צפייה בגרסה מלאה : חברים בבקשה תעזרו לי ! (בעיה במצמד/גיר- ניסן טראנו)
עידן שמואל
28-03-15, 18:44
קניתי לפני שבוע ניסאן טראנו שנת 95 ידני
יום שישי נסעתי לפלמחים הכל היה ממש יפה עד שנתקעתי
עליתי עליות בחולות של פלמחים ופתאום הגי'פ התחמם עצרתי מילאתי קצת מים
ממשיך ליסוע לכיוון היציאה לכביש הגי'פ לא נוסע ! שם הילוך ראשון , שני , שלישי , רביעי , חמישי
והגיפ כאילו על ניוטרל לא נכבה ולא מגיב להילוכים אם נותנים ממש הרבה גז הוא נוסע ממש טיפה ועוצר
לא יודע מה הבעיה אתם חייבים לעזור לי לפני שאני משתגע
:eek:
boaz avrahami
28-03-15, 18:46
גיר רגיל?
אל תשתגע. אולי סהכ שרפת מצמד. אולי זכית לפגוש בתכנון הבעייתי של מיקום מנגנון המצמד בחלק מדגמי הטראנו.
אני יכול להמליץ לבדוק בכיוון הזה.
אסף.
מאיר אלוני
28-03-15, 18:46
תבדוק שידית ה-4X4 לא בניוטרל, על המגן שמש אמורה להיות מדבקה על מצבי הידית
אגב.. הכותרת שלך לא תעזור לך לקבל תשובות. הקפד בבקשה על כותרת עניינית להבא.
אסף.
עידן שמואל
28-03-15, 18:53
כן הגיפ ידני ניסיתי הכל משהו מוזר ... ולא יודע למה התחמם היה מים שמן
כמה התחמם? רתח ממש? יצא נוזל קירור מהפקק? כמה הוספת?
אני לא שולל אפשרות של נזק למנוע כתוצאה מהתחממות אבל קשה להאמין שמאפיזודה כזו קצרה הלך המנוע.
אם המצמד בסדר (בדיקה פשוטה של דימום מנוע בהילוך ראשון) אז צריך לעבור לבדיקות פשוטות של מצב המנוע.
אסף.
boaz avrahami
28-03-15, 19:04
יש לך בעיה כנראה באחד הרכיבים הבאים
מצמד, גיר, טרנספר.
האם היה ריח שרוף לפני שנתקעת?
האם יש רעשים?
האם שיחקת עם המצבים של הטרנספר ( הידית הקטנה של הארבע על ארבע)?
אם כן, האם היא משפיעה במשהו?
עידן שמואל
28-03-15, 19:14
שיחקתי אם הידית הקטנה הרבה חשבתי ששמה הבעיה לא היו רעשים בגיר לפני שנתקעתי והיה חסר טיפה מים חצי בקבוק . מתוצאה שהרכב התחמם
נדלק לי המנורה של הג'ק אנג'יל אבל שהמנוע יתקרר המנורה נכבתה
- - - Updated - - -
משהו מוזר גם היה אני מכניס ראשון עוזב את הקלאץ והגיפ בכלל לא נכבה כאילו הוא לא נכנס לראשון ותקוע על ניוטרל אבל שנותנים הרבה גז הוא הוא נוסע טיפה ממש על טור גבוה ונעצר
boaz avrahami
28-03-15, 19:17
מה זה ג׳ק אנג׳ל?!
כנראה שיש לך בעיה בקלץ׳.
הסבר איפה ראית מים בשמן או שמן במיים.
האם בדקת את הרכב לפני הקניה?
כשאתה לוחץ חזק על הגז האוטו נוסע טיפה? המצמד מחליק. וכן - שרפת את המצמד.
כנראה הוא כבר היה עם רגל וחצי בקבר עוד לפני כן.
בנהיגה נכונה, מצמד יכול להחזיק מאות אלפי ק"מ. בהתעללות קשה, אפשר לשרוף אותו בפחות מחצי שעה. בדוק.
עידן שמואל
28-03-15, 19:23
בדקתי שמן מים לפני שנסעתי והכל היה תקין לא לקחתי את הרכב לבדיקה הרכב היה לפני 12 שנה אצל דוד שלי ולא התחמם לא בחיים
כנראה שיותר מדי לחצתי איתו בשביל לעלות את העליות
- - - Updated - - -
מצמד כמה יעלה לי והתחממות מה איתה אני חייל משחורר קניתי את הרכב אם המענק שיחרור בגלל זה התיסכול :[
boaz avrahami
28-03-15, 19:35
אם תמשיך לכסח את האוטו לפני שתלמד אותו אז תשלם הרבה.
קלאץ בטח יעלה לך 2000-3000 שח.
במערכת הקירור שמים נוזל מיוחד ולא מי ברז וגם לא סתם מי צבע...
אם הכנסת מי ברז בקש מהמוסך לשטוף את מערכת הקירור ולמלא נוזל מתאים לדרישות היצרן.
התחביב הזה יכול להיות יקר מאוד אם לא מכירים את המגבלות ומשתוללים בלי מחשבה.
עידן שמואל
28-03-15, 19:43
היה נוזל קירור ברור שאני לא שם סתם מים מהברז זה רק היה שנתקעתי היו מים אדומים לפני זה.
הגיפ היה מטופל לפי הספר אני יעשה לו טיפול ושיסדר לו מה שצריך זה ברור..
אבל השאלה ההתחממות הזאת מה יכולה להיות יש סיכוי ראש מנוע - מנוע ?
והמצמד הזה כמה עולה יש לך מושג .? יש מצב שנכנסתי לסכום שכדי למכור לחלקים ?.
יש מצב שהטיפולים ידרשו יותר מ 5000 שקל ?
boaz avrahami
28-03-15, 20:16
אתה רוצה ללמוד שחיה בהתכתבות?
בדוק מול המוסך שטיפל ברכב כמה יעלה קלץ׳ והאם נגרם נזק בהתחממות המנוע.
עידן שמואל
28-03-15, 20:22
תודה רבה
כן, יש מצב שגרמת לנזק שיעבור את ה-5,000 שקל.
החלפת מצמד קומפלט כולל עבודה, במוסך, יכולה להגיע ל-2,500-3,000 שקל. אני לא יודע איך זה בטראנו. מעצם השאלה שלך אני מנחש שאין לך ידע טכני ו/או יכולת לבצע את זה בעצמך.
נניח שגרמת לנזק בראש המנוע או אטם הראש, גם זה יכול לעלות סכום דומה. תקווה שהכל בסדר בגיזרה הזו (מה שלצערי ולצערך לא נראה לי - התחממות בסד"ג כזה בד"כ משאירה חותם בצורת נזק כזה או אחר).
אם תמשיך להשתולל בשטח ללא ידע מוקדם וללא רגישות למצב הרכב, התחביב הזה ירושש אותך.
אז מה היה לנו שם? סוף מעשה במחשבה תחילה. תתייחס לזה כאל שכר לימוד ולקח להבא. לנסוע בשטח בדרך ארץ, לא להתחרע. רצוי גם קורס נהיגת שטח בסיסי שילמד אותך עקרונות חשובים.
ועוד דבר קטן אבל חשוב - אל תיעלב מהתגובות בסגנון הטפת מוסר. כולנו חווינו דברים כאלה עם הג'יפ הראשון שלנו, ועד שלמדנו לנהוג נכון בשטח ובעיקר להתאפק - זה עלה לנו סכומים גדולים.
כמו שכתבתי בתגובה הראשונה. הלך מצמד. תחליף וסע לשלום, מהתחממות קצרה וחד פעמית בד״כ לא נגרם נזק. נשאלת כמובן השאלה האם זו באמת הפעם הראשונה....
אסף.
מה זה ג׳ק אנג׳ל?!
זה אח של check engine....
צ'ק אנג'ין - הלך האנג'ין, תרשום צ'ק.
boaz avrahami
28-03-15, 23:35
הבחור גם ככה בסרט מהנזק הצפוי...
אין לך לב דרור
צ'ק אנג'ין - הלך האנג'ין, תרשום צ'ק.
ואל תשכח לקרוא לצ'ק נוריס לעזרה [emoji12] .
דניאל מאירי
29-03-15, 15:35
אם זה ש+90, אז לא כ"כ נורא.
דניאל
מניסיון דומה מדגם מקביל דיזל ,עלות קיט קלאצ' (כולל מח"ש) מקורי היא באיזור 1000 ש'.
אין לי מושג כמה ירצה מוסך מאחר ושברתי את הראש לבד-ללא ליפט בטראנו זו עבודה סיוט.
זה אח של check engine....
לפי דעתי הוא התכוון למגבה של מלאכים...
צ'ק אנג'ין - הלך האנג'ין, תרשום צ'ק.
מניסיון דומה מדגם מקביל דיזל ,עלות קיט קלאצ' (כולל מח"ש) מקורי היא באיזור 1000 ש'.
אין לי מושג כמה ירצה מוסך מאחר ושברתי את הראש לבד-ללא ליפט בטראנו זו עבודה סיוט.
אני לא מכיר רכב שזה עבודה הנאה צרופה בלי ליפט.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.