הראל ד
02-03-15, 19:50
שלום לכולם,
ברשותי ג'מיני שנת 2000 אוטומט
קניתי את הגיפ לפני 10 חודשים,ומאז טיילתי אתו די הרבה ובגדול אני מאוד אוהב אותו...
מקריאה בפורום הבנתי שהגיר של השנתון הזה בעייתי ולכן התקנתי קולר לגיר.
כשקניתי אותו כל פעם שהגיר היה מוריד מהילוך שני לראשון היתה מכה מהאיזור של הגיר המוסכניק שבדק לי אותו לפני הקנייה אמר שזה לא רציני...
שבוע שעבר הייתי אצל מוסך אחר לטיפול שוטף ושיסתכל מה מצב המכלולים...
עשינו סיבוב על האוטו ושהוא הרגיש את המכה הוא אמר שזה עניין של כמה חודשים שהגיר ילך לעולמו.
עוצמת המכה לא השתנתה בתקופה שהאוטו אצלי
בנוסף בדקנו מה מצב השמן גיר ולא היה חסר אבל הוא כבר לא היה אדום כמו שהוא אמור להיות וגם היו בועות בשמן המוסכניק המליץ חד משמעית לא להחליף את השמן בטענה שהגיר כבר רגיל לשמן השרוף והחלפה בחדש רק תהרוס אותו יותר...
ועכשיו לשאלות: 1-משהו יודע אם מכה די קלה בהורדת הילוכים לראשון באמת כ"כ בעייתי? (או שאי אפשר לדעת את זה בהתכתבות)
2-השמן השרוף, הרצתי חיפוש וראיתי שהאנשים חלוקי דעות בנושא הזה יש למשהו איזה המלצה בנושא?
3- המלצה לבעל מקצוע ראוי שיוכל לבדוק את המצב?
תודה רבה
הראל
ברשותי ג'מיני שנת 2000 אוטומט
קניתי את הגיפ לפני 10 חודשים,ומאז טיילתי אתו די הרבה ובגדול אני מאוד אוהב אותו...
מקריאה בפורום הבנתי שהגיר של השנתון הזה בעייתי ולכן התקנתי קולר לגיר.
כשקניתי אותו כל פעם שהגיר היה מוריד מהילוך שני לראשון היתה מכה מהאיזור של הגיר המוסכניק שבדק לי אותו לפני הקנייה אמר שזה לא רציני...
שבוע שעבר הייתי אצל מוסך אחר לטיפול שוטף ושיסתכל מה מצב המכלולים...
עשינו סיבוב על האוטו ושהוא הרגיש את המכה הוא אמר שזה עניין של כמה חודשים שהגיר ילך לעולמו.
עוצמת המכה לא השתנתה בתקופה שהאוטו אצלי
בנוסף בדקנו מה מצב השמן גיר ולא היה חסר אבל הוא כבר לא היה אדום כמו שהוא אמור להיות וגם היו בועות בשמן המוסכניק המליץ חד משמעית לא להחליף את השמן בטענה שהגיר כבר רגיל לשמן השרוף והחלפה בחדש רק תהרוס אותו יותר...
ועכשיו לשאלות: 1-משהו יודע אם מכה די קלה בהורדת הילוכים לראשון באמת כ"כ בעייתי? (או שאי אפשר לדעת את זה בהתכתבות)
2-השמן השרוף, הרצתי חיפוש וראיתי שהאנשים חלוקי דעות בנושא הזה יש למשהו איזה המלצה בנושא?
3- המלצה לבעל מקצוע ראוי שיוכל לבדוק את המצב?
תודה רבה
הראל