צפייה בגרסה מלאה : סרן קדמי רעשים (יותר נכון "בומים") בעט עליה על פס
במזל טוב (או שלא) קניתי לכרמית (אשתי) צעצוע חדש !
אחרי אין סוף התלבטויות(וירידה של כ 6 ק"ג במשקל בחודש) בין צ'ירוקי,גראנד צ'ירוקי היילקס ועוד סוף סוף נפל לי האסימון . ס ו פ ה .
לפני שאני מתחיל לגשש באפילה אולי תתנו רמז מהיכן להתחיל.
לסופה קיט RE "4 ובולמי רנצ'ו 9000 + 9 מצבים (כרגע על מצב 3),סרן קדמי דנה 30,צמיגי 31 על ג'אנט 10 נסיעה בלחץ אויר 28,22 וב 15 PSI
בנסיעה בכביש הגיפ נוח ורך (מצב 3 בבולמים) ,בעת עליה על באמפ (פס האטה) או בשטח ביציאה מבור (נסיעה מהירה על שבילי קק"ל) נשמע "בום" .
יש לי 2 השערות .
1. הבולם הקדמי נסגר עד הסוף .
2. חופש היכן שהו.
מה דעתכם ?
אולי כדאי להקשיח את הבולמים ?
תודה ראש .
חגי.
תתחדש
מהקורהבהצלבות
האם הבולם נסגר
האםאתה מגיע (מתקרב) לבמפ סטופ?
תודה.
אני לא חושב שזה הבאמפ סטופ, הבום מגיע כחצי שניה לאחר העליה על המכשול (ממש עם ההתחלה).
נראה יותר כבום מאיזה שהו חופש
תודה.
אני לא חושב שזה הבאמפ סטופ, הבום מגיע כחצי שניה לאחר העליה על המכשול (ממש עם ההתחלה).
נראה יותר כבום מאיזה שהו חופש
אם זה מגיע כחצי שניה לאחר המכשול תבדוק חופשים/בעייה בבולמי זעזועים
רמי
נ.ב
ותתחדשו על הסופה... ברשותי סופה עם אותה מערכת מתלים RE Xtreme duty 4.5"
[quote=חגי]אם זה מגיע כחצי שניה לאחר המכשול תבדוק חופשים/בעייה בבולמי זעזועים
אותה התופעה אחרי עבודה על הרכב שכללה פירוק והרכבת הבולמים, אחד הבולמים לא היה מהודק כמו שצריך.
[quote=חגי]אם זה מגיע כחצי שניה לאחר המכשול תבדוק חופשים/בעייה בבולמי זעזועים
אותה התופעה אחרי עבודה על הרכב שכללה פירוק והרכבת הבולמים, אחד הבולמים לא היה מהודק כמו שצריך.
תודה , הנושא יבדק .
יכול להיות שהבושינגים הלכו למרות שסט יחסית חדש.
יכול להיות שהבולמים קצרים מדי, ונפתחים עד הסוף בתחילת הירידה מהבאמפ.
תבדוק- זה פשוט- תרים את הפגוש הקדמי עם הייליפט, ותראה כמה מהלך פתיחה יש לבולמים.
אסף.
אולי המוטות של המייצב נוגעים במוט הגה.
אולי המוטות של המייצב נוגעים במוט הגה.
מוטות המיצבים מתנתקים ולאחר נתוקם עדין יש את הבום.
לגבי הבולמים אני אבדוק גם ,אם אני זוכר נכון הסט של RE הגיע בעבר (או שהיה ניתן להזמינו) עם בולמי ראנצ'ו .
בכל מקרה אני כמובן אבדוק זאת גם.
עשיתי ביום שישי ניסוי כלים ראשוני והג'יפ תפקד יפה, עלה את הנ.ג (לא היה קל) לכן לא היה לי זמן לבדוק (לעומק) אותו עדין.
תודה שוב.
חגי.
יכול להיות שהבולמים קצרים מדי, ונפתחים עד הסוף בתחילת הירידה מהבאמפ.
תבדוק- זה פשוט- תרים את הפגוש הקדמי עם הייליפט, ותראה כמה מהלך פתיחה יש לבולמים.
אסף.
הבום מופיע בסגירה ,בעליה על מכשול.
תכניס כבר את הרכב להצלבה ותדע אם המתלה בנוי נכון(בולמים קצרים,מוט מיצב נוגע וכו')....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.