PDA

צפייה בגרסה מלאה : זרועות רדיוס מתכווננות - WJ בנזין 2000



Didi Turgman
17-03-15, 09:15
שלום לחברים,
מאיזה גובה (לאחר הגבהה) מומלץ להחליף את הזרועות רדיוס לזרועות מתכווננות? קדמיות/אחוריות עליונות/תחתונות
השאלה מגיעה מכיוון שכרגע נמצא עם הגבהה של ׳׳3 (איירון רוק) ולאחרונה הוחלפה מידה בצמיגים (265/75/16) וזה נוגע גם מקדימה (גם לאחר חיתוך טמבון) וגם מאחורה ושוקל להוסיף ספייסרים של 1-1.5 אינטצ׳.
אם יש עוד משהו שאני צריך לקחת בחשבון אשמח לשמוע!
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

klam
17-03-15, 09:40
עם צמיגי 32" יהיה לך מאוד קשה להסתדר גם בהגבהה של 4". מעבר לזה אתה נכנס לשינוי מבנה (לונג ארמס) שמחייב שינויים מרחיקי לכת בהיגוי ובגלי ההינע. יתכן וספייסרים יפתרו חלק מהבעיה, אבל יכניסו אותך לבעיה אחרת של חוקיות בגלל הבליטה החוצה מקו הרכב, שלא לדבר על העומס על הציריות והסרנים (העדינים יחסית). מומלץ לחזור ל 31" שמספיקים לכל מה שאתה צריך.
זרועות מכווננות תמיד מומלצות (בדר"כ שמים מעל 3") אבל לא תפתורנה לך את הבעיה.

Didi Turgman
17-03-15, 10:52
ראיתי לא מעט רכבים עם מידה כמו שלי ורובם המוחלט (למעט בודדים ביותר) ללא לומד ארמס. לא אומר שזה נכון או שלהרכיב לונג ארמס זה לא נכון, פשוט מציין עובדות - ונראה שעובדים מצויין גם בלי לונג ארמס.
מבחינת הספייסרים הכוונה שלי לגובה ולא לרוחב (ג׳נטים) מכיוון שהרכבתי גם ג׳נטים עם אופסט אז שם דווקא אין בעיה...


Sent from my iPhone using Tapatalk

klam
17-03-15, 10:57
אוקולונים לעוד קצת גובה זה בסדר. רק תוודא שיש לך דרייבשאפט קדמי עם דאבל קרדן, שמתאים לשינוי הזוית.

boaz avrahami
17-03-15, 11:00
דידי
תחשוב טוב אם שווה לך כל הסרט הזה.
יהיה לך מאוד קשה לעבור טסט והרכב ימשוך תשומת לב והורדות מהכביש.
לרובנו מספיק פחות ששומר על פרופורציות

Didi Turgman
17-03-15, 11:07
יש קרדן כפול
ואני באמת קודם מנסה להבין אם זה באמת ״סרט״ ונדרשים דברים שלא חשבתי עליהם לפני שמוציא לפועל, כמו למשל אם נדרש (חובה) להחליף לזרועות רדיוס מתכווננות..?
האם עוד 1-1.5 אינטש באמת ימשוך כ״כ הרבה תשומת לב? מדובר בסה״כ ב 4-4.5 אינטש בטוטאל. וגם צמיג של 32 הוא לא באמת כזה גדול. או שאני חי בסרט משלי..?[emoji33]




Sent from my iPhone using Tapatalk

boaz avrahami
17-03-15, 13:25
לונג ארם זה קונסטרוקציה בולטת שלא תעבור טסט.

גם צמיגים מוגדלים יוצרים בעיה.
לא רוצה להיכנס לפרטים כאן אבל ממליץ לך בחום לרדת מזה

TEDDY
17-03-15, 16:16
שלום לכולם

להבנתי מדידי וגם האמת אני באותו המצב בדיוק והתשובות שלכם יהיו רלונטיות גם לגבי.
דידי לא רוצה או מעוניין להחליף ללונג ארמס אם אין צורך ולא חובה.
בסך הכל הוא רוצה לדעת האם בוורסיה הנוכחית של עם קיט 3 אינץ
יוסיף ספייסר של אינץ 1 מעל הקפיצים האם יהיו לו רעידות שיצטרך שינויים והאם ויפתר לו בעיית הנגיעות צמיג בבית הגלגל.
או שהכל ישאר כרגיל כמו עכשיו.

TEDDY
17-03-15, 17:15
שלום לכולם

להבנתי מדידי וגם האמת אני באותו המצב בדיוק והתשובות שלכם יהיו רלונטיות גם לגבי.
דידי לא רוצה מעוניין להחליף ללונג ארמס או זרועות מתכווננות אם אין צורך ולא חובה
בסך הכל הוא רוצה לדעת האם בוורסיה הנוכחית של עם קיט 3 אינץ
יוסיף ספייסר של אינץ 1 מעל הקפיצים האם יהיו לו רעידות שיצטרך שינויים והאם ויפתר לו בעיית הנגיעות צמיג בבית הגלגל.
או שהכל ישאר כרגיל כמו עכשיו.

klam
17-03-15, 17:50
אין שום בעיה לבדוק את זה בניסוי וטעיה. האוקולונים הם פשוטים ולא יקרים וכך גם הרכבתם והסרתם, אם זה לא הולך. לא מדובר על מדע טילים.
מה שבועז ואני מנסים לומר הוא, שהדחיקה של צמיגי 32" ל WJ היא מראש מוגזמת ומיותרת. זה רכב נפלא ואין צורך להוציא אותו מאיזון. הרבה ניסו ועדיין מנסים לבדוק את הגבולות שלו ורבים חוזרים חזרה למשהו צנוע יותר. אני שנים נסעתי ב WJ עם קיט 4" עם זרועות מתכווננות ובשום אופן לא עברתי לצמיג מעל 31". פשוט לא בריא לאוטו ולכיס. ברור שאפשר להבנות את כל הרכב מחדש, עם סרנים של JK, שינויי מרכב, היי סטירינג ועוד ועוד - אבל העלות מאוד גבוהה ויש בעיה חמורה של חוקיות. לגבי רעידות - יש הבדלים בין רכב אחד למשנהו וקשה להתנבא.

boaz avrahami
17-03-15, 19:01
קפיץ 4 אינטש או קפיץ 3 פלוס אקולון 1 אינטש נותנים את אותה הגבהה מבחינת פתיחת בולמים ואותם שינויי/ כיווני גאומטרית היגוי.
ההבדל שעם האקולון הקפיץ נסגר מהר יותר כשהסלילים מגיעים עד הסוף.
מהבחינה הזו למעט מעט פחות יכולות אין הבדל גדול אבל צריך לשים לב שהבולמים נפתחים ונסגרים בלי להפריע לסטרפ החדש וגם שכיוון הפנהרדים מתאים.
בלי זרועות ( לפחות זוג אחד) מתכווננות אתה כנראה תקבל זווית חדה מדי בדריישפט וגם רעידות dw שיפרקו לך את הסתימות בשיניים.

צמיגי 32 זה לדעתי לא מומלץ מהסיבות שציינתי למעלה

רועיג
17-03-15, 21:08
אני עם 4 אינטש וג׳אנטים מקוריים עם ספייסרים של 1.25 אינטש, צמיגים 265/75/16, ועדיין יש נגיעות כואבות.
תנתק את המוטות המייצבים והנגיעות מחריפות משמעותית.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jacob80
18-03-15, 16:54
אצלי היה צורך להחליף לזרועות תחתונות (קדמיות) מתכווננות רק כאשר עליתי מ 4" (איירון רוק) ל 5" (הוספתי ספייסר של אינץ).
לפני שהחלפתי את הזרועות הרכב הרגיש ממש לא יציב (מה שלא היה לפני ההגבהה הנוספת) ולאחר החלפת הזרועות המצב חזר לקדמותו.

מה שכן, היו לי צמיגים 245/75/16 ולא 265.



שלום לחברים,
מאיזה גובה (לאחר הגבהה) מומלץ להחליף את הזרועות רדיוס לזרועות מתכווננות? קדמיות/אחוריות עליונות/תחתונות
השאלה מגיעה מכיוון שכרגע נמצא עם הגבהה של ׳׳3 (איירון רוק) ולאחרונה הוחלפה מידה בצמיגים (265/75/16) וזה נוגע גם מקדימה (גם לאחר חיתוך טמבון) וגם מאחורה ושוקל להוסיף ספייסרים של 1-1.5 אינטצ׳.
אם יש עוד משהו שאני צריך לקחת בחשבון אשמח לשמוע!
תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->