PDA

צפייה בגרסה מלאה : הסתיים החיפוש. קניתי Q.



האיש הזקן
08-05-15, 14:36
חן חן לכל המחפשים והמסייעים.
בסוף מצאתי Q יפה.
בקרוב נראה מה צריך - לא שצריך יותר מדי, ונתחיל להתראות בשבילים.

איל מ
08-05-15, 15:02
נו באמת...

http://img.photobucket.com/albums/v476/pwmin/stuff/a2703ec2.gif

Guyz
08-05-15, 15:13
http://memecrunch.com/meme/K2J0/pics-or-it-didn-t-happen/image.jpg?w=640&c=1

האיש הזקן
08-05-15, 18:30
אני אקבל אותו ביום א עם טסט לשנה הבאה. גם ככה אין לי מושג איך מצרפים פה צילום (מהחניה) באייפון.
מבטיח צילום בקרוב. גבוה ממוגן עם פגוש מוכן לכננת ובסך הכל במצב טוב.
אני מניח שאשלק קצת עם המתלים והצמיגים, חוטי החשמל של וו הגרירה טיפה רופפים אבל אלו דברים פשוטים. מכאנית למיטב מה שנבדק - תקין.
גם חיצונית הוא שמור לא רע בגלל.
אז בהקדם כשארד מהאספלט - מבטיח צילום.
שבת שלום ושוב:
תודה לכל מי שליפש וצילצל ועזר. טוב לדעת שיש פה חברים.

opl
08-05-15, 19:03
תתחדש! מציע לברר האם עבר החלפת בושינג בידית הטרנספר ובכל מקרה לדאוג שברכב יהיה מברג פיליפס ארוך מאוד. רבים מאיתנו אכלנו קצת חרא בנושא הזה.

avikkllk
08-05-15, 20:01
מחכים לתמונות בקוצר רוח

האיש הזקן
10-05-15, 13:59
98351
אגב, למה לא להחליף את הבושינג בצור היזומה אם הוא כזה בעייתי? מה? זה כל כך מסובך? וכשאתה אומר פיליפס ארוך אתה מתכוון שאני אעשה איתו מה בדיוק אם אני בכלל לא יודע מה הבעיה ואיפה הבושינג? אתה זוכר? אני טויוטה guy לראשונה עם מותג אחר, צריך קצת זמן איפוס. (:

sportage
10-05-15, 14:35
מה עושים עם מברג פיליפס ארוך....

חילוץ ידית טרנספר בשטח
בהמשך לפוסט של חבר פורום שהעלה שאלה שנושא - לגזור ולשמור לשעת חירום:
אז הינה ספור הדרך:
מה שצריך כדי לטפל במצב זה הוא מברג פיליפס באורך של 30 ס״מ.
זה כדי לפרק את הקונסולה המרכזית.
מתחילים בפרוק החלק האחורי עם המכסה, שני ברגים בתחתית המיכל ועוד שני ברגים חבויים בחזית בתוך גומחה עמוקה המתגלה רק אחרי ששולפים את מחזיק הכוסות ומפרקים את בית המתגים שמעליו.
.
אחר כך משחררים את החלק הקדמי שח הקונסולה. בורג אחד בחלק האחורי ועוד שניים מקדימה משני צידיו.
מפרקים את את מנגנון הידית תוך שחרור הגרמושקות ולבסוף את המכסה עם ארבע ברגים המחברים את הידית לגוף הטרנספר.
שימו לב, מפתה יותר לפרק את שלושת הברגים המחברים את בית הידית, אך מאחר והברגים האלו אינם מחוזקים מהצד השני, יש מצב שיסתובבו על ריק וגם יפלו.
במצב זה כל האופציות פתוחות.
נחשפים שתי מזלגות.
את המזלג השמאלי דוחפים קדימה ואת השמאלי אחורה. זה מצב של 2H.
בעצם בעזרת מברג גדול תוכלו לשלב לכל מצב:
במידה ואתם משלימים את ההרכבה לאחר תקון הידית, יש שמה קפיץ אותו צריך להחזיר למקומו, כך שישען על המזלג השמאלי.
למי שקצת שמן ורעש מפריעים לו אז לוקחים סמרטוט או גופיה משומשת ואוטמים את אזור הידית.

asafk
10-05-15, 19:22
תתחדש רוני. נראה טוב...
אכן. רצוי להחליף יזום ולגמור עניין. חפש בפורום יש מידע שהעלה ניר אם אני לא טועה על מקורות לרכש בחו״ל.

אסף.

opl
11-05-15, 08:17
ועוד משהו, שעון החום המקורי לא להיט, מומלץ להתקין בקר טמפ חיצוני עם חיבור לזמזם. את הרגש מתקינים באיזור ראש המנוע.

איל מ
11-05-15, 20:18
:)
אני מחייך כי זה נשמע כמו סימפטום שאתה סוחב מהלנדרובר....

opl
11-05-15, 20:54
אני לא סוחב מלנדרובר כלום כי מעולם לא היה לי אחד :-). לאחי יש ולי יש אחד בעבודה שהייתי נוהג עליו המון. מה שכן התנהגות שעון החום שם דומה. תמיד בחצי אלא אם המצב ממש מדרדר ואז הזמן שעובר בין מצב תקין למנוע מת נמדד בשניות.

-->