צפייה בגרסה מלאה : ג'ימני 2000 אוט' - "מכה" לפני העצירה
היי,
התחדשתי בג'ימני 2000, אוטומט. כרגע בשלבי יישור קו.
הבעלים הקודמים לא טיפלו ברכב יותר מדי (או בכלל), אז יש מה לעשות (נזילות, צנרת מים, חשמל, לוקרים תפוסים וכו'). אבל הדאגה הגדולה היא כגרע הגיר.
בעיה: כשהרכב מגיע לעצירה (כמעט כל עצירה), נשמע רעש של מכה יחסית חזקה.
הוסבר לי ע"י מומחה שהמכה מגיעה מהגיר כשהוא מוריד הילוך או משהו כזה. למילותיו זה "ההתחלה של הסוף" של הגיר. מן הסתם אי אפשר לדעת כמה זמן יחזיק.
חפרתי פה בפורום בכמה שנים של הודעות, ובנתיים כל מה שמצאתי זה שבאופן כללי הגיר ידוע כלא אמין, בעייתי, ושכדאי להתקין קולר. גם האבחנה שקיבלתי לא מעודדת במיוחד.
בכל מקרה, האם זה קרה למישהו המכה הזאת?
ואם כן, אז..
שיפצתם? איפה?
נסעתם עם זה כך? כמה זמן החזיק?
החלפתם גיר? כמה עלה?
תודה!
היי,
התחדשתי בג'ימני 2000, אוטומט. כרגע בשלבי יישור קו.
הבעלים הקודמים לא טיפלו ברכב יותר מדי (או בכלל), אז יש מה לעשות (נזילות, צנרת מים, חשמל, לוקרים תפוסים וכו'). אבל הדאגה הגדולה היא כגרע הגיר.
בעיה: כשהרכב מגיע לעצירה (כמעט כל עצירה), נשמע רעש של מכה יחסית חזקה.
הוסבר לי ע"י מומחה שהמכה מגיעה מהגיר כשהוא מוריד הילוך או משהו כזה. למילותיו זה "ההתחלה של הסוף" של הגיר. מן הסתם אי אפשר לדעת כמה זמן יחזיק.
חפרתי פה בפורום בכמה שנים של הודעות, ובנתיים כל מה שמצאתי זה שבאופן כללי הגיר ידוע כלא אמין, בעייתי, ושכדאי להתקין קולר. גם האבחנה שקיבלתי לא מעודדת במיוחד.
בכל מקרה, האם זה קרה למישהו המכה הזאת?
ואם כן, אז..
שיפצתם? איפה?
נסעתם עם זה כך? כמה זמן החזיק?
החלפתם גיר? כמה עלה?
תודה!
עם כמה ק״מ הרכב?
מעדויות פה בפורום שיפוץ של הגיר לא מחזיק לאורך זמן, אבל ידוע לי על חבר פורום ששיפץ גיר כזה לא מזמן ואולי יוכל לחלוק.
גם החלפת שמן ופילטר גיר עלולה לקצר את חייו אז אל תרוץ להחליף.
אגב, למצוא גיר כזה תקין לא קל ובחברה על חדש תשלם הרבה כסף. במודל שלך עוד אפשר להסב לידני וגם זה לא זול.
תיכנס לאחת הסדנאות שמכירה את הרכב או למכון גירים שמכיר את הרכב הספציפי הזה. הרכב הזה בלי גיר תקין עלול לעמוד הרבה זמן.
Sent from my Ass
תודה על התגובה.
250,000 ק"מ. מנוע הוחלף לא מזמן.
שמעתי על הסבה לידני. בא לי ידני האמת. האבל הייתי מעדיף למצות את האופציות עם הנוכחי קודם.
יש המלצות על מכון גירים שמכיר ג'ימני?
גם החלפת שמן ופילטר גיר עלולה לקצר את חייו אז אל תרוץ להחליף.
נתקלתי בזה בכמה שרשורים. אני רחוק מלהיות מומחה, אבל זה נשמע מוזר. למה שהחלפת נוזל+פילטר תעשה יותר גרוע? בהנחה שהשמן איכותי, עומד בתקן, פילטר מקורי וכו'
תודה
ארז ממוסך טופ גיר אמור להכיר את הגירים האלו די טוב.
ishc תודה.
זה ברעננה? יש לך קישור/טלפון?
טירה 054-443-4580
Sent from my Ass
עדכון: המכה לא בא מהגיר
הלוקרים לא משתחררים בקלות, לוקח כמה נסיונות בשביל לנתק אותם. כשהם במצב נעילה, נשמעת המכה בעת עצירה. כשהם לא נעולים, אין מכה.
תודה על התגובות. אגב ארז נשמע בחור מקצעוי. אשמור את הטל' שלו.
מה כן, המדיד של שמן גיר מראה רמה כפולה ממה שאמור להיות בבדיקה חמה. צריך לנקז...
הלוקרים לא משתחררים בקלות, לוקח כמה נסיונות בשביל לנתק אותם.
.
אחרי שאתה מנתק את הלוקרים, קח רברס אחורה כמה מטרים בשביל לנתק אותם כמו שצריך.
הם אוטומטיים. משתחררים יותר בקלות תוך כדי הנסיעה, פחות כאשר הרכב עומד. אם לא היה קליק כשמחזירים ל2x4, אז רוורס לא עוזר בינתיים.
מישהו ניסה לפרק את זה פעם? יש מה לשפץ/לנקות שם, או שמחליפים לידניים וזהו?
תבדוק את צנרת האויר שמובילה אליהם, תיעזר בFSM:
https://www.dropbox.com/sh/as8b0v20e1yjg8s/AAAbpj3I1nTlcLl5Tq6QDCiJa?dl=0
Sent from my Ass
RTFM ;)
סבבה תודה. אעדכן מה מצאתי שם
כן בדקתי את הרכב באותו היום
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.