PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית חימום בקונסולת אמצע בדיסקו td5



נוה
17-04-15, 00:20
אשמח לקבל את עזרתכם

דיסקו td5 בזמן נסיעה אזור הקונסולה באמצע מתחמם לרמות לא הגיוניות
מה יכולה להיות הבעיה

היום הקונסולה פורקה אך לא רואים דבר
מאיפה ממשיכים

מחר נסיעת מבחן עם קונסולה מפורקת בניסיון טוב יותר לאתר מאיפה מגיע החום

איל מ
17-04-15, 11:18
הקונסולה בין הכסאות (איפה שהבלם יד) או איפה שהרדיו והמיזוג?

נוה
17-04-15, 11:48
בין הכסאות

yan123
17-04-15, 11:55
אני עם דיסקו בנזין ומתחמם לי מאויר חם מהמנוע. תבדוק או תוסיף בידוד מתחת לקונסולה (מתחת לרכב)

נוה
17-04-15, 15:53
הבידוד נראה בסדר גמור :)
הפלטה שמפרידה בין פנים הרכב לבין הגיר { מחוברת ע"י 8 ניטים }
2 ניטים היו שבורים - הוחלפו לחדשים
נראה מה תהייה התוצאה בנסיעה

איל מ
18-04-15, 11:09
בנוסף תבדוק את הכיוון של גיר מתחמם (לא אומר שזה המקרה כאן אבל הוא היחיד בעל משמעויות).

אני החלפתי את כל הניטים לברגים לטובת גישה נוחה לטרנספר אם ארצה (בזמנו בניתי מנגנון לדיפלוק עם כבל והייתי צריך לפרק את המכסה אז על הדרך החלפתי לברגים וגם החלפתי את פס האטימה על היקף המכסה).

amit1
18-04-15, 18:30
איל, הכוונה לגישה נוחה לטרנספר מאיזה כיוון? מלמעלה מאיזור הקונסולה?

איל מ
18-04-15, 19:08
כן. במיוחד לאזור הבורר וחיישן המצבים. כמובן שגישה נוחה זה דבר יחסי, עדיין צריך לפרק את כל הקונסולה אבל לפחות לא צריך לקדוח את כל הניטים.
עשיתי את זה מכיוון שהוספתי עוד ידית ועשיתי כמה וריאציות עד שהגעתי לסידור האולטימטיבי מבחינתי (ידית תוצרת עצמית המחוברת לכבל push-pull מגיר של אלנטרה ובסוף מנוף - גם מתוצרת עצמית - עם קיבוע לטרנספר).

אם רוצים להוריד טרנספר ואין את כל הכלים הייעודיים הגישה מלמעלה גם עלולה לעזור.

amit1
18-04-15, 23:53
היות ואני הולך לשפץ את הגיר אנצל את ההזדמנות להחליף את הניטים לברגים. תודה על המידע.

אסף ד.
19-04-15, 11:30
אצלי הרכבתי ידית מקורית של דיסקברי 2004 מפירוקים, ההחלפה היא אחד לאחד במקום הידית המקורי הקיימת HI-LOW.
הפנל מחובר עם ניטים, וכשהחזרתי אותו חיברתי עם ניטים פעם נוספת.
לברגים במיקום הנ"ל יש נטייה להשתחרר מהויברציות.
כל שכן, פתח זה הוא לא לגישה תכופה, כך שלא איכפת לי שיהיה סגור בניטים.

החום נובע בחלקו ממערכת מיזוג האוויר, בבוקר קר שהמזגן כבוי ! - אוויר חם מוזרם לרגלי הנהג ולרגלי הנוסעים במושב האחורי.
לאורך הקונסולה הזאת עוברים מעברי המיזוג של הרגליים לנוסעים מאחור, זו הסיבה שהקונסולה חמה בד"כ.

תעשה נסיעת מבחן בבוקר כשאתה יוצא משוהם, סע על 444 ותרגיש שיוצא אויר חם גם כשהמזגן סגור.
ככה הרכב מתוכנן... הגיון אנגלי לסביבה קרירה...

-->