צפייה בגרסה מלאה : עזרה- התנהגות רכב לאחר החלפת לוקר
שלום! ותודה מראש!
לאחר שעף לי לוקר במהלך טיול,
הזמנתי והרכבתי לאחר כמה חודשים (החיים עמוסים) לוקר חדש של warn, כרגע הרכבתי רק אחד כאשר את השני אני מתכנן בקרוב גם להחליף,
שכחתי לציין- הסרן הקדמי דנה 44, נעול- לוקרייט,
משום מה כשאני משלב ל 4*4 ונועל כמובן את שני הלוקרים, אני מתקשה לנסוע מקו ישר- הרכב מנסה זורק אותי הצידה, לקחת פניה בלתי אפשרי , שלא נדבר על להסתובב בכיכר.
מה זה יכול להיות? הנעילה לא משתחררת?
תודה מראש !
הרכב מושך לצד אחד בלבד? אם כן, זה לכיוון הלוקר החדש?
עשית בדיקה ב - 4X4 ולוקרים לא נעולים?
מושך לכיוון הלוקר הישן…
ב 4x4 לוקרים לא נעולים הרכב נוסע רגיל
בדוק שוב את ההתקנה של הלוקר.
כבר,עשיתי את זה
אני לא מבין מה עשיתי לא בסדר
מה גורם לך לחשןב,שזה קשור ללוקר החדש?
אני מתרשם שכנראה צד אחד לא "מחובר"...לכן המשיכה הצידה. צריך כמובן לבדוק
איך מתנהגת הנעילה.
אני אנסה לעשות בדיקה עם רק לוקר אחד נעול לסירוגין
אז עשיתי נסיעה, שילבתי ל4*4 כל פעם נעלתי לוקר אחר,
הרכב כל פעם זרק לכיוון הלוקר המשוחרר, ושוב היה קשה לפנות, ולהסתובב בכיכר..
דעתכם?
תרים ארבעה גלגלים באוויר, שים בהילוך ותתחיל לשלול אפשרויות. נסה עם לוקר אחד נעול, השני משוחר ולהפך, וכששניהם נעולים..
סביר להניח שיהיו לך ממצאים כלשהם..
מה זה יכול להיות?
יכול להיות לעובדה שהלוקרים לא תואמים?
מוני אורבך
17-02-15, 05:59
מההערה שלך שאתה נוסע בכיכר עולה שאתה נוסע על כביש או שטח קשה.
האם זה המצב?
אם כן, זה בהחלט יכול להסביר את הבעיה..
איך זה מסביר את התנהגות הרכב?
מוני אורבך
17-02-15, 08:18
יש לך נעילה אוטומטית מקדימה (לוקריט)
זה לא ממש דפרנציאל, למעשה ממש לא !
אני לא אכנס לתאור מפורט של איך הנעילה עובדת (אני חושב שיש הסבר מפורט באיזו כתבה)
אבל מבלי להיכנס לפרטים, בסיבוב אחד הצדדים משתחרר והשני מקבל את כל הכוח.
מאחורה לא מרגישים זאת כי הגלגלים תמיד ניצבים זה לזה. ובסיבוב הקדמים מכתיבים את הכיוון.
מקדימה הסיפור שונה לגמרי כי אז אתה מרגיש את המשיכה.
נעילה קידמית אוטומטית תיצור תמיד הגה קשה שיתנגד לסיבוב, וימשוך, בגלל אופן העבודה.
בשטח על קרקע רכה זה פחות מורגש, בכביש מורגש מאוד.
באופן כללי לרכב 4X4 ללא דפרנציאל מרכזי אסור לו לנסוע בכביש עם אחיזה טובה במצב 4X4
במיוחד לא בסיבובים, שם הקדמים נעים יותר מהר מהאחורים או ההפך, ואז נוצר לחץ עצום על הטרנספר.
עד למצב של נזק במערכת ההנע..
לסיכום אל תיסע על הכביש במצב 4X4 זה יכול לשבור משהו (ואולי כבר שבר)
אתה צריך לנסות את ה 4x4 בשטח, שם אני מאמין לא תרגיש את המשיכה, אבל עדין ההגה יהיה קשה מהרגיל.
אין מה לעשות, זה המחיר של נעילה אוטומטית קידמית.
לצערי בתגובה האחרונה הרבה אי דיוקים..
מה שכן- לא לשלב 4X4 בכביש!
איזה רכב מדובר?
יש רכבים עם ניתוק ציריה קדמית, ואקום או חשמלי, ייתכן שתקול
בכל מיקרה - במצב 4X4 הרכב יסחוב לכיוון הלוקר שלא נעול.
גם אצלי מקדימה לוקרייט ובשטח אני בהחלט מרגיש שהרבה יותר קשה לסובב את ההגה (כמובן עם לוקרים נעולים ו 4X4 משולב...), גם הסחיבה לצד אחד הגיונית - הרי הגלגל המשוחרר לא מקבל בעצם שום הנעה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.