צפייה בגרסה מלאה : מנוע הגה חשמלי, יונדאי I30, מודל 2009
אהלן
הרכב עשה 70000 קמ, התחלתי להרגיש קפיצות קטנות בנקודה מסויימית כשמסובבים את ההגה, כאילו הסיבוב לא חלק אלא יש איזה משהו שמפריע בסיבוב. ניגשתי למוסך, אמרו לי שצריך להחליף את כל היחידה של ההגה כוח החשמלי - בערך 7000 ש"ח!!! וצריך להחליף את כל החלק, אין לתקן או מפירוק.
מישהו פעם שמע על דבר כזה ויכול לחלוק מהנסיון? נשמע לי הזוי שחלק כל כך יקר הולך באוטו שעשה סך הכול 70000
אין אחריות?
איך זה שאין מפירוק? לא הגיוני.
מאיר אלוני
18-05-15, 17:54
תבדוק בעוד מוסך ייתכן שהמכניקה לא בסדר ולא החלק החשמלי,
אם בכל צריך תנסה בפירוקיות דוגמת חמיס בחולון או לשפץ, שמעתי שטושי ביפו משפץ כאלה.
חכה בסבלנות עד שחנן יקרא את הפוסט הזה ויענה לך.
שאלה מסקרנות.... בקיה פורטה יש אותו הגה?
אסף.
אין אחריות.. בדקתי בשני מוסכים (מורשים) אמרו אותו דבר. שהחלק הספציפי הזה אין אותו מפירוק ולא משפצים, רק מחליפים חדש.
אני מבקש מהמנהלים שלא יכעסו עלי, אבל כנראה שיש כן פתרון שיכול לחסוך כסף רב וזה לפנות אל מומחה לתיקוני הגאי כוח חשמליים,
עופר קצב שבמושב גנות בטל' 050-5285041.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
הבעיה מוכרת בדור הראשון של ה I30.
לזוגתי החליפו את מוט ההגה (מכאני) + היחידה החשמלית (9500 שח בזמנו), במסגרת האחריות, אחרי 30K ק"מ.
כשהסתימה האחריות מיהרתי למכור את הרכב עם 60K קמ. בבדיקה עלה "חופשים משמעותיים בהגה; רעידות ודפיקות".
הורדתי במחיר ונפטרתי מהנבלה..בזמנו לא היה מה לעשות - לא רציתי להוריש את הבעיה לבא אחרי, אבל לא מצאתי פתרון קל והוא הסכים להתמודד. אולי היום יש פתרונות מהסוג שרפי הציע.
בהצלחה.
אני מבקש מהמנהלים שלא יכעסו עלי, אבל כנראה שיש כן פתרון שיכול לחסוך כסף רב וזה לפנות אל מומחה לתיקוני הגאי כוח חשמליים,
עופר קצב שבמושב גנות בטל' 050-5285041.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
לא כועסים בכלל. בשביל זה כולנו כאן.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.