צפייה בגרסה מלאה : ערגול כן או לא?
שאלה,
האם נדרש ערגול עלים עם הוספת עלה AAL לקיט 2'' לצירוקי
http://www.rubiconexpress.com/instructions/rubiconexpress/RE6160B.pdf
צח שלום לך
תסתכל על הרכב ליפני ההרכבה
אם הרכב נוטה לאחור יותר מ- 2 ס"מ (תמדוד את גובהה הבודי בסף מתחת לדלתות ליד
הגלגל האחורי והקידמי) סימן שיש לך כבר שקיעה בקפיצים ורצוי לערגל אותם מעט.
בכל מקרה את נושא הקפיצים אני מאוד ממליץ לך לעשות רק אצל איתי מהמתלם ולא אצל אף אחד אחר , קצת יותר יקר אבל הוא הטוב ביותר כי אח"כ תגיע איליו וזה כבר יעלה לך כפול.
תשאל פה חברים באתר הם יספרו לך על בשרם.
ד"א
אל תצפה ליותר מידי משיטוט באתרים בחו"ל כולם אמרו שתוך שנה הקפיצים ב-AAL
שוקעים והם מחליפים לקפיץ מלא.
רצוי גם להוריד טיפה את הגובלים של הסרן האחורי כדי לישמור קצת יותר על הבטן ההפוכה שהקפיץ מקבל בלחיצה מלאה - זה פשוט לבצע.
מדדתי ממרכז הגלגל עד לתחילת הכנף למעלה, לך תדע אם הרצפה ישרה....
16.5'' עד 17'' (17'' זה הנתון שאמור להיות)
הרכב כמובן לא עמוס
אחרי ההגבהה 19''
מדדתי ממרכז הגלגל עד לתחילת הכנף למעלה, לך תדע אם הרצפה ישרה....
16.5'' עד 17'' (17'' זה הנתון שאמור להיות)
הרכב כמובן לא עמוס
אחרי ההגבהה אמור להיות 19''
צח,
מה נשמע ?
העלים זה סיפור לא פשוט...(ואצלי יש סיפור !!!)
בהתחלה הלכתי למישהו (נשאיר אותו אלמוני...),עירגל את הקפיצים לקחצ 500 ש"ח ואמר לי סע לשלום...,אני הייתי מבסוט.(הגבהתי את האוטו 7 ס"מ)
כעבור שבוע האוטו ירד !!!
חזרתי אליו , הוא הוסיף לי עלה בכל צד לקח עוד 200 ש"ח והבטיח שהאוטו לא ירד.
כעבור שבועיים האוטו ירד !!!
שוב חזרתי אליו , הוסיף לי עוד עלה (הפעם על חשבון הבית :D )ואמר שהפעם אין מצב שהאוטו יורד.
כעבור חודש האוטו ירד כ- 3 ס"מ.
כמובן שבין לבין הייתי אצלו עוד איזה פעמיים בגלל שהיו לי המון רעשים.
בקיצור,
בסוף הלכתי למתלם , הוא הוסיף לי עלה 1 בכל צד (כמובן אחרי שזרק את כל מה שעשו לי)
והגביהה לי את הרכב בסך הכל כמעט 10 ס"מ (מאחור).
סיפור של 1000 ש"ח כולל עלה בכל צד.
העבודה של המתלם זה ליגה אחרת , עבודה שונה לגמרי ממה שבוצעה אצלי בהתחלה,
ממליץ בחום !!!
זה היה לפני שבוע , ככה שאני לא יכול להגיד לך כמה זמן זה יחזיק......
אורן.
אין חכם כבעל ניסיון.
צדקתם בנושא ה- AAL זה לא שווה גרוש ב BB ''2 (אולי שווה ברכב עם קפיצים חדשים) ובהמלצת המתקין אפילו לא היה ניסיון של התקנת העלה שהגיע בקיט כי הקפיצים היו גמורים.
עוד דבר מוזר הוא שרוחב העלה הנוסף יותר קטן מהעלים ברכב - שאלה מעניינת לרוביקון.
בקיצור האוטו הגיע לאחר כבוד למתלם שם ערגלו, הוסיפו עלה (יותר גדול ממה שהגיע בקיט)
ובא לציון גואל ב- 1K. בינתיים נראה שאין צניחה.
הרכב קצת יותר נוח ורך ולא היו בעיות של רעידות וכו' נקווה שימשיך כך...
המנתקים
קצת קשה לניתוק מהפעמיים שעשיתי זאת אך כנראה בגלל שהגומיות עוד חדשות.
צריך לסובב את הגלגל שכדי שיהיה נוח לגישה.
צח שלום
למרות העבודה המעולה של המתלם אני עדיין ממליץ לך להנמיך את הגובלים של הסרן האחורי לפחות ב-4-5 ס"מ כדי לישמור על העיגול ושהקפיץ לא ינזק.
צביקה
מפרקים את הגומיות של הגובלים שמים פרופיל מרובע 4X4 או 5X5 של ברזל עם שני ברגים ארוכים יותר מתחת לגומיות זה כדי לישמור שהסרן לא יעלה גבוהה ויגרום לעלים להגיע למצב מקומר שגומר את העירגול
בהצלחה !!!
צח,
בכמה ס"מ הגביהו לך במתלם מאחורה ???
אורן.
ע"פ מה שמדדתי ההגבהה מאחור היא של כ- 3''.
לפני היה 16.5 עכשיו 19.5 (מרחק מרכז גלגל לכנף)
האם המידות כאן מתאים לדגם 99
http://go.jeep-xj.info/HowtoBumpstops.htm
אמור להתאים (לא היה שינוי בעלים לאורך השנים)
בכל מראה, הבדיקה פשוטה מאוד,
פרק גלגל, פרק את הבמפסטופ המקורי ותמדוד את המרחק בין החורים.
פרופיל 5X5 ס"מ בעובי 3 מ"מ יספיק.
סער.
עדכון
המידות המופיעות הקישור מתאימות .
אגב
הספייסרים הללו גם מונעים את סגירת הבולם ובכך שומרים עליו, ואת זה חשוב לעשות גם מלפנים (יודעי דבר אמרו לי) בעזרת גומיות בתוך הקפיץ.
איזה מסיגים דבר כזה?
צח
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.