צפייה בגרסה מלאה : גיפ עד 100 אלף ש"ח
שלומות.
כמו בכותרת, אחי חושב לקנות גיפ (היה לו פאג'רו בנזין יבוא אישי ארוך מודל 2000 כ 7 שנים).
הנוחות והחיוך בזמן הנהיגה לא צריכים להשתנות.
1. כמה אתם רוצים להשקיע? - עד 100000 כולל ישור קו, הגבהות, מיגונים ומיני ירקות (להתאמת הרכב ליכולת של עבירות בינונית +)
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע? - רכב יומיומי ופנאי.
3. מי נוהג בו? - רק אחי.
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? בטיולים עד 4 נפשות כולל ציוד לשלושה ימים.
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה? - 15000 בהערכה גסה.
6. יש תנאי סף? אוטומטי/ידני, דיזל/בנזין וכו' - אוטומט ועם כוח (לטובת החיוך).
שלא ישתמע מזה שאחי "מרביץ" הוא ממש לא. אבל הוא אוהב כוח זמין.
הוא פוזל לכיוונים של רנגלר, או איזה אינדיאני אחר, ולא פוסל כרגע שום הצעה.
הרכב צריך להיות מוגבה (אם לא, הגבהה צריכה להכנס לסך הכל במחיר), ממוגן ( אחרת ממגנים - יורד מהך הכל), צמיגים נורמאליים שיודעים לעבוד גם בשטח (אחרת.....).
אשמח לתובנות
שמוליק.
אינדיאני זה אחלה.
נוחות וכוח זמין לא יחסרו לו (החיוך יהיה הרבה יותר גדול מאשר בפאג'רו)
רק קצת פחות מרווח מהפאג'רו (למעט בג'יפ קומנדר, אין אופציה ל-7 מקומות).
האמת שדי חיכיתי לתשובה שלך :) (תודה!)
אינדיאנים יש לא מעט,
איזה סוגים מומלצים?
על מה צריך לתת דגש כשמחפסים?
יש הבדל בתיבות ההילוכים?
טרנספרים?
אני זוכר שבישנים יותר היו לא מעט דברים לבדוק.
מה שבטוח רנגלר ב-100 אין , במיוחד לא ארוך שזה מה שהוא יצטרך מן הסתם.
אישית אני מעדיף WJ אבל גם WK יהיה נחמד מאוד.
יש כאן לא מעט חומר, כולל המדריך המקיף של רמי ל- WK (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3367-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-WK).
קראתי ואני חייב לציין שעכשיו אני קצת חושש להכנס לזה.
עבודה עצמית על הגיפ היא כבר בגדר "דברים שעוזרים לאחרים...." לעצמי מזמן נגמר לי הכוח.
עושה עדיין דברים קטנים, אבל אין לי את הזמן והכוח שהיו לי בעבר.
מה בנוגע לטויוטה ?
יכולה להיות קנדידט לא רע, נכון?
טוב הפוסט משנה כוון.
אחרי קריאה נוספת וארוכה גם אחי יורד מהאינדיאנים.
מה מומלץ במחיר הזה שיענה על הדרישות?
שולץ האיום
30-04-15, 23:48
למה לא להתקדם לפאגרו דור 4 בנזין?
נראה לי הברירה הטבעית, כזאת שהחיוך יישאר.
טוב הפוסט משנה כוון.
אחרי קריאה נוספת וארוכה גם אחי יורד מהאינדיאנים.
מה מומלץ במחיר הזה שיענה על הדרישות?
לנדקרוזר !
אבל שיצטייד בסבלנות עד למציאת הרכב המתאים
עם המוכר במחיר שפוי.
בהצלחה
רענן
שולץ האיום
01-05-15, 08:46
לנדקרוזר !
אבל שיצטייד בסבלנות עד למציאת הרכב המתאים
עם המוכר במחיר שפוי.
בהצלחה
רענן
רענן
למה שהמוכר ימכור במחיר שפוי אם כולם מוכרים במחיר טירוף?
רק סיבה אחת עולה לי.
כי לא כולם מוכרים באמת.
לעתים התחושה שלא בהכרח יש כוונה למכור, סתם מפגיזים מחיר מטורף לראות אם יגיע "מתלהב"
ואז אולי יהיה שווה למכור.
לפעמים יש כאלו שבאמת רוצים למכור, בלי אוואנטות ומבינים שעשר מעל למחירון זה די והותר.
לדעתי אלה הקנדידטים......
גרנד צ'ירוקי 3.7 V6 4x4 לארדו אוטומט 2010
גרנד צ'ירוקי 4.7 V8 4x4 לארדו אוטומט 2008-2009
גרנד צ'ירוקי 4.7 V8 4x4 לימיטד אוטומט 2008-2009
גרנד צ'ירוקי 3.0 V6 דיזל 4x4 לארדו אוטומט 2008
גרנד צ'ירוקי 3.0 V6 דיזל 4x4 לימיטד אוטומט 2008
לאן לכוון מה חשוב לבדוק ובכלל לא ממש ראיתי שיש כאלה למכירה בשוק.
יש איזה לוח מכירה סודי?
מה רמת ההשקעה הבסיסית שנצטרך לקחת בחשבון (הגבהה 2.5" צמיגים, מיגונים)?
שולץ האיום
13-05-15, 16:12
שמוליק
למה לא פאגרו דור 4 ?
לא כתבת שאתה יורד מהאינדיאנים?? העיקר שאתה עיקבי.. :)
גרנד צ'ירוקי 3.7 V6 4x4 לארדו אוטומט 2010
אותו תמחוק... אין לו הילוך LOW.
כל השאר כשרים.
אם קראת את המדריך של רמי... תקרא שוב.
איל
לא כתבת שאתה יורד מהאינדיאנים?? העיקר שאתה עיקבי.. :)
גרנד צ'ירוקי 3.7 V6 4x4 לארדו אוטומט 2010
אותו תמחוק... אין לו הילוך LOW.
כל השאר כשרים.
אם קראת את המדריך של רמי... תקרא שוב.
איל
כן אמרתי.
גם כתבתי שהרכב מיועד לאחי ולא לי.
אני השליח :)
מנסה לעזור כמה שאפשר.
ובעניין הפג'רו דור 4, לדעתי יהיה רכב לא רע בכלל, אבל נכון לזמן כתיבת שורות אלה היפנים ירדו מהפרק.
בהתחשב בזה שקודם גם האנדיאנים ירדו, כנראה שהכל עוד פתוח.
את המדריך של רמי קראתי פעמיים, בפעם הראשונה שיכנעתי את אחי לרדת מהאנדיאנים.
את הפעם השניה קראתי אחרי שהבנתי שחזרנו אליהם.
אקרא קצת חומר גם על הפג'רו דור 4 ונהיה יותר חכמים.
תודה
הי, אני האח ה"לא עקבי"
קודם כל תודה על העצות!
בהתחלה קצת הפחידו אותי לגבי האינדיאנים.
אחרי כמה שיחות עם אנשים שיש להם גרנד שירוקי (ויורדים לשטח), הפחד התחלף בחשש קל, אבל לא משהו קריטי.
מצד שני גם הפאג'רו נראה מעניין. הוא נראה קצת יותר "פלסטיקי" מהפאג'רו 2000 בנזין שהיה לי, אבל אני מקווה שזאת לא בעיה.
לפי מה שראיתי בנתיים, נראה שהמודל הכי חדש של פאג'רו שאני יכול לקנות בתקציב הוא 2007 ובגרנד שירוקי כנראה שאפשר יהיה להרוויח עוד שנה או שתיים במחיר הזה.
אפשר גם לחכות לטויוטה במחיר שפוי, אבל זה לא נראה משהו שקורה הרבה.
צריכת דלק פחות מעניינת אותי.
רמת קושי של מסלולים תהיה עד בינוני.
חשובה לי נוחות, כוח סביר גם בנסיעה בכביש וגם בנסיעה בשטח, בלימה סבירה במורדות, יכולת מעבר מכשולים שדורשים הצלבות, גובה סביר מעל פני האבנים.
הרעיון הוא לקנות רכב לסדר גודל של 7 שנים, ולכן מעדיף רכב חדש יחסית. (כן, במגבלות התקציב זה בעיקר "יחסי")
הוצאות שוטפות (מעבר לדלק) הן גם שיקול משמעותי.
כרגע אני עדיין לא בלחץ.
ולכן יכול לחכות קצת להזדמנות.
סוף שבוע הבא אני אדע בדיוק מה התקציב שמתפנה לי לנושא (יכול להיות שנצליח לעלות מאזור ה 100 לאזור ה 120 או שנשאר באזור ה 100)
--
מה שאני מבין בנתיים זה שכנראה שגם טויוטה לנד-קרוזר, גם פאג'רו דור 4 וגם גרנד-שירוקי יתנו לי תמורה שמתאימה למה שאני מחפש.
קשה לי להבין את ההבדלים בחווית הנהיגה והתחזוקה בין שלושתם
אבל אני ממשיך לנסות ללמוד :-)
בכל מקרה, תודה על התגובות (ותודה לשמוליק שהביא אותי לכאן)
שולץ האיום
14-05-15, 10:33
ההודעה האחרונה שלך מחזקת את ההמלצה לפאגרו
אני לא בעל נסיון, אבל מהמלצות של אחרים נראה שחבילת היתרונות מול החסרונות של הרכב מתאימה לך מאוד.
בהנחה שלא ניתן למצוא לאנדקרוזר סביר במחיר סביר, ובהנחה שאתה לא מחפש הרפתקאות עם אינדיאנים, נשאר הפאגרו.
מה עם הטויוטה שיואב מוכר פה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
שולץ האיום
14-05-15, 14:28
מה עם הטויוטה שיואב מוכר פה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
בלי להכיר את יואב או את רכבו, האם רכב בן 13 עם יותר מ 300k קמ ב מאה אלף ש״ח נשמע לך סביר?
הגיוני?
תעשה סיבוב על כל אחד מהמועמדים.
אני משוכנע שאחרי הסיבוב תדע מה אתה מחפש :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.