</tbody>

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40)


הפראדו בטויוטה יפן

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_Prado

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Toyota_Land_Cruiser_3.0_D-4D_Life_%28J15%29_%E2%80%93_Frontansicht %2C_17._M%C3%A4rz_2012%2C_Ratingen.jpg/280px-Toyota_Land_Cruiser_3.0_D-4D_Life_%28J15%29_%E2%80%93_Frontansicht %2C_17._M%C3%A4rz_2012%2C_Ratingen.jpg

<tbody>
Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)


Production
1984—present


Model years (http://en.wikipedia.org/wiki/Model_year)
1985—present


Body and chassis


Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
Mid-size (http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-size) luxury (http://en.wikipedia.org/wiki/Luxury) SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/SUV)


Body style (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
5-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle)


Layout (http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout)
Front engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Front-engine_design), rear-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-wheel_drive) /four-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive)


Chronology


Predecessor
Toyota Land Cruiser (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser)

</tbody>


ה FJ CRUISER בהינו יפן .......... ובבאיזה מפעל בסין

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_FJ_Cruiser



<tbody>
Toyota FJ Cruiser (GSJ15W)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/FJ_Cruiser_2007.jpg/280px-FJ_Cruiser_2007.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/File:FJ_Cruiser_2007.jpg)


Overview


Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)


Production
January 2006–present


Assembly
Japan: Hamura, Tokyo (http://en.wikipedia.org/wiki/Hamura,_Tokyo), (Hino (http://en.wikipedia.org/wiki/Hino_Motors))
China: Guangzhou (http://en.wikipedia.org/wiki/Guangzhou) (GAC (http://en.wikipedia.org/wiki/Guangqi_Toyota_Automobile))


Designer (http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_design)
Jin Won Kim (2002)


Body and chassis


Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)

</tbody>

elibaba
14-02-15, 02:01
לגבי האווטובוסים - יוטונג הוא יצרן האוטובוסים הגדול בעולם. יש להם מנוע קמינס וגיר zf ולפי חבר שעובד בכלמוביל בחט׳ הרכב הכבד הם בהחלט תחרות קשה כששלושה אוטובוסי יוטונג עולים כמו 2 מרכבים. בלי קשר - לגבי התקינה אכן היה סיפור עם ניחוח סרחוני מסויים.

דרור ברלי
14-02-15, 11:59
כשר אבל מסריח.
ככה זה עם פוליטיקאים.

ד ו ר ו ן
14-02-15, 15:18
[COLOR=#000000][SIZE=2]ה- 40 בברזיל [SIZE=2] ולכן גם היו בו מנועי מרצדס

הבנדניירה הוא לא דוגמא טובה, כי יוצר בברזיל לשוק מקומי בלבד, ולא לייצוא לשאר העולם.
הדגם המשיך להתקיים זמן רב מאד אחרי שהייצור הופסק במוקדי הייצור האחרים (כמו החיפושית..)
בגלל שהמנועים המקוריים כבר לא היו, נוצרו קומבינציות.
זה רכב שאף פעם לא היה זמין בשוק הבינלאומי, אלא מוקד ייצור מקומי בברזיל.

אגב,
אייקון האמריקאים, שמוכרים היום סדרה 40 בעבודות קאסטום מדהימות, רכשו את כל מלאי חלקי הפח של המפעל, ומשתמשים בו היום ברכבים שהם בונים.

-->