צפייה בגרסה מלאה : נורת check engine
שלום חברים,
הנ"ל (יימח שמה ושם זכרה) הכליטה שהיא נדלקת...
במוסך ליד הבית (האחים גז) לא הצליחו להתחבר עם 3 מחשבים שונים
איך בודקים באופן עצמאי?
אילו פינים מקצרים כדי לקבל קודי תקלות?
יש למישהו רשימה מה המשמעות של כל קוד?
רק לציין שלא מורגשת בעיה בנסיעה
תודה
כשאתה מחזיק את הקונקטור כשהחלק הרחב למעלה - קיצור של פינים עליונים 4 ו 6 כשהספירה משמאל לימין.
סובב מפתח ותתחיל לספור היבהובים - יהיו כמה ברצף, הפסקה ממש קטנה ועוד כמה ברצף - הקודים הם דו ספרתיים.
תמשיך לספור אחרי שאתה מזהה שתי ספרות - אם המספרים חוזרים על עצמם יש לך רק קוד אחד, אם יש ספירה שונה - יש לך יותר קודים.
תסתכל בטבלה - כתוב TPS מתח גבוה
אולי חיישן TPS דפוק ואולי קצר כלשהו, על זה כבר יכולים לענות המומחים..
לדעתי לפני כל דבר אחר תפתח את החיבור שלו ותנקה טוב עם ספריי מגעים, אולי זה יעזור
חנן-ג'יפולוג
03-03-15, 09:59
מתח גבוה בחוט הסיגנל: יכול לנבוע מקצר בין חוט הסיגנל לחוט אספקת החמישה וולט, או נתק בחוט האדמה. יכול להיות גם נתק בקונקטורים לחיישן ולמחשב בפין האדמה או נתק בחיישן עצמו.
חיישן מצערת עובד בדומה לפוטנציומטר, נסה לנקות את החיבורים ואם אתה יכול לפרק אינטרקולר ואת המצערת אז תנקה גם שם מפיח בעזרת ספריי קרבורטורים, לפני הכל נתק מינוסים מהמצברים, כשתסיים תחזיר, אם לא עזר כניראה שהלך החיישן, לא סיפור גדול, שתי ברגים וחור קטן בכיס(סביבות ה 450 ש"ח) ותחליף לחדש מקורי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.