חבר שלי התקין דבלאר על סופה מוגבהת (מאוד)
הוא הנמיך ב 4 סנטימטר את הטרנספר וכך שינה את הזווית של הטרנספר יושב ביחס לסרן.
זה עבד, אין לו רעידות. הדרישאפט שלו רגיל של סופה.
כמו שכבר כתבתי או הנמכה או קרדן כפול, סתם ככה זה לא יפתר.
לא מכיר קרדן כפול של גראנד.
בזמנו לא היתה בעיה ליצר דריבשאפט עם קרדן כפול (תמורת מחיר מפולפל כמובן)
יש סדנה נוספת שמיצרת strong box אפשר לקנות רק את הציר 200 $
שלי בדרך אמור להגיע עוד שבוע (אם לא יהיו בעיות כמובן..)
https://www.facebook.com/pages/Behemoth-DrivetrainLLC/321412227943837
היה גם אתר אבל הוא לא זמין זמנית.
צור קשר עם הבחור. קצת איטי (טקסאני אז אל תצפה ליותר מדי) אבל זמין (בזמנים שלו).
[email protected]
נטו מבחינת עבירות עדיף דאבלר כי הוא נותן לך יחס יותר איטי וגם טווח אפשרויות יותר גדול.
האם שווה להשקיע עבודה וכסף בשביל לקבל את העדיפות הזו, לא.
אבל גם לא שווה להשקיע ביחסי העברה בטרנספר, והאמת לא שווה כלכלית גיפ בכלל.
השאלה היא מה שווה לך, ועד כמה המחלה נאחזה בך...
עובדתית, מבחינת עבירות נטו, דאבלר עדיף ללא ספק.