צפייה בגרסה מלאה : ראש מנוע לדיסקברי TD5
שלום לכולם
יש לי בעיה התפוצץ צינור המים הראשי לפעם השנייה ואמרו לי (מכונאי ) שהוסיפו חומר לסתימת סדקים לתוך המים והחומר גרם לבעיה זו אבל עדין לא נפתח הסדק ולכן רוב הסיכויים שהבעיה שם ולכן צריך לפרק ולבדוק
האם יש דרך אחרת חוץ מדרך זו (ניסיון וטעייה )
כמה עולה
ואם צריך לבצע עבודה מסוג זה אז האם כדאי לשפר המנוע כדי להפיק יותר כוח
קח בחשבון שלשפץ ראש מנוע אצלך כמעט בלתי אפשרי ובכל מקרה אחוז הכישלונות גבוה מאוד.
אם פסיקת המוסך תלך בכיוון הזה אני ממליץ רק החלפת מנוע.
שלום לכולם
יש לי בעיה התפוצץ צינור המים הראשי לפעם השנייה ואמרו לי (מכונאי ) שהוסיפו חומר לסתימת סדקים לתוך המים והחומר גרם לבעיה זו אבל עדין לא נפתח הסדק ולכן רוב הסיכויים שהבעיה שם ולכן צריך לפרק ולבדוק
האם יש דרך אחרת חוץ מדרך זו (ניסיון וטעייה )
כמה עולה
ואם צריך לבצע עבודה מסוג זה אז האם כדאי לשפר המנוע כדי להפיק יותר כוח
צור איתי קשר
לא הבנתי מדוע התפוצץ צינור המים הראשי?
מי המכונאי? מציע שתדבר עם מוני או רמי שמכירים מעולה את הרכבים האלו.
אם הבעיה בראש קיים ראש מנוע חליפי תוצרת ספרד באיכות טובה. בנוסף קח בחשבון שהראש מיוצר ב 2 גרסאות.
לא הבנתי מדוע התפוצץ צינור המים הראשי?
מי המכונאי? מציע שתדבר עם מוני או רמי שמכירים מעולה את הרכבים האלו.
אם הבעיה בראש קיים ראש מנוע חליפי תוצרת ספרד באיכות טובה. בנוסף קח בחשבון שהראש מיוצר ב 2 גרסאות.
כמה עולה ראש מנוע כזה
איפה אפשר להשיג
נסה לברר אצל מוני/רמי/המזרח/אורן. לחברה הספרדית יש נציגות בארץ אך לא זכור לי שמה. אם תחפור במרשתת תמצא.
לא הבנתי מדוע התפוצץ צינור המים הראשי?
מי המכונאי? מציע שתדבר עם מוני או רמי שמכירים מעולה את הרכבים האלו.
אם הבעיה בראש קיים ראש מנוע חליפי תוצרת ספרד באיכות טובה. בנוסף קח בחשבון שהראש מיוצר ב 2 גרסאות.
שלום, סליחה על הבורות, מוני - איזה מוסך -איפה?
מוני, מוסך אואזיס ברשל"צ. 054-7861007
אני מטפל אצלנו חמש שנים.
מוני, מוסך אואזיס ברשל"צ. 054-7861007
אני מטפל אצלנו חמש שנים.
תודה
גירשון לפי בקשתך
9657296573
שלום לכולם
העבודה הסתימה אבל הסחיבה של המנוע לא טובה בכלל המנוע עובד יפה והוא קצת יותר שקט אבל משלבים D ומתחילים לנסוע הטורים לוקחים הרבה זמן לעלות ובעליות אין כוח בכלל
המכונאי הסביר שזה ממיר המומנט של הגיר שלא עובד טוב האם יכול להיות מצב שהכל היה עובד טוב ואחרי שפוץ ראש מנוע פתאום לא עבד ?
יש עוד סימפטומים? עשן? מעט מדי עשן?
(בהחלפת ראש עלולים להזיז בטעות את התזמון ואז אין כוח)
אסף.
שלום לכולם
העבודה הסתימה אבל הסחיבה של המנוע לא טובה בכלל המנוע עובד יפה והוא קצת יותר שקט אבל משלבים D ומתחילים לנסוע הטורים לוקחים הרבה זמן לעלות ובעליות אין כוח בכלל
המכונאי הסביר שזה ממיר המומנט של הגיר שלא עובד טוב האם יכול להיות מצב שהכל היה עובד טוב ואחרי שפוץ ראש מנוע פתאום לא עבד ?
תבדוק שהצינורית הדקה שיוצאת מהצינור שמחבר את הטורבו לאינטר קולר מחוברת.
יש עוד סימפטומים? עשן? מעט מדי עשן?
(בהחלפת ראש עלולים להזיז בטעות את התזמון ואז אין כוח)
אסף.
כבר עשינו זה בדקנו ואפילו עשינו הקדמה/איחור של שן ולא עזר
- - - Updated - - -
תבדוק שהצינורית הדקה שיוצאת מהצינור שמחבר את הטורבו לאינטר קולר מחוברת.
הכל מחובר המכונאי בדק ואני חזרתי על הבדיקה
המכונאי אומר שיש מצב שחיישן ה EGR נתפס על פתוח ולכן נוצר מצב כזה
בדוק את המודולטור של ה אי גי אר.
בדוק את המודולטור של ה אי גי אר.
ביטלתי
משאבת דלק?
נבדקה ועובדת טוב
בוא תקרא שוב
קח בחשבון שלשפץ ראש מנוע אצלך כמעט בלתי אפשרי ובכל מקרה אחוז הכישלונות גבוה מאוד.
אם פסיקת המוסך תלך בכיוון הזה אני ממליץ רק החלפת מנוע.
לא רוצה להגיד אמרתי לך....
נבדקה ועובדת טוב
האם לחץ של 4 מספיק
כבר עשינו זה בדקנו ואפילו עשינו הקדמה/איחור של שן ולא עזר
- - - Updated - - -
הכל מחובר המכונאי בדק ואני חזרתי על הבדיקה
המכונאי אומר שיש מצב שחיישן ה EGR נתפס על פתוח ולכן נוצר מצב כזה
קפוץ לרמי או מוני.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.