צפייה בגרסה מלאה : The Shield - מתריע לפני התחממות מנוע וגיר
השרשור הזה הוא המשך לדיון שהתחיל כאן: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/60688-פרויקט-שיפוץ-בלייזר-1983/page11?p=629310&viewfull=1#post629310
המגן משמש כאביר המגן על המנוע והגיר.
קופסה קטנה שיש למקם בתא המנוע (או בתא הנוסעים) ומתחברת אל 2 חיישני טמפרטורה.
חיישן אחד יש לחבר למנוע וחיישן שני אל הגיר (המגן יעבוד גם אם יחובר רק חיישן אחד).
ישנם שני סוגים שונים של חיישנים לבחירה, האחד חיישן GM סטנדרטי שמתחבר אל תוך הבלוק והשני חיישן שמתחבר אל נעל כבל.
למגן יש יחידת bluetooth פנימית שמתחברת אל כל מכשיר נייד של אנדרואיד.
אחרי שמורידים את האפליקציה של "המגן" אפשר להתחיל.
באפליקציה תצוגה של שני מדי טמפרטורה, תצוגה דיגיטלית ואנלוגית.
במסך ההגדרות של האפליקציה ניתן להגדיר באופן נפרד לכל חיישן:
1. טמפרטורה עבור התראת "heating" - הנייד משמיע התראה קולית ומופיע אייקון בתוך מד הטמפ
2. טמפרטורה עבור התראת "overheating" - הנייד משמיע התראה קולית שונה ומופיע אייקון בתוך מד הטמפ
3. טמפרטורה עבור הפעלת מאוורר - למגן 2 יציאות 12V עבור הפעלת ממסר מאוורר מנוע ומאוורר גיר. אייקון יופיע בתוך המד עם הפעלת כל מאוורר.
4. טמפרטורה עבור כיבוי מאוורר - המגן מפעיל ומכבה 2 מאווררים לפי 4 נק' טמפרטורה שהוגדרו מראש.
5. תצוגה בפרנהייט ובצלסיוס
כאשר הטמפרטורה חוזרת לטווח הנורמלי המגן משמיע צליל קצר על מנת ליידע את הנהג שחזרנו למוטב.
כל ההתראות נשמעות דרך הנייד גם אם המסך מחושך (כבוי).
למגן יש גם יציאת audio לחיבור של רמקול חיצוני, במידה ומחובר רמקול ישמעו כל ההתראות דרך הרמקול וגם דרך הנייד (אם הופעלה האפליקציה).
ההתקנה של המגן היא נקייה ולא מצריכה חירור של הדש בורד והוספה של כל מני מכשירים שלא ברור איפה כדאי לתקוע אותם.
מאז שהרכבתי את המגן אצלי ברכב, הפכתי למכור.
הידיעה שיש מישהו שכל הזמן מסתכל על מד הטמפרטורה וידאג ליידע אותי אם יש משהו חריג, מרגיעה ביותר.
אני כבר לא נוהג עם עין אחת על הכביש ועין שניה מחוברת למד הטמפרטורה.
אני לא דואג שאולי המנוע התחמם ופיספתי את השניה שבה המחוג הרקיע שחקים.
97261
נשמע כמו משהו שהייתי שמח שיהיה מותקן אצלי.
איפה קנית?
כמה עולה?
לא קניתי - בניתי!
המגן הוא שיתוף פעולה יוצא דופן בין ארה"ב לישראל.
הסניף האמריקאי של the shield שנמצא אצל אחי במטבח בבוסטון
והסניף הישראלי של the shield שנמצא אצלי בבית בממ"ד
חברו יחדיו ויצרו מוצר חדש.
הסניף האמריקאי הוא האחראי לכל תחום התוכנה
והסניף הישראלי תכנן את המעגל החשמלי והלוגיקה, כמו גם שימש שפן ניסויים לכל עשרות הוריאציות שיצאו עד שהסתיים שלב הפיתוח.
קהל היעד הוא האמריקאי עם הרכב מלפני שנת 2000 ולכן כמעט כל הכרטיסים האלקטרוניים נשלחו לארה"ב ויורכבו שם על מנת להמכר.
אני נשארתי כאן בארץ עם כמה יחידות בודדות.
הקופסה כרגע מיוצרת באמת בהדפסה תלת מיימדית אבל בניגוד למדפסות הפשוטות שעובדות על חום ולכן לא עמידות בחום, הקופסה שלנו מיוצרת במדפסת שעובדת על עקרון ה UV ולכן, עמידה בטמפרטורה גבוהה (מצד שני לא יכולה להיות חשופה לשמש).
boaz avrahami
04-04-15, 12:35
אני בדיוק בהתלבטות אם לשדרג את הבקר מאוורר של (דיקסל) לאחד עם עוד יציאה פנויה לטובת התראת התחממות קולית.
מתעניין במוצר שלך ואם אפשר לדעת מה מחירו ( אפשר גם בפרטי)
תודה
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
אם אתה לא יכול לפרט פה אז תן פרטים במדור פרסומי כי זה מאוד מעניין
Sent from my XJ
למעט הקישור לסמארטפון (שהסתמכות עליו בלבד זה רע מאד !) , מה רע במוצרים מוכחים ?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.T RC0&_nkw=ENGINE+OVERHEATING+SENSOR+ALARM&_sacat=0&_from=R40
רענן
למעט הקישור לסמארטפון (שהסתמכות עליו בלבד זה רע מאד !) , מה רע במוצרים מוכחים ?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.T RC0&_nkw=ENGINE+OVERHEATING+SENSOR+ALARM&_sacat=0&_from=R40
רענן
אם קראת את תיאור המוצר אז בטח שמת לב שיש יציאת שמע ישירות מהמכשיר עצמו וניתן לעבוד איתו גם ללא חיבור לנייד.
החיבור לנייד הכרחי בשלב הגדרת הפרמטרים.
אח"כ הבחירה היא שלך האם להסתכל על התצוגה של מדי הטמפרטורה ולשמוע את ההתראות דרך הנייד או לוותר על התצוגה ולשמוע התראות דרך הרמקול החיצוני (או שניהם יחדיו).
מלבד זאת, ישנם הבדלים עצומים בין מכשירים שקיימים בשוק לבין המגן.
1. המגן מספק שתי התראות שונות לכל חיישן, זה נוח מאוד בגלל שזה נותן לנהג אינדיקציה שהרכב מתחיל להתחמם ולא סתם מודיע כאשר הרכב כבר חם ויש צורך לעצור בצד.
2. המגן מודיע כאשר הטמפרטורה ירדה מעבר לטווח שהוגדר (all clear)
3. אין צורך בהרכבת תצוגה נוספת על לוח השעונים (בדר"כ המיקום שמורכב המד הוא לא המיקום הכי ארגונומי ולכן קשה להסתכל באופן רצוף)
4. שליטה על 2 מאווררים בעלי שתי נקודות הפעלה ושתי נקודות כיבוי שניתן לשלוט עליהן בקלות דרך מסך ההגדרות (בשטח טכני הפעלת מאוורר גיר בטמפרטורה נמוכה יחסית)
5. מוצר ישראלי - משלנו!
לגבי העלויות ואפשרויות הרכישה, אני לא רוצה להפוך את השרשור הזה למודעה ניידת אלא רק לשתף במוצר חדש שלטעמי היה חסר על המדפים.
כפי שכתבתי, בכל מקרה קהל היעד לא היה הג'יפאי הישראלי ולכן לא הכנו מספיק יחידות כאן בארץ למכירה.
לגבי העלויות ואפשרויות הרכישה, אני לא רוצה להפוך את השרשור הזה למודעה ניידת אלא רק לשתף במוצר חדש שלטעמי היה חסר על המדפים.
כאן בארץ למכירה.
איפה אתם כן מפרסמים ?
Sent from my XJ
boaz avrahami
04-04-15, 15:52
אם לא מאוחר מדי אמליץ לך להוסיף חישן נגד אובן מים מוחלט.
אין אינדיקציות התחממות אבל וחלון ההתרעה מצומצם וקריטי..
בכל זאת אם אפשר מחיר כללי לצרכן.
אני אשמח לדעת אם זה בגבולות התקציב או להתקדם בקו שבו הייתי.
כאמור, בפרטי גם טוב
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
אם קראת את תיאור המוצר אז בטח שמת לב שיש יציאת שמע ישירות מהמכשיר עצמו וניתן לעבוד איתו גם ללא חיבור לנייד.
החיבור לנייד הכרחי בשלב הגדרת הפרמטרים.
אח"כ הבחירה היא שלך האם להסתכל על התצוגה של מדי הטמפרטורה ולשמוע את ההתראות דרך הנייד או לוותר על התצוגה ולשמוע התראות דרך הרמקול החיצוני (או שניהם יחדיו).
מלבד זאת, ישנם הבדלים עצומים בין מכשירים שקיימים בשוק לבין המגן.
1. המגן מספק שתי התראות שונות לכל חיישן, זה נוח מאוד בגלל שזה נותן לנהג אינדיקציה שהרכב מתחיל להתחמם ולא סתם מודיע כאשר הרכב כבר חם ויש צורך לעצור בצד.
2. המגן מודיע כאשר הטמפרטורה ירדה מעבר לטווח שהוגדר (all clear)
3. אין צורך בהרכבת תצוגה נוספת על לוח השעונים (בדר"כ המיקום שמורכב המד הוא לא המיקום הכי ארגונומי ולכן קשה להסתכל באופן רצוף)
4. שליטה על 2 מאווררים בעלי שתי נקודות הפעלה ושתי נקודות כיבוי שניתן לשלוט עליהן בקלות דרך מסך ההגדרות (בשטח טכני הפעלת מאוורר גיר בטמפרטורה נמוכה יחסית)
5. מוצר ישראלי - משלנו!
לגבי העלויות ואפשרויות הרכישה, אני לא רוצה להפוך את השרשור הזה למודעה ניידת אלא רק לשתף במוצר חדש שלטעמי היה חסר על המדפים.
כפי שכתבתי, בכל מקרה קהל היעד לא היה הג'יפאי הישראלי ולכן לא הכנו מספיק יחידות כאן בארץ למכירה.
תאמין לי שקראתי !
כול הפונקציות שתיארת קיימים במוצר הקיים + עוד כמה ....
בכול מקרה,
מכיוון שמסתבר שהשרשור הוא בכיוון של התנעת שיווק מוצר ....
(בתחילה חשבתי לתומי שמדובר בהצגת פרוייקט אישי לקבלת התייחסות),
לא אפריע ואשאל קושיות של תכנון שייתכן "שנפלת" בהם.
בהצלחה !
רענן
בועז, בעת איבוד מים חיישן טמפרטורה שמודד את טמפרטורת המים (כמו חיישן GM שבתמונה למעלה) יראה טמפרטורה גבוהה לזמן קצר ואח"כ יראה טמפרטורה נמוכה.
זאת באמת בעיה עם החיישנים הקלאסיים, אבל המגן מגיע עם אופציה לחבר שני סוגי חיישנים, וחיישן מהסוג נעל כבל ימשיך ויראה את טמפרטורת המנוע גם אם אבדו כל המיים.
למרות זאת, אני כן ממליץ על שימוש בחיישן קלאסי, בגלל שהמגן מודד הבדלים קטנים בשינוי הטמפרטורה, במקרה של איבוד מים אתה תקבל התראה כאשר המנוע מתחיל להתחמם והתראה נוספת כאשר המנוע התחמם יתר על המידה.
בכל מקרה, תוכל לתפוס את הבעיה בזמן.
הוספה של חיישן נוסף על גובה מפלס המים במיכל העודפים היה מוסיף עלויות שבסופו של דבר גורמות לעליה במחיר המוצר, אנחנו ניסינו לשמור על מוצר במחיר שפוי עם כמה שיותר אופציות.
רענן, אני אחזור על עצמי שוב על מנת להיות ממש ברור, אין לי יותר מכמה יחידות בודדות כאן בארץ ומכירה שלהם לא בראש מעייני.
אין לי שום כוונה להשתמש בשרשור הזה כהתנעת שיווק מוצר, אלא יותר כהצגה של מוצר שמשימוש שלי בו מרגיש לי כחיוני ורציתי לשמוע דעות נוספות.
אני אדם עובד, עם עבודה קבועה ותחביב קבוע, כמות רכבי השטח שהיו לי רבה ונסיון רב צברתי במהלך השנים.
לויטרה שלי התחמם המנוע
בדיסקו הצלחתי לחמם את הגיר בזמן עליה לחרמון באמצע יום מושלג
בג'ימי התחמם גם המנוע וגם הגיר
בקיצור, אחרי כל התלאות והחיפוש שלי אחרי מוצר שיתן לי מענה, החלטתי לבנות מוצר משלי.
אני אשמח מאוד אם תשאל קושיות שייתכן שנפלתי בהם (מושלם אני לא) ואשמח עוד יותר אם תציג לי מוצר זהה או טוב יותר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.