צפייה בגרסה מלאה : Article: מהעמק להר וחזרה: רמת סירין ונחל יבנאל
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3559-%D7%9E%D7%94%D7%A2%D7%9E%D7%A7-%D7%9C%D7%94%D7%A8-%D7%95%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9F-%D7%95%D7%A0%D7%97%D7%9C-%D7%99%D7%91%D7%A0%D7%90%D7%9C
נראה כמו אופציה נהדרת לסיבוב ספונטני (שבועות וכדומה)
האם המסלול מתאים לקיה סורנטו לדעתך?
האם המסלול מתאים לקיה סורנטו לדעתך?
ראשית רוצה לפרגן לכותב המאמר , שאפו על הסיפר של טיול (מקנא באלה שיש להם יכולת התמצאות בשטח והיכולת להעלות זאת על הכתב בצורה כזו)
לעצם השאלה, בשבת האחרונה טיילנו (קבוצת משפחות) באזור, את מעלה יבניאל טיפסנו (לרדת מעט יותר קל) היו איתנו יונדאי טרקן וקיה ספורטאז' סטנדרטיים לחלוטים ללא מיגון תחתון, הספורטאז' עם גלגלי 205/70/15 נמוכה מאד מאד, עם כיוון נכון עברה הכול ללא נגיעה או הצלבה כל שהיא, לעצם העניין, יכולות הסורנטו בשטח אינן מבוטלות, עם הגבהה קלה 2" ומיגון גחון תוכל לעשות כ - 90 אחוז מהמסלולים בארץ. לעניין המסלול (דומה מאד למה שמתואר בכתבה התחלנו במעלה יבניאל ולאחר מכן את המסלול של נחל תבור) פרט למעלה יבניאל שהוא ברמה בינונית ( לא מהווה אתגר רב מידי לרכב הסורנטו) רוב המסלות הוא ברמה קלה מאד ממש כמעט שבילי קקל ( הנוף מרהיב וירוק ומראות העמק והכינרת מרהיבים). אולי זה חוסר הנסיון בלטייל בשטח שמעורר שאלות כאלה אבל בעלי סורנטו צריכים להבין את הכלי שיש להם ביד ולטייל יותר, ככה יהיה יותר פרופורציה לגבי הקושי המהותי במסלולים השונים. הרכב שלי (סורנטו 2006) מעט משופר יותר מסורנטו סטנדרטית ולכן אני יכול להגדיר את המסלול מבחינתי כמסלול קל אבל בכול אופן אין לזלזל ביכולת הרכב הזה פשוט לצאת ולטייל.
- - - Updated - - -
האם המסלול מתאים לקיה סורנטו לדעתך?
ראשית רוצה לפרגן לכותב המאמר , שאפו על הסיפר של טיול (מקנא באלה שיש להם יכולת התמצאות בשטח והיכולת להעלות זאת על הכתב בצורה כזו)
לעצם השאלה, בשבת האחרונה טיילנו (קבוצת משפחות) באזור, את מעלה יבניאל טיפסנו (לרדת מעט יותר קל) היו איתנו יונדאי טרקן וקיה ספורטאז' סטנדרטיים לחלוטים ללא מיגון תחתון, הספורטאז' עם גלגלי 205/70/15 נמוכה מאד מאד, עם כיוון נכון עברה הכול ללא נגיעה או הצלבה כל שהיא, לעצם העניין, יכולות הסורנטו בשטח אינן מבוטלות, עם הגבהה קלה 2" ומיגון גחון תוכל לעשות כ - 90 אחוז מהמסלולים בארץ. לעניין המסלול (דומה מאד למה שמתואר בכתבה התחלנו במעלה יבניאל ולאחר מכן את המסלול של נחל תבור) פרט למעלה יבניאל שהוא ברמה בינונית ( לא מהווה אתגר רב מידי לרכב הסורנטו) רוב המסלות הוא ברמה קלה מאד ממש כמעט שבילי קקל ( הנוף מרהיב וירוק ומראות העמק והכינרת מרהיבים). אולי זה חוסר הנסיון בלטייל בשטח שמעורר שאלות כאלה אבל בעלי סורנטו צריכים להבין את הכלי שיש להם ביד ולטייל יותר, ככה יהיה יותר פרופורציה לגבי הקושי המהותי במסלולים השונים. הרכב שלי (סורנטו 2006) מעט משופר יותר מסורנטו סטנדרטית ולכן אני יכול להגדיר את המסלול מבחינתי כמסלול קל אבל בכול אופן אין לזלזל ביכולת הרכב הזה פשוט לצאת ולטייל.
תודה למפרגנים.
כפי שאתם קוראים, אני מנסה להביא כאן מה יותר "סיפורי דרך" הקשורים לתולדות הארץ הזאת.
וזאת ללא שום קשר לתחרות ואו פרסים .
כפי שכתבתי כבר לא פעם , אצלי הג'יפ הוא אמצעי ולא מטרה , התוצאה הישירה של "אידאולוגיה" זאת , היא תכנון מסלולים לפי עניין,הרחבת ידע וקשר בלתי אמצעי לארץ * הזאת ולא לפי קשיי עבירות.
* ולא להשאיר את הידע הנצבר אצלי, אלא לשתף מה יותר מטיילים, דבר שאני מאמין יביא לחזוק הקשר ביננו לבין ארץ קשה זאת.
אבל הכי חשוב
לשמור על הנקיון, לא להשאיר אשפה בשטח ולכבד את הטבע !
האם המסלול מתאים לקיה סורנטו לדעתך?
לא יודע מתי זה קרה כי כבר שנים לא הייתי אבל נכון ל16.6.16 מעלה יבניאל שוטח לחלוטין עי כלי צמ"ה (כנראה) ולא מהווה שום אתגר לא בעליה ולא בירידה.
מתאים לכל ג'יפון.
לא יודע מתי זה קרה כי כבר שנים לא הייתי אבל נכון ל16.6.16 מעלה יבניאל שוטח לחלוטין עי כלי צמ"ה (כנראה) ולא מהווה שום אתגר לא בעליה ולא בירידה.
מתאים לכל ג'יפון.שלום. אני לא יודע מה קרה במעלה יבניאל. האבל אם להתייחס לשאלה הישנה של הבחור מלפני שנה בנוגע לקיה סורנטו ומעלה יבניאל לפני ההשטחה. אז כך הרכב הוא רכב שטח לכול דבר ועניין ולא ג'יפון. כמו כול רכבי השטח עם הגבהה בסיסית ומיגון יכולים לעבור מסלולים רבים אף אחד לא שואל אם גרנד צ'ירוקי סטנדרטי שבבסיס גם מאד נמוך יכול לעבור את מעלה יבניאל.. ספציפית לגבי השאלה לגבי הרכב הזה המסלול הוא קל והרכב עבר אותו ללא בעיה או הצלבה כל שהיא. חשוב לצאת לטיולים או לקורס נהיגת שטח לקבל פרופורציה ליכולות הרכב. חשוב להבין שרב הסורנטואים צולח בצורה "קלילה" מסלולים יותר קשים מניסיון . לדוגמה מעלה עשוש. ציר מצלעות. ורדית. סכיני דימונה ועוד מסלולים מגוונים. בקיצור האי ודאות היא לא ברכב אלא בנהגים חדשים ולא מנוסים :-) וסליחה עם חפרתי
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצטער לא שמתי לב שכבר הגבתי בעבר סורי
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
רק כי העלית את הנושא.
גם עם גרנד צ'ירוקי סטוק לא הייתי מתקרב למעלה יבניאל כמו שהכרתי אותו פעם פעם.
six 4 life
26-09-17, 19:39
עברתי בחרצית לפני שבוע וחצי, מקום יפה עם פוטנציאל אבל כמו כל האיזור והעיירה תחתיו מטונף...
116857
הסורנטואים צולח בצורה "קלילה" מסלולים יותר קשים מניסיון . לדוגמה מעלה עשוש. ציר מצלעות. ורדית. סכיני דימונה ועוד מסלולים מגוונים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
קלילה?
לא נסחפת קצת?
צודק ניסחפתי ורדית עם הרבה מאמץ :-)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
פשש..
אני צריך לראות את זה קורה, ייתן לי פרופורציה שונה כנראה ביחס למה שאני משיב ״קליל״.
בפעמים האחרונות שהייתי באתרים האלו גם רכבים גבוהים נעולים עם צמיגי שטח מלא לא עברו ב״קלילות״.
שלום לכם האם לדעתכם פורסטר יכול לבצע את המסלול?
כן.
במעלה איילות יש קטע שיצטרכו לרדת לכוון או אולי לזרוק אבן פה ושם. חוץ מזה, הכל סבבה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.