התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מה השימוש של התוספת על הפגוש? (יש תמונה)



mightyaad
21-04-15, 16:04
שלום,

ראיתי בכמה מקומות תוספת בצורת V שבולטת מהפגוש.
מה השימוש של זה?

https://www.calmini.com/product-images/ss3156.jpg97827ב

תודה.

elibaba
21-04-15, 16:13
קוטל הולכי רגל ומונע התהפכות קדימה

GodsFather
21-04-15, 16:17
נקרא STINGER BAR

מיועד למנוע התגלגלות קדימה כשיורדים ממכשול תלול.

נמרוד - מערד
21-04-15, 17:59
זה במקור, נועד לנסיעה בקרחונים של אייסלנד, רק קצת יותר גדול, מונע נפילה לחריצים בילתי נראים.
נמרוד

boaz avrahami
21-04-15, 18:07
אני הייתי בטוח כל הזמן שזה בשביל לתלות את הכבל של הכננת כשמעלים מים מהבאר...

asafk
21-04-15, 18:09
אביזר אופנה.

אסף.

דרור ברלי
21-04-15, 20:31
לא בטוח שבמדינת הפקידונים החכמולוגים זה חוקי.
אז מי שבא לו כזה, שיבנה אותו באופן שניתן לפרק לכבוד טסט וכו'....

ד ו ר ו ן
21-04-15, 20:36
דרור,
אתה באמת חושב שזה רלוונטי למי שנוסע בכביש ציבורי?

אם כבר, שיוסיפו גם קרניים של פר עם חבל מגולגל באמצע..

דרור ברלי
21-04-15, 21:02
והרולר של הכננת שמלפנים כן ידידותי להולכי רגל?...
יש גם מי שחושב שקרניים של פר זה יפה. על הדרך כנראה שגם זה אסור כאן, אני מניח.

כשאני משווה את הסטינגר הזה לקונסטרוקציות הניקל שמכונות כאן "מגן חזירים", פתאום הסטינגר נראה לי תמים לגמרי.
אגב, ברכבים שעושים עבירות, זה כן חשוב. בגלל זה אני אומר - תבנו את זה פריק ותרכיבו רק לכבוד טיול עבירות.

ד ו ר ו ן
21-04-15, 21:27
כן,
האולר הרבה יותר ידידותי לסביבה ביחס לסטינגר.
לא צריך להיות מהנדס כדי להבין את זה.
מספיק לראות שאחד נראה כמו איל-ניגוח והשני לא.

דרור ברלי
21-04-15, 21:37
אם רק בטיחות הולכי הרגל בראש מעיינינו, אז זה נבלה וזה טריפה ובכלל כל רכב שטח קלאסי עם פגוש ברזל מקורי הוא קטלני.

לכן אני אומר בפעם השלישית: מ ישזה כל כך בוער לו מין "V" הפוך כזה על הפגוש, שיבנה את זה פריק. ירכיב לכבוד טיול העבירות הבא שלו בכמריר/ואדי אל עין ושאר אתרי עליה לרגל מועדים לפורענות, וכשיחזור הביתה שיפרק.

asafk
21-04-15, 22:38
לא הגזמנו בכלל. ממש כל טיול עבירות מישהו מתהפך לפנים.

זה לא יותר מקישוט, במיוחד במקרים הלא מעטים שראיתי שבהם הדבר הזה מחובר עם ברגים במישור אחד וחזקים מספיק כדי להחזיק את הקישוט בלבד אבל בטח לא משקל של ג׳יפ.

אסף.

דרור ברלי
21-04-15, 23:26
לא הגזמנו בכלל. ממש כל טיול עבירות מישהו מתהפך לפנים.

זה לא יותר מקישוט, במיוחד במקרים הלא מעטים שראיתי שבהם הדבר הזה מחובר עם ברגים במישור אחד וחזקים מספיק כדי להחזיק את הקישוט בלבד אבל בטח לא משקל של ג׳יפ.

אסף.



ג'יפ עם בסיס גלגלים קצר בהחלט מסוגל להתהפך קדימה בירידת מדרגה גבוהה. אם לא היה לי "כמעט" שכזה ב-1991 עם CJ5, כולל כמה חלקי שנייה של התנדנדות על הפגוש הקדמי שרק במזל לא הסתיימה על הגג, לא הייתי כותב את זה. וכבר ראיתי סטינגר פריק שנבנה ע"י אחת הסדנאות כאן בארץ בצורה מקצועית, נכונה וחזקה מספיק. מי שבונה חפיף (ולא רק סטינגרים אלא בכלל), זו באמת רק בעיה שלו.

GodsFather
22-04-15, 08:52
יש לא מעט שמוכרים כאלה פריקים עם ברגים בריאים ולא ברגי פחפח, סדנאות מקצועיות בארה"ב וכד'. רואים את זה הרבה ברשת, וסרטוני התקנה ביוטיוב.

לרכבים קצרים זה יותר רלוונטי אבל גם הארוכים מתעסקים עם זה. הנקודה היא שאם הגעת לכדי התקנה כזו, אתה כנראה עושה דברים שמצדיקים את זה וזה יותר טוב מחבר שנתלה על הפגוש האחורי...

אם התקנת את זה ליופי, אתה כנראה לא קורא פה ואו לא ממש מעניין אותך אם יורדים על המוצר. וכנראה הוא גם צבוע אצלך בצבע ניקל

asafk
22-04-15, 16:44
דרור.... בין הפייב שלך (ולצורך העניין גם אני עם הניבה מצאתי עצמי עם אחוריים באוויר והאדמה מתקרבת, מסוג הבעיות שמכת גז מיישרת) לבין רנגלר ארוך או מוארך (קהל קורבנות האופנה האופייני) במשקל כפול ובסיס גלגלים ארוך בהרבה... יש הבדל גדול.

אסף.

-->