צפייה בגרסה מלאה : צריך ייעוץ לגבי ממיר מתח 12V ל24V DC
ליאורפאג'רו
07-03-15, 19:59
ערב טוב
יש לי מפתח אימפקט לגלגלים שהנתונים שלו הם:
מתח 24v
הספק 450W
2000nm
איזה נתונים של ממיר אני צריך לחפש? ואם יש המלצות היכן ניתן לקנות זה יהיה מעולה.
450 וואט זה לא צחוק. המוצר הזה נפוץ ביאכטות בעיקר. יש לי מוצר כזה בעבודה אבל רק ל8 אמפר.
מאי ביי:
http://www.ebay.com/itm/New-DC-DC-Converter-Regulator-12V-to-24V-20A-500W-waterproof-step-up-20-Amps-/111067516689?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19dc23cf11
מחברות מתמחות:
http://www.newmarpower.com/12To24V_Step-Up_Converters/12To24V_Step-Up_Converters.html
http://www.samlexamerica.com/products/ProductDetail.aspx?pid=16
זה לא זול...
אתה צריך ממיר איכותי של 30A לפחות, ממיר זול לא יעמוד בזרם ההתנעה.
נראה לי שיותר זול לקנות מפתח אימפקט ל 12V.
ליאורפאג'רו
07-03-15, 20:32
או לקנות 2 מצברים...
המפתחות אימפקט 12v שווים לתחת.
עדיף כבר ידני.
חנן-ג'יפולוג
07-03-15, 20:52
למיטב ידיעתי, וחפרתי לא מעט בנושא כי הקומפרסור בהיילקס שלי עובד על 24 וולט, שכח מרעיון הממיר.
ליאורפאג'רו
07-03-15, 21:10
לא הבנתי את תגובתך?
חנן-ג'יפולוג
07-03-15, 21:14
ממיר מתאים להספק כזה יצא יותר יקר ממכשיר 12v חדש.
או לקנות 2 מצברים...
ולהחליף אלטרנטור ל 24V כדי שיוכל לטעון שני מצברים.
חנן-ג'יפולוג
07-03-15, 21:42
לא בהכרח.
בהיילקס שלי יש שני מצברים שמחוברים במקביל ונטענים מהאלטרנטור הרגיל, אבל כשאני מדליק את הקומפרסור אני משנה מצב בסדרת מפסקים שהופכת את חיבור המצברים לטורי.
המפתחות אימפקט 12v שווים לתחת.
עדיף כבר ידני.
לא בהכרח.
קיבלתי מתנה מפתח אימפקט, 12v, שמתחבר למצית.
עשה לי רושם של צעצוע, למרות המשקל הרב יחסית.
שכב בצד עד שהייתי צריך לפתוח יובולטים שפעם אחרונה שפתחו אותם היתה לפני 6-7 שנים.
מנסיון עבר, זה סוג של כלבת, עם ראטצט ומאריך ארוך מאד.
רגע לפני שהתחלתי, ניסיתי את הצעצוע.
להפתעתי, עבד יפה מאד.
חשבתי שאולי היובולט היה משוחרר ובגלל זה הוא עובד טוב, אז ניסיתי לפתוח ידנית ולא, הוא לא היה משוחרר, והיה קשה למדי לתנועה.
הנבלה הסינית הזו עבדה יפה מאד, וקיצרה לי משמעותית את העבודה בפתיחה.
אז אני עבדתי מספר פעמים עם סיני כזה (אכן כבד) על גוז'ונים של פרייבט שהיו תפוסים ולקח לי נצח לפתוח.
כולל פעם אחת שסייעתי לשירות דרכים של חברת השכרה (רכב חליפי שלא היו בו כלי נהג נתקע עם פנצ'ר) שלא בדיוק ידע איך עובדים עם זה, ואותו סיפור.
מסתובב, נותן דפיקה, משחרר את הגוז'ון אולי מילימטר (גוז'ון אחד לא נפתח בכלל) וחוזר חלילה במשך דקות ארוכות.
הפתרון בסוף הגיע בדמות חבר שנקרא טלפונית עם צלב (לניידת השירות העלובה לא היו אפילו בוקסות במידה נורמלית).
חנן, אשמח לקבל פרטים על המדחס. תודה
חנן-ג'יפולוג
08-03-15, 19:45
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=48229
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.