ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3527-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%91%D7% A8-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%91%D7%A8%D7% 99-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-2015
אנסה להגיב בצורה של ביקורת בונה, מקווה שיצא כך:
אני חייב לציין שהכתבה הזו ממש מאכזבת. ובכלל, לאחרונה הכתבות נראות כאילו שנכתבו לאתר שמתמחה ברכבים ולא ברכבי שטח (כמו למשל הסיקור על ה b4 ).
מאתר ג'יפולוג הייתי מצפה לקצת יותר נתונים כמו האם שילוב ה-4X4 הוא עם דיפרנציאל ננעל אמיתי או מוגבל החלקה בעייתי (כמו בפרילנדר) ובכלל, האם ניתן לעשות איתו יותר שטח מהדגם אותו הוא מחליף או שמא פחות. איך הוא ממוקם יחסית לג'יפונים אחרים (נגיד גרנד ויטרה) וכעוד ועוד.
קחו זאת לתשומת ליבכם מכיוון שזהו לא מקרה יחיד אלא הסתמנות של מגמה. (וגם אם השוק הולך יותר ויותר לכיוון הכביש, הרי שלפחות באופן הסיקור אנו מצפים שתהיו מוכוונים שטח + מאפיינים טכנים).
בקיצור, כאן זה לא וואלה רכב!
מאיר רוטברג
29-03-15, 09:35
ביקשתם שנרחם על סביון, אז מרחמים עליו