ukiuki
24-04-15, 11:08
הי
ברשותי פאג'רו 3.5.
יש לי טחינה במיים (כפי שניתן לראות מהתמונה המצורפת).
על פניו זו אינדיקציה ברורה של פריצה בין מערכת המיים למערכת השמן. ואני מכין עצמי נפשית ופיזית לפתיחת ראשים וטיפול באטמי הראש (בתיקווה שהבעיה אינה סדק).
אנ י חי עם הבעיה כבר כשנתיים (מאז שהרכב אצלי). איבוד המיים קטן ולא זיהיתי התדרדרות עם הזמן.
הרדיאטור והטרמוסטט הוחלפו, הפן קלאטש קובע ואין בעיית התחממות (למעט מצבי קיצון של עליות ארוכות בשטח קשה, מה שהבנתי יכול להיות גם במצב תקין).
אני לא מזהה לחץ במערכת המיים מכיוון הבוכנות, כלומר אין לעניות דעתי פריצה באטם הראש מכיוון תאי השרפה.
אין לי נזילות שמן (למעט הזעות) מה שמורה לדעתי שאין לי בעיית קומפרסיה בשמן מרינגים עייפים.
מצד שני הרכב מאבד לא מעט שמן והחשד שלי הם מחזיר השמן של השסתומים.
את העבודה אני עושה לבד.
התהיות שלי הן:
1. האם יכול להיות גורם נוסף שאשם בכניסת השמן למיים? כגון אזור מסנן השמן?
2. אם בכל מקרה אני פותח מכסי שסתומים ומרים קמשפטים לצורך החלפת מחזירי השמן של השסתומים, נכון יהיה ללכת צעד נוסף ולהחליף אטמי ראשים? השיקול כאן הוא שאם מרימים אז כבר נגזרת הוצאה של שליחת הראשים ליישור (ולי יש 2 ראשים).
3. איזה קיט שלייפ (סט אטמים לראשים) עלי לרכוש? הבאתי בזמנו קיט מאיביי מתוצרת EVERGREAN שלא היה מאוד איכותי (לדוגמה מחזירי השמן של הקמשפטים היו הפוכים) ומקריאת ביקורות עליו ברשת מסתבר שחשדתי לא לחינם.
האם אתם יכולים להמליץ לי על יצרן אמין יותר? בכלל מיהו היצרן שמייצר את הסט המקורי? ויקטור ריינס? הרלינג?
המון תודה מראש
ליאור
97865
ברשותי פאג'רו 3.5.
יש לי טחינה במיים (כפי שניתן לראות מהתמונה המצורפת).
על פניו זו אינדיקציה ברורה של פריצה בין מערכת המיים למערכת השמן. ואני מכין עצמי נפשית ופיזית לפתיחת ראשים וטיפול באטמי הראש (בתיקווה שהבעיה אינה סדק).
אנ י חי עם הבעיה כבר כשנתיים (מאז שהרכב אצלי). איבוד המיים קטן ולא זיהיתי התדרדרות עם הזמן.
הרדיאטור והטרמוסטט הוחלפו, הפן קלאטש קובע ואין בעיית התחממות (למעט מצבי קיצון של עליות ארוכות בשטח קשה, מה שהבנתי יכול להיות גם במצב תקין).
אני לא מזהה לחץ במערכת המיים מכיוון הבוכנות, כלומר אין לעניות דעתי פריצה באטם הראש מכיוון תאי השרפה.
אין לי נזילות שמן (למעט הזעות) מה שמורה לדעתי שאין לי בעיית קומפרסיה בשמן מרינגים עייפים.
מצד שני הרכב מאבד לא מעט שמן והחשד שלי הם מחזיר השמן של השסתומים.
את העבודה אני עושה לבד.
התהיות שלי הן:
1. האם יכול להיות גורם נוסף שאשם בכניסת השמן למיים? כגון אזור מסנן השמן?
2. אם בכל מקרה אני פותח מכסי שסתומים ומרים קמשפטים לצורך החלפת מחזירי השמן של השסתומים, נכון יהיה ללכת צעד נוסף ולהחליף אטמי ראשים? השיקול כאן הוא שאם מרימים אז כבר נגזרת הוצאה של שליחת הראשים ליישור (ולי יש 2 ראשים).
3. איזה קיט שלייפ (סט אטמים לראשים) עלי לרכוש? הבאתי בזמנו קיט מאיביי מתוצרת EVERGREAN שלא היה מאוד איכותי (לדוגמה מחזירי השמן של הקמשפטים היו הפוכים) ומקריאת ביקורות עליו ברשת מסתבר שחשדתי לא לחינם.
האם אתם יכולים להמליץ לי על יצרן אמין יותר? בכלל מיהו היצרן שמייצר את הסט המקורי? ויקטור ריינס? הרלינג?
המון תודה מראש
ליאור
97865