התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מי יכול לעשות סדר אחת ולתמיד בהילוך 4X4 בשירוקי (3.7 2010)



Bena Mantel
09-05-15, 20:16
חברים שלום.

אז אחרי שכניסה לשטח חולי בפעם האחרונה עלתה לי ביוקר (דרייבשאפט הלך משום מה לא רוצה לדבר על זה..)

אני מנסה להבין מה הסיפור עם הילוך הכח פה- אין כפתור או ידית בגיר.. (אולי אני מפספס/לא מכיר משהו..) האם זה אומר שהמחשב אמור להכניס אותי להלוך 4X4 אוטומטית? אין דרך לעדכן את הבחור שאני יורד לחול? חוצמזה אני מאוהב באוטו רק מרגיש שאין לו מה שדרוש לאכול קצת ובאמת שאני לא מבקש הרבה.. חול!

עזרה/רעיונות מישהו?

שולץ האיום
09-05-15, 20:24
תלמד את הרכב לפני שיהיו נזקים נוספים
לא יודע מאיפה להתחיל איתך בכלל

Bena Mantel
09-05-15, 21:12
שלום שולץ האיום :)

תודה על התגובה הידידותית, באמת עזרת מאוד..

אני מבין שאתה מבין בג'יפים ולכן אתה כאן בפורומים כדי לחלוק מחוכמתך ומהניסיון שלך- באמת תודה על כל ההפניות ללינקים, וההסברים הברורים!
אין כמוך "שולץ העוזר תמיד!" (ולא מתנשא בכלל..).

שבוע טוב שיהיה לך!

grand
09-05-15, 21:27
אם מדובר על גרנד צ'רוקי 3.7 2010 או צ'רוקי, אז צר לי לאכזב אותך אבל אין לך הילוך כח בכלל.

הדגם עם המנוע הזה הוא קרוסאובר, הדגמים עם המנועים הגדולים יותר כבר רכבי שטח ראויים.

שולץ האיום
09-05-15, 21:40
איך נכנסת לשטח (״יורד לחול״) עם רכב שאין לך מושג איך לתפעל אותו ומה היכולות שלו באופן בסיסי?
מה אתה בן 16?

ori abr
09-05-15, 21:50
בנה שלום.
כמו שחברי אמרו כאן. האם מדובר בגרנד צירוקי או בליברטי ( בארה"ב קראו לליברטי צירוקי)
אם מדובר בגרנד צירוקי 3.7 אז צר לי לאכזבך. אין לרכב זה הילוך כח.

רמי גלבוע
09-05-15, 23:10
בלי קשר לאיזה ג'יפ קנית, דווקא בחולות לא מוכרחים הילוך כוח.
צריך להוריד לחץ אוויר וללמוד לנהוג, בעזרת מישהו מנוסה.
ברור גם שדרייבשאפט לא צריך ללכת בגלל שנכנסת לחול, שזה אחד מסוגי הקרקע הכי סלחניים למכלולי ההנעה

asafk
10-05-15, 09:18
בתור התחלה. איזה דגם בדיוק יש לך? באיזו רמת אבזור? שים אולי תמונה של הרכב ושל אזור ידית ההילוכים.
לג׳יפ יש כמה רמות של 4x4. מצבי שילוב שונים להנעה וכן או לא הילוך כוח.
אל תתבלבל בין הנעה 4x4 שיכולה להיות גם במצב high לבין הילוך כוח שהוא מצב low.
ובלי הילוך כוח בחול צריך לנהוג באופן מסויים. לנתק esp להוריד אויר לשמור על הגיר בהילוך שני או מקסימום שלישי ולתת גז... הכי חשוב להיות קשוב לגיר שבשבילו זה סיוט שפעמים רבות נגמר בהתחממות. הוא זה שעובד קשה בגלל שחסכו עליך תיבת העברה מתאימה לרכב שטח.

אסף.

-->