צפייה בגרסה מלאה : רכבים סינים על הכביש
אני כמעט ולא רואה על הכביש רכבים פרטיים סינים. פה ושם רואים איזו MG או סטיג אבל לא כמות רצינית
מצד שני רואים לא מעט אוטובוסים סינים ומשאיות חלוקה (שכחתי את השם - אלה שנראות כמו איסוזו)
זה די מפתיע - דווקא רכבים שבהם בטיחות ואמינות מאד חשובים עולים על הכביש יחסית בכמויות ואילו רכבים פרטיים שעושים ק"מ נמוך בהרבה כמעט ולא נמכרים.
גם שאלת התקינה מעניינת - האם לרכבים הפרטיים הסינים יש בעיות תקינה ולכן לא רואים הרבה? גם כאן על פניו מוזר שרכבים מסחריים ומובילי נוסעים עוברים תקינה.
מישהו מכיר את הנושא מקרוב?
אף רכב חדש לא עולה על הכביש ללא תקינה. אין דבר כזה.
לכל כלי הרכב הסיניים שנמכרים כאן יש תקינה.
אין קשר בין תקינה לבין איכות הרכב.
אוטובוסים, משאיות וטנדרים הם רכבי עבודה. הפער במחיר משמעותי וחברת הסעות/הובלות שרוכשת כמה אוטובוסים/משאיות חוסכת ככה המון כסף.
האם הכלים יהיו אמינים לאורך שנים? אין לדעת. הזמן יגיד.
מצד שני רואים לא מעט אוטובוסים סינים ומשאיות חלוקה (שכחתי את השם - אלה שנראות כמו איסוזו)
ז
הינו HINO זה יצרן יפני, ולא סיני. ובעולם נחשב הרבה יותר איכותי מאיסוזו.
ובלי קשר, אם לא הבנת, הבטיחות שלך לא מעניינת אף אחד בממסד או ברשויות התקינה. מה שמעניין אותם שתקנה רכב חדש ותשלם 100000ש"ח מס למדינה ותקח מימון בנקאי מלא, ותפרנס את הבנק. ואחרי 3 שנים תגרוט את הרכב (כי הוא הפך את עצמו לגרוטאה) ותחזור על הפעלוה הגאונית המתוארת מעלה, ותמכור את נשמתך ונשמת העסק שלך (שוב) לשטן הבנק והממשל.
(:
הרכבים שנמכרים כאן - עם תקינה. מה שכן, הם לא מצמרת המכוניות הסיניות וגם המשווקים בארץ (מכוניות המזרח ולובינסקי) הם לא בדיוק תותחי שיווק.
מה שכן, לרוב יצרני הרכב הסיניים ובוודאי לא למובילים שבהם - עדיין אין תקינה אירופאית אמריקאית ולכן השחקנים בארץ מועטים.
הינו זה לא סתם יפני, זה מפעל המסחריות האגדי של טויוטה, זה שבו הורכבו לאורך השנים הלנדקרוזרים הקשוחים, למשל.
אסף.
snirjeepdreamer
12-02-15, 08:12
יש עדיין שחושבים שסיני = זול \ נחות \ לא בטיחותי ואני יכול להמשיך ככה בלי סוף.....
תכניסו את זה לראש, הסינים יודעים לייצר הכל ובכל רמה. הכל תלוי כמה אתה מוכן לשלם.
כאחד שמבצע רכש ויבוא כבר כמעט 9 שנים אני אומר לכם שרק אדם ללא הבנה וניסיון עושה את ההקבלה הזו.
נכון, מביאים הרבה מוצרים ברמה נמוכה, מסין, זה לא אומר כלום על כך שתוכל למצוא מוצר זהה ברמה הכי גבוהה מאותו מפעל בדיוק בסין.
הסינים החכמים יודעים שיש ביקוש לכל הרמות. כך גם המפעלים החובבנים מוכרים וגם המקצועיים.
לעיתים מאותו מפעל יוצא מגוון רחב של מוצרים ברמות שונות.
לפני כשנה היתה בטלויזיה כתבה בחדשות על יבוא האוטבוסים מסין, איך זה פוגע ביצור המוקמי שלנו וכו (מרכבים, הארגז) כמו כן הועלתה בכתבה סוגיית התקינה של האוטובסים מסין ומה שהוצג בכתבה שהתקינה הישראלית "הותאמה " לאוטובסים מסין. אם אני זוכר נכון קשור לשדה הראיה של הנהג באוטובוס מסין.
טל
הינו זה לא סתם יפני, זה מפעל המסחריות האגדי של טויוטה, זה שבו הורכבו לאורך השנים הלנדקרוזרים הקשוחים, למשל.
אסף.
אילו לנדקרוזרים?
סדרות 70 הורכבו ב-ARACO
לפני כשנה היתה בטלויזיה כתבה בחדשות על יבוא האוטבוסים מסין, איך זה פוגע ביצור המוקמי שלנו וכו (מרכבים, הארגז) כמו כן הועלתה בכתבה סוגיית התקינה של האוטובסים מסין ומה שהוצג בכתבה שהתקינה הישראלית "הותאמה " לאוטובסים מסין. אם אני זוכר נכון קשור לשדה הראיה של הנהג באוטובוס מסין.
טל
יבוא זול אכן דופק את המפעלים המקומיים.
תוסיף לזה את שיטת הקומבינות הישראלית - בוא ונניח, רק נניח (אני מאוד עדין בניסוח, כן?), שהיבואן הוא גם חבר מרכז של מפלגה מסויימת, מקושר לשר כזה או אחר, אז מכופפים לכבודו את התקינה והוא מביא לכאן אוטובוסים מושלמים קומפלט במחיר זול שיצרני המרכבים המקומיים לא יכולים להתמודד מולו.
אחרי שבמשך שנים המציאו דרישות משונות שלא לומר הזויות שכל מטרתן להגן על בוני המרכבים המקומיים מפני ייבוא של אוטובוסים עם תקינה בינלאומית... אולי זה דווקא בסדר.
אסף.
- - - Updated - - -
אילו לנדקרוזרים?
סדרות 70 הורכבו ב-ARACO
סדרה 40 פעם, ואחכ פראדו וfjcruiser.
אסף.
ה- 40 בברזיל ולכן גם היו בו מנועי מרצדס
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40) (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40))
<tbody>
Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)
Also called
Toyota Bandeirante (Brazil (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazil))
Toyota Macho (Venezuela (http://en.wikipedia.org/wiki/Venezuela))
Production
1960–1984
1968–2001 (Brazil (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazil))
Body and chassis
Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
Compact SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_SUV)
Body style (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
2-door truck (http://en.wikipedia.org/wiki/Truck)
2-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle)
4-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_Utility_Vehicle) (1960-66)
Layout (http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout)
Front engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Front-engine_design), rear-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-wheel_drive) /four-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive)
Powertrain
Engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Engine)
3.8L F (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_F_engine#F) I6 (http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-six_engine)
Chronology
Predecessor
Toyota J20 series
Successor
Toyota J55 and J70 series
</tbody>
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_(J40)
הפראדו בטויוטה יפן
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser_Prado
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Toyota_Land_Cruiser_3.0_D-4D_Life_%28J15%29_%E2%80%93_Frontansicht %2C_17._M%C3%A4rz_2012%2C_Ratingen.jpg/280px-Toyota_Land_Cruiser_3.0_D-4D_Life_%28J15%29_%E2%80%93_Frontansicht %2C_17._M%C3%A4rz_2012%2C_Ratingen.jpg
<tbody>
Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)
Production
1984—present
Model years (http://en.wikipedia.org/wiki/Model_year)
1985—present
Body and chassis
Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
Mid-size (http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-size) luxury (http://en.wikipedia.org/wiki/Luxury) SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/SUV)
Body style (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
5-door SUV (http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle)
Layout (http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout)
Front engine (http://en.wikipedia.org/wiki/Front-engine_design), rear-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-wheel_drive) /four-wheel drive (http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive)
Chronology
Predecessor
Toyota Land Cruiser (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser)
</tbody>
ה FJ CRUISER בהינו יפן .......... ובבאיזה מפעל בסין
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_FJ_Cruiser
<tbody>
Toyota FJ Cruiser (GSJ15W)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/11/FJ_Cruiser_2007.jpg/280px-FJ_Cruiser_2007.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/File:FJ_Cruiser_2007.jpg)
Overview
Manufacturer
Toyota (http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota)
Production
January 2006–present
Assembly
Japan: Hamura, Tokyo (http://en.wikipedia.org/wiki/Hamura,_Tokyo), (Hino (http://en.wikipedia.org/wiki/Hino_Motors))
China: Guangzhou (http://en.wikipedia.org/wiki/Guangzhou) (GAC (http://en.wikipedia.org/wiki/Guangqi_Toyota_Automobile))
Designer (http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_design)
Jin Won Kim (2002)
Body and chassis
Class (http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification)
</tbody>
לגבי האווטובוסים - יוטונג הוא יצרן האוטובוסים הגדול בעולם. יש להם מנוע קמינס וגיר zf ולפי חבר שעובד בכלמוביל בחט׳ הרכב הכבד הם בהחלט תחרות קשה כששלושה אוטובוסי יוטונג עולים כמו 2 מרכבים. בלי קשר - לגבי התקינה אכן היה סיפור עם ניחוח סרחוני מסויים.
כשר אבל מסריח.
ככה זה עם פוליטיקאים.
[COLOR=#000000][SIZE=2]ה- 40 בברזיל [SIZE=2] ולכן גם היו בו מנועי מרצדס
הבנדניירה הוא לא דוגמא טובה, כי יוצר בברזיל לשוק מקומי בלבד, ולא לייצוא לשאר העולם.
הדגם המשיך להתקיים זמן רב מאד אחרי שהייצור הופסק במוקדי הייצור האחרים (כמו החיפושית..)
בגלל שהמנועים המקוריים כבר לא היו, נוצרו קומבינציות.
זה רכב שאף פעם לא היה זמין בשוק הבינלאומי, אלא מוקד ייצור מקומי בברזיל.
אגב,
אייקון האמריקאים, שמוכרים היום סדרה 40 בעבודות קאסטום מדהימות, רכשו את כל מלאי חלקי הפח של המפעל, ומשתמשים בו היום ברכבים שהם בונים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.