צפייה בגרסה מלאה : חומר איטום/דבק גמיש, נצמד למתכת ועמיד לדלקים- המלצות
מי מכיר חומר כזה?
כן, רעיון לנסיון תיקון סדק מזערי במיכל דלק מפח, שדולף שוב לאחר תיקון קונבנציונאלי בריתוך.
(רגע לפני חיפוש מייגע של מיכל חלופי...)
קיים כזה חומר? תובנות שלכם לרעיון?
http://www.zoro.com/i/G1150642/?utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Google_Shopping_Feed&gclid=CjwKEAjwx9KpBRCAiZ_tgYKWvhQSJABQjG W-6F_ankeUFYyOTKdJ5zrfEJhfpSxNfP_8cJ0Qxjr5 eRoCiiHw_wcB
הקישור לא עולה אצלי
את ההדבקה תעשה כשהמיכל ריק לחלוטין לאחר ששטפת את סביבת הסדק משאריות דלק ובוצה שבדרך כלל מתאספת בנקודה. עדיפות לפרק את המיכל ולעבוד עם כוח הכבידה ולא נגדו.
מי תיקן את המיכל בריתוך? האם עצרו את הסדק מלהתרחב? תיקנו עם טלאי או שסתם ריתכו את האיזור?
אני תיקנתי לפני כמה חודשים מיכל של פאגרו בעלות של 400 שקל אצל מכון רדיאטורים אחרי שניסיתי מספר פעמים להדביק וללא הצלחה. בינתיים מחזיק.
ועוד משהו (אני לא מצליח לערוך בנייד) ההדבקה היא זמנית, בין אם בזמן חירום בטיול או רק בשביל להרוויח זמן עד למציאת מיכל תחליפי. לא הייתי יוצא ללב מדבר עם מיכל שתוקן בהדבקה, אתה לא יודע מתי הדבק יקרוס. אצלי הנזילה הקטנה (טיפה כל 3 שניות) הפכה לזרם דק סתם ככה בזמן שהרכב עמד במוסך והמתין לטיפול אחר לגמרי. אני יודע שיקמו פה חברים ויספרו שלהם האיפוקסי מחזיק כבר עשור אבל בכל זאת...
boaz avrahami
21-04-15, 07:38
זה המוצר שג׳ו המליץ עליו
97799
במהלך טיול, הדבקנו סדק קטן במיכל של סמוראי עם פרופוקסי.
זמני שהחזיק הרבה מאד זמן.
אני לא יודע להגיד לגבי אופן התיקון שנעשה. לדעתי הלחמה עם חומר מילוי כזה או אחר (נחושת/כסף?)
פרופוקסי כבר נוסה כמה פעמים, החזיק יפה עד שהנזילה חזרה. הו לא עומד בוויברציות שעוברות בפח ומשתחרר.
בגלל זה אני מחפש חומר גמיש, משהו בטקסטורה של גומי שנצמד למתכת ועמיד בדלק.
אם החומר איכותי אני לא רואה סיבה שזה לא יחזיק. (אבל יתקנו אותי המומחים אם אני טועה).
מעבר לחומר של ג'ו, מצאתי גם את זה ואנסה לברר עליו היום.
http://www.layogev.co.il/Download/3M-Products/3M-Adhesives/Sealing-Materials-1.12/General-1.12/Scotch-seal_Industrial_Sealant_2.pdf
http://able123.com/index.php?main_page=product_info&cPath=5_194_196&products_id=22841&zenid=5d96791c0b8bac19beea0d669259707d
ג'ו, אתה יודע להגיד עם המוצר בקישור שלך הוא גמיש או קשיח?
אם יש למישהו נסיון עפ סוגי החומרים האלו אשמח לשמוע דעות.
תנסה את הסיליקון השחור של ויקטור ריינס
גמיש ועמיד לדלק.
PPG PRC-DeSoto PR-1750 Class B Dark Gray Fuel Tank Sealant
עם זה אוטמים מיכלי דלק גם במטוסים...
זה באמת עושה עבודה ויעמוד בכל מה שתצליח להתעלל בו.
PPG PRC-DeSoto PR-1750 Class B Dark Gray Fuel Tank Sealant
עם זה אוטמים מיכלי דלק גם במטוסים...
זה באמת עושה עבודה ויעמוד בכל מה שתצליח להתעלל בו.
יש איפה להשיג את זה בארץ במחירים שפויים?
לגבי המוצר של 3M בליוגב טוענים שהם לא מביאים את החומר והוא גם לא מתאים לשימוש המדובר (מיועד להצמדה של משטחים אחד לשני).
- - - Updated - - -
תנסה את הסיליקון השחור של ויקטור ריינס
גמיש ועמיד לדלק.
מחיפוש על המוצר נראה לי שראיתי אותו אצל מכונאי שאני מאוד מעריך. לדבריו זה מיועד לאטימה של קארטרים ולא יעשה את העבודה.
אני מתמודד כרגע עם אתגר דומה.
נזילה מזערית. פרקתי את המיגון ובקושי רב זיהיתי את מקום הנזילה - סדק כמעט מקרוסקופי שנוצר כתוצאה מדפורמציה במיכל, וזאת למרות המיגון הבריא שאמור להגן עליו.
כעזרה ראשונה שמתי את מסטיק האפוקסי ועליו שכבה נדיבה של RTV המשמש כתחליף לאטם.
בנתיים הרכב עשה לא מעט ק"מ וטיולים לא מבוטלים.
במקביל השגתי מיכל מפרוק ובאחת ההזדמנויות שהמיכל יתרוקן אחליף אותו.
על הדרך למדתי שמיכל דלק הוא מערכת לא פשוטה, הכולל גם נשמי אוויר עם שסתומים אל חוזרים, אמבטיה לשכוך תנודות למדידים, מחזירי אוויר ועוד כהנה וכהנה.
לדעתי אם מדובר בסדק זעיר ניתן אולי לשקול לקדוח ולאטום אותו עם בורג קודח.
כנראה שאציע את המיכל הישן למכירה....
ג'ו, אתה יודע להגיד עם המוצר בקישור שלך הוא גמיש או קשיח?
אם יש למישהו נסיון עפ סוגי החומרים האלו אשמח לשמוע דעות.
קשיח, כמו אפוקסי רגיל.
סוחב איתי קיט כזה- http://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
אמור לעשות את העבודה
נקנה בחולון לפני כמה שניםhttp://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
סוחב איתי קיט כזה- http://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
אמור לעשות את העבודה
נקנה בחולון לפני כמה שניםhttp://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
נראה מעניין ושווה בדיקה!
מישהו יודע איפה אפשר להשיג כזה בצפון באיזור חיפה/עפולה?
מנסיון עם מיכל דלק שנסדק בשטח. תמרים. לועסים ואת העיסה הלעוסה מדביקים. עמיד בדלק וקצת גמיש.
אבל עדיף להחליף מיכל.
אסף.
מנסיון עם מיכל דלק שנסדק בשטח. תמרים. לועסים ואת העיסה הלעוסה מדביקים. עמיד בדלק וקצת גמיש.
אבל עדיף להחליף מיכל.
אסף.
מה לגבי חרובים? או בננות? :p
מיכל חדש זו בהחלט אופציה מועדפת. אבל לצערי, החלף הזה בסמוראי לא ממש קיים בהמוניו בשוק בארץ, ואם יש זה בעלויות גבוהות עבור מוצר משומש שלא ברור מה מצבו.
לגבי אופציית מחול- יש.
א. לא ברור האיכות. (בתקווה שאכן מה שיוזמן יתאים)
ב. אני מאוד חושש מלהביא מוצרים כאלו מחו"ל במשלוחה.
מישהו יודע אם זה עשוי להתקע בארץ בהנחה שאני משתמש בחברות שילוח כמו USHOPS או BUY2USA?
ומה עם תיקון בריתוך? מורידים, ממלאים מים, משחיזים, מרתכים, צבע יסוד ויאללה לעבודה.
אסף.
הנזילה הקודמת תוקנה בריתוך/הלחמה אצל איש מקצוע רציני.
כרגע נוזל שוב (או מאותו מקום או מסדק חדש באחד הכיפופים האחרים במיכל...).
הבעיה הנוספת עם ריתוך היא שהוא מוריד את הציפוי המעולה שיש למיכל מבפנים ועם הזמן מתפתחת כורוזיה בפנים.
כשהורדתי את המיכל בתיקון הקודם מבפנים הוא היה מבריק ונראה חדש לגמרי!
כרגע עוד לא פירקתי את המיגון כדי לבחון אם הנזילה היא מהתיקון או ממקום חדש.
עידו לוריה
22-04-15, 18:15
מנסיון עם מיכל דלק שנסדק בשטח. תמרים. לועסים ואת העיסה הלעוסה מדביקים. עמיד בדלק וקצת גמיש.
אסף.
עדיף עם שזיף מיובש ואז יש גם יציאות טובות .
עידו
עדיף עם שזיף מיובש ואז יש גם יציאות טובות .
עידו
אם אתה כבר מעלה את הנושא... איזה עוד טיפים יש לך בנושא? את השזיפים למיטב ידיעתי יש להשרות במים למשך הלילה.
עידו לוריה
22-04-15, 22:05
ממש לא צריך בבטן זו השריה מספיקה .
אין לי באמת חוץ ממה שדיברנו , החוק כובל כול בעל מקצוע מיצור מיכל / תיקון חומרים לפי התאור שלך והכיוון שנתתי לך לא מוכרים לי בקיצור לא פשוט .
עידו
ממליץ מנסיון על PR-1750 B 1/2 (זמן ישום חצי שעה) הבעיה זה אך אתה מערבב את שני החומרים בשפורפרת כך שהחומרים ישפיעו טוב (אחרת זה לא מתקשה מספיק) בתעשיה יש מקסר מיוחד עבור זה
עידו לוריה
23-04-15, 08:59
נראה חומר נופל בדיוק בהגדרה , איזה ניסיון יש לך עם החומר ?
עידו
אין על האתר הזה!!
איפה קונים?
האם יש מוצר שמתאים למשתמש פרטי (כמות קטנה וכד')?
לא הצלחתי למצוא אם מיועד להדבקה ואטימה בין משטחים או לתיקון סדקים (או גם וגם?)?
תקן אותי אם אני טועה, אבל המוצר מיועד במקור לתחום התעופה? אם כן, לצרכים שלנו אני מניח שזה ממש בסדר...
עידו לוריה
23-04-15, 11:12
לי?
עובד עם זה ביום יום
אתה יכול להרחיב ?
עידו
כן
המוצר מיועד לתעופה עבור ייצור והרכבה של מיכל דלק והאטימה בין החלקים (גם עבור תאי דיחוס)
וכן זה באה גם בכמיות קטנות . ביום ראשון אני יברר ממי אפשר לקנות
לגבי סדקים.
אפשר לאטום סדקים. צריך לנקות את השטח טוב עדיף גם ליבש ולמרוח לא רק על הסדק אלה גם מסביב עדיך גם מבפנים
עידו לוריה
23-04-15, 16:46
בחומרים מקצועיים האפליקציה מאוד ברורה וקפדנית , עם מה מנקים? עם מה מיובשים ? יש צורך בליטוש האיזור ליצור הדהזיה טובה יותר ? מן הסתם אפשר וצריך לקרא את האורות של המוצר אבל אין חכם מבעל ניסיון .
עידו
שלום היה קשה בבוקר לפרט (הילדים)
אם מה לנקות?
אציטון. אלכוהל (לא לשתיה ) או MAK או DS108
אני לא אוהב את mak הוא קצת שמנוני
עדיף שהמיכל יהיה ריק ומאוורר לפחות 24 שעות
במידה וזה בשטח אז להרים את הרכב כך שהסדק לא יהיה רטוב
.דגש השטח צריך להיות נקי טוב וקצת מחוספס (אפשר עם סקוצ')
ממולץ ליבש כולל את הסדק עם לחץ אוויר
את החומר יש לערבב טוב (בתעשיה יש "מקסר") בבית אפשר להוריד את הראש של הקפסולה ולערבב עם מוט ומקדחה (כמו שמערבבים גלון צבע)
מורחים היטב את איזור הסדק ומסביב.
עדיף למרוח חומר מספר סמ מסביב (אם אפשר לעשות את אותו תהליך מפנים)
בתנאי בית / מוסך ממולץ להכין פלטה אלומיניום לאחר ריקוע ומעוצב ולהדביק ביחד ללחוץ ולוודא שיוצא קצת עודפים מסביב כך מוודאים שיש הדבקה מלאה. את המריחה אני מורח עם שפכטל בשני החלקים ולהיות נדיב עם החומר ולוודא מריחה מלאה כמו שמורחים חומוס /שוקולד על סנוויץ כי גם קח את החומר זורקים אחרי השימוש
עד כה השיטה הרגילה והסטנדרטית
היום יש אפשרות להדביק גם עם בדים מיוחדים ודבק לא מכיר מספיק טוב את השיטה והחומרים (כולומר סוגי חומרים והמלצות)
מקווה שקצת יותר מובן ומפורט
אפשר לעשות חיפוש בגוגל PR 1750 B1/2
נ.ב
המספרים זה זמן יבוש מינימלי יש 1/2 או 4 או 6 או 8 שעות ומסמן את רמת הצמיגות של החומר. זמן יבוש ומוכנות להמשך עבודה בדרך כלל זה כפול מהרשום
עידו לוריה
23-04-15, 18:42
תודה .
עידו
המון תודה על כל המידע.
מאיפה אתה? אשמח לקפוץ ללמוד מקרוב אם זה אפשרי...
בינתיים אני ממתין לבדיקה שלך מאיפה אפשר להשיג בכמות של משתמש ביתי.
בדקתי לשימוש ביתי אפשר ליצור קשר עם הספק
0522541947
מאיר בשן
אפשר להתיעץ איתו גם על דבקים ובכלל
סוחב איתי קיט כזה- http://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
אמור לעשות את העבודה
נקנה בחולון לפני כמה שניםhttp://www.permatex.com/products-2/product-categories/specialized-maintenance-repair/professional-repair-systems/permatex-fuel-tank-repair-kit-detail
לגבי החומר הזה, מבירור שעשיתי היבואן כבר לא מביא את המוצר הזה.
חבל.
- - - Updated - - -
בדקתי לשימוש ביתי אפשר ליצור קשר עם הספק
0522541947
מאיר בשן
אפשר להתיעץ איתו גם על דבקים ובכלל
מעולה!
תודה רבה!!!
מחר אצור איתו קשר ואעדכן.
בדקתי לשימוש ביתי אפשר ליצור קשר עם הספק
0522541947
מאיר בשן
אפשר להתיעץ איתו גם על דבקים ובכלל
המספר כנראה לא נכון. עושה צליל של לא מחובר...
יש מספר אחר?
טוב המספר היה נכון (משום מה אתמול לא עבד...).
הנושא בבירור, מקווה לעדכן בקרוב.
טוב המספר היה נכון .
ככה זה, פלאח, אצבעות עבות.. תאשים את הטלפון.
(אני רואה כבר את השרשור ״נדבקו לי האצבעות״).
עידו לוריה
28-04-15, 19:54
או " איך מורידים מיכל דלק מכף היד "
עידו
חנן-ג'יפולוג
28-04-15, 20:08
עם כל הכבוד לעמיתיי המלומדים... חולק על דעתם, או בעצם על הרעיון הבסיסי שלך.
אם המיכל מפונצ'ר כתוצאה מפגיעת עצם חד כלשהו... המתכת תקינה. תקן אותה בהלחמה/ריתוך. לא בהדבקה.
אם המתכת עייפה או רקובה, בכל פעם שתתקן נקודה, לידה תתפתח נקודת נזילה חדשה. בכל פעם כזו זה מבאס לאללה. נתקעים, מפרקים, מתקנים וחוזר חלילה. הייתי שם. שים מיכל חדש.
החלופה היא לצבור הרבה עצבים כתוצאה מתיקונים כושלים ואז לשים מיכל חדש.
בכל מקרה, בסוף יהיה שם מיכל חדש.
עידו לוריה
28-04-15, 20:55
יונתן יש לך פה הזדמנות להלחמה/ריתוך , סע לחנן .
עידו
חנן-ג'יפולוג
28-04-15, 21:03
אני יודע לעשות רק חורים. אם אתה צריך מסננת-תבוא.
חולק על דעתם, או בעצם על הרעיון הבסיסי שלך.
............
בכל מקרה, בסוף יהיה שם מיכל חדש.
זה חלק מהעניין.
חנן, אני מאוד מעריך את דעתך. באמת. האם יש לך נסיון עם חומר כזה?
קצת סדר:
המיכל מבחינת איכות המתכת במצב מצויין.
בפירוק האחרון של המיכל שהיה לפני פחות משנה מבפנים הוא היה במצב חדש לגמרי, כנ"ל מבחוץ.
הבעייה היא שיש במיכל לא מעט מעיכות ודפיקות.
בתקופה קצרה שבה אני נסעתי ללא מיגון הצלחתי לגרום לו למכה אחת יותר מדי שהובילה לסדק קטן ולנזילה.
נזילה זו תוקנה בהלחמה והיה שקט לתקופה לא קצרה.
כרגע הוא נוזל שוב...
אני עדיין לא יודע אם הנזילה היא מהתיקון או מסדק חדש באחד מהכיפופים הישנים (היו שם כמה די רעים...) כי לא הורדתי עדיין את המיגון לבחון את זה.
בגדול, ההעדפה שלי היא למיכל חדש וזאת מכמה סיבות:
1. ריתוך פוגע במיכל בכך שהוא הורס את הגילוון הפנימי שלו. עם הזמן המיכל צפוי לפתח כורוזיה מבפנים והנזילות עשויות לחזור (לפחות כך סיפרו לי...)
2. ריבוי הפגיעות הנוספות במיכל לא ייתנו לי כנראה שקט של שנים.
3. כל התשובות נכונות (ולראייה, המיכל כרגע נוזל...)
הבעיה- מכיל חדש זה לא משהו זמין בארצינו הקטנה (אשמח לגלות אחרת)
הסיבה שאני מחפש פתרון בדמות חומר חיצוני היא:
א. כדי להרוויח זמן ובינתיים לנסות להשיג מיכל חדש (בארץ/מחו"ל)
ב. יישום החומר לא מחייב פירוק המיכל שזו כלבת רצינית באוטו הזה (במיוחד הפירוק). ריתוך לעומת זאת כן מחייב פירוק.
חנן-ג'יפולוג
29-04-15, 06:44
אין לי נסיון עם החומר הספציפי הזה, אבל העניין הוא עקרוני. כשיש כיפוף בפח של מיכל הדלק, ביחד עם התנודות הנורמליות (תנודות גדולות באופן מפתיע ועקביות) של המיכל, נוצרים במתכת מאמצים שמעייפים אותה וגורמים לסדקים. תיקון במקום אחד, גם אם מוצלח כשלעצמו, לא מונע את הסדק במקום אחר, וזה המתכון לתיקונים אינסופיים.
מציע לך לבדוק ייבוא מיכל חדש בעזרת buy2usa. המחיר הסופי ידוע מראש. כאבי הראש עליהם. זה סידור נוח ובטוח.
אני מניח שאני מחויב כאן לגילוי נאות: ביי2 פרסמו ואולי עדיין מפרסמים כאן. לענייננו, אני כותב כלקוח שלהם, והנסיון הרב שלי שנצבר איתם נעשה כולו ללא שהם מודעים לקשר שלי לאתר הזה.
אין לי נסיון עם ייבוא מיכל דלק, אבל אני מניח שלהביא מיכל מקורי, שמיובא לארץ באופן סדיר והמק"ט שלו כבר מוכר במשרד התחבורה, יהיה קל יותר לעיכול מבחינת אישור של משרד התחבורה, ביחס למיכל אפטרמרקט.
יצא לי להביא חלקים בטיחותיים מקוריים אחרים דרך ביי2. עברו חלק.
עידו לוריה
29-04-15, 07:58
בקשר לנתונים הטכניים שהסברת יונתן ואני דיברנו עליהם ואין ספק שאתה צודק .
מה שיונתן מחפש זה תיקון עד שהמכל החדש ינחת בארץ .
לגבי החומר המדובר גם לי אין ניסיון איתו , אבל מה שבטוח שחומר שמאושר לשימוש תעופתי זה חומר איכותי ובדוק מה גם שהוא מיועד למיכלים מדוחסים מה שמעלה את יכולת ההדבקה שלו לערכים מאוד גבוהים .
אחת הבעיות הקשות של המיכל המדובר זה העיגון שלו לרכב : ברגים בגוף המיכל שמחוברים לשלדה , מה שמעלה את מעבר הכוחות / וברציות / עיוותים לגוף המיכל , אחת הפתרונות המקובלים לפתור בעיה זו זה מעבר לחיבור ע"י חבקים ( מה שמאוד מקובל ברתום מכלים ).
עידו
סופת המדבר
01-05-15, 21:11
אם כבר מדברים על מיכלי דלק יש או יותר נכון היה לי סדק במיכל דלק של הסופה מיכל מפלסיק
בעבד סידרתי אותו עם הלחמה ועם שכבת סיליקון מעל
שבוע שעבר זה התחיל לנזול שוב הלחמתי שוב עם תוספת חומר מצינור ביוב (השחור שמלחימים)
יצא טוב
אבל ההיתי שמח לדעת אם יש איזה חומר כמו סיליקון שידבק על הפלסטיק ויעזור באטימה במקרה הצורך
ראיתי פה שהסיליקון של ויקטור ריינס עמיד בדלק השאלה אם הוא יתן לי מענה
חנן-ג'יפולוג
02-05-15, 08:58
אם הלחמת הפלסטיק כשלה, לא נראה לי שסיליקון יעזור.
לגבי הלחמת פלסטיק, אני מבין קטן מאוד, למרות שהתנסיתי בזה כמה פעמים, חלקן אפילו בהצלחה (מיכל דלק של אופנוע, באיזור שמרכז מאמצים מכניים גדולים מאוד: פתח מילוי המיכל ) .
אחד מהכללים שאני מכיר בהלחמת פלסטיק הוא להשתמש כחומר מילוי בהלחמה בדיוק באותו סוג פלסטיק של החלק המולחם. זה קריטי. זה אומר בד"כ למצוא חלק דומה מושבת, להוריד ממנו חתיכה ולהשתמש בחתיכה כחומר מילוי.
עידו לוריה
02-05-15, 10:18
זה מאוד נכון , בדרך כלל רשום על היציקה איזה סוג פלסטיק זה
עידו
סופת המדבר
04-05-15, 07:35
על המיכל רשום HDPE ועל הצינור ביוב שהשתמשתי
רשום PE
עידו לוריה
04-05-15, 07:42
אותה משפחה לא אותו חומר .
עידו
בדקתי לשימוש ביתי אפשר ליצור קשר עם הספק
0522541947
מאיר בשן
אפשר להתיעץ איתו גם על דבקים ובכלל
טוב, יש חצי התקדמות...
דיברתי עם מאיר. היה מאוד נחמד וקאופרטיבי.
שלחלי לו מייל מפורט של מה אני צריך ומה הבעייה.
אחרי מספר ימים יצר איתי קשר בחור נחמד מאוד מאוד בשם אילן, נציג של חברת PPG בארץ.
הבחור הבין את הצורך שלי, והמליץ לי על המוצר: Pr 1750B ½ 2.5 oz או 6 oz
אממה... הוא נציג החברה (מבחינה טכנית) ולא מתעסק כלל במכירות.
למרות זאת, הוא מאוד רצה לעזור והפנה אותי לחברה בארץ שקונה את המוצר הזה.
דיברתי עם החברה, הם לא מחזיקים מלאי ולא עובדים בשום מקרה עם אדם פרטי.
מכיוון הזה כרגע יש מבוי סתום.
אותו אילן הפנה אותי לחברת טקסמה שעשויה להחזיק מוצר מקביל של חברת 3M. המוצא נקרא AC350 או AC360 .
כרגע זה בבירור מול החברה וייתכן והחומר הזה קיים למכירה.
האמת ובהמשך להודעות של חנן... מרגיש לי כבר טיפה יותר מדי התעסקות בשביל תיקון זמני. אבל במידה ואכן קיים חומר יעודי לנושא לדעתי זה שווה בדיקה.
**********
לעניין אחר-
ביום חמישי ניסיתי לעשות תיקון זמני-זמני לנזילה. הורדתי את המגן וראיתי שהנזילה חזרה בדיוק בהלחמה של התיקון הקודם. ההלחמה נסדקה.
חומר האיטום שהשתמשתי בו הוא לא אחר מאשר.... סבון נקה 7 קשיח (בריח קלאסי... ללא קרם לחות אם אתם שואלים)
הדבר נעשה בהמלצת איש מתחום הדבקים שהציע לי לנסות. הוא טוען שהסבון עמיד לדלקים ויעצור את הנזילה. (זה נשמע הזוי אבל ניסיתי...).
גירוד הסבון על הסדק עצר מייד את הנזילה והמיכל התייבש תוך כמה שניות.
בהמלצתו, מרחתי על התיקון חומר איטום סטנדרטי שאמור לדבריו למנוע מהסבון להשתחרר מהסדק (הסבון מונע מהדלק להגיע לחומר האיטום שלא בהכרח עמיד לדלק).
לכאורה, כרגע המיכל נראה יבש. אני חושב שייתכן שעדיין יש הזעה קטנה מאוד כי יש סיכוי שאני מריח מעט בנזין אם אני מצמיד את האף.
אז בהמשך להמלצו של אסף עם התמרים, ואולי יותר ברצינות... מעכשיו אני מחזיק קבוע ברכב סבון נקה 7.
לא נואשתי מלחפש מיכל דלק ואם מישהו יכול לסייע בעניין הזה אני יותר מאשמח.
מה שכן, בגלל שהנזילה חזרה בדיוק בתיקון הקודם אני אופטימי שאולי החומר הייעודי המדובר ייתן מענה יותר מזמני. (הבנתי שתיקונים כאלו נעשים בעולם התעופה אז למה לא אצלינו?)
מצורף קובץ מפרט טכני של החומר של 3M
נראה מה יוליד יום...
אותו אילן הפנה אותי לחברת טקסמה שעשויה להחזיק מוצר מקביל של חברת 3M. המוצא נקרא AC350 או AC360 .
כרגע זה בבירור מול החברה וייתכן והחומר הזה קיים למכירה.
טוב, המוצר הזה קיים ואפילו ניתן לרכוש אותו.
הבעיה היא המחיר...
אריזה של כליטר (quart) עולה 850 ש"ח + מע"מ.
לא מצדיק מבחינתי (אלא אם כן עוד מישהו כאן צריך לתקן מיכל דלק?)...
חומר האיטום שהשתמשתי בו הוא לא אחר מאשר.... סבון נקה 7 קשיח (בריח קלאסי... ללא קרם לחות אם אתם שואלים)
הדבר נעשה בהמלצת איש מתחום הדבקים שהציע לי לנסות. הוא טוען שהסבון עמיד לדלקים ויעצור את הנזילה. (זה נשמע הזוי אבל ניסיתי...).
גירוד הסבון על הסדק עצר מייד את הנזילה והמיכל התייבש תוך כמה שניות..
בגלל זה אני נוסע באוטו עם סינטבון מוצק כבר שנים
ועכשיו הצלחתי לקבל הצעת מחיר בארץ על החומר המקורי שהומלץ כאן.
העלות ל- 1QUART היא 400$....
בקיצור, כנראה שלפי המחיר המוצר אמור לעשות את העבודה.
אבל אין סיכוי שאני משקיע סכום כזה בניסוי...
....
הודעה: מחפש מיכל דלק לסמוראי 95 הזרקה...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.