PDA

צפייה בגרסה מלאה : שינוי מזגן מ r12 ל r134a



DooM3
02-06-15, 13:49
מאיפה אפשר לקנות ניפלים לשינוי גז כמו בקישור
http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=r12+to+r134a+conversion+kit&isNewKw=1&mfs=KWCLK&acimp=0&_trksid=p2053742.m2428.l1311.R1.TR0.TRC0 .Xr12+to+r134+conv&sqp=r12+to+r134+conv

DooM3
02-06-15, 13:49
בארץ כמובן

tzagi
04-06-15, 03:32
משוך עמבריקס
זה לא כזה פשוט
כדי לבצע הסבה צריך ככה:
1. להחליף את השמן במדחס, זה אומר לפרק את המדחס ולרוקן את השמן.
2 צריך להחליף את כול האורינגים במערכת לבחולים או ירוקים, רצוי להחליף את הPROPPORTIONING VALVE ןRECEIVER DRYER באותו זמן
3 פלשינג בללי למערכת
4 למלא עם שמן ESTER
לסיים, ברוב הרכבים מאבדים 25% מהיכולת הקרור. רוצה רעיון יותר טוב? תמלא עם פרופאן, ולא צריך לעשות שום הסבה
אם כבר אז כבר.... נכתוב מדריך קטר למילוי פרופאן
למה פרופאן?
מקרר יותר טוב
צריך רק%40 מהכמות שיש עכשיו
הלחץ בצד הגבוה יותר נמוך
פחות נזילות-המולקולות יותר גדולות
הרבה יותר זול
אין כול סכנה, הגז לא יכול להתפוצץ ואין כול סטטיסטיקה על התפוצצות, ואם כבר R134 הרבה יותר מסוכן כששורפים אותו.
http://en.wikipedia.org/wiki/HC-12a
אני משתמש קבוע, כול הרכבים שלי מלאים בזה, אומנם זה לא חוקי בארה'ב (דופונט משלמים הרבה ל2 המפלגות בשביל זה)

DooM3
04-06-15, 07:18
1. כל המערכת היתה פתוחה כי הרדיאטור הפנימי היה מפורק לצורך ניקוי סתימה ולכלוך
2.לכמה אנשים שהלכתי בסביבתי לא היה להם חיבור מתאים למזגן שלי (ישן) ועד כן היה החיבורים שלי עקומים והשסתומים דפוקים.
3.מה שנשאר לעשות זה או להחליף את הפלטה העליונה של המדחס כי שם הפיטינגים או להחליף מדחס או למצוא מתאמים
והנרא לי שלמצוא מתאמים זה הכי קל וזול

tzagi
04-06-15, 07:40
בישראל כמו בישראל שום דבר לא קל ולא זול
יש אצלינו את הקיט בכול חנות רכב ובגרושים ובכול זאת אני ממליץ לך לחפש אופציות אחרות.
עשיתי את ההסבות האלה בעבר, לא היה לקוח מרוצה, אפילו אחד ויחיד.

DooM3
04-06-15, 08:31
אז אתה ממליץ להחליף מדחס

tzagi
04-06-15, 08:50
לא, וקרא שנית מה שכתבתי, אין כול קשר למדחס, פשוט מערכת של R12 לא תעבוד טוב לעולם על R134, ולא משנה מה תעשה או תחליף.

DooM3
04-06-15, 09:24
כן אני יודע שזה לא אידיאלי
אבל החיבורים של המילוי עקומים אז אמרתי או שאני שם מתאמים לניפלים ומשנה את המערכת ב60 שח או מחליף מדחס ב300-400 שח ונשאר עם הגז הישן שגם קצת יותר קשה למלא

tzagi
04-06-15, 09:59
אין שום קשר למדחס, יש לי סט "שעונים" שיכול למלא 134 למערכת12 ויש לי גם סט הפוף,
זה לא תורה מסיני וגם לא יקר., אם אתה ממלא לבד ממש אין צורך במתאמים.

DooM3
04-06-15, 10:21
מהתחלה
אצלחי בהיילקס הניפלים של המילוי נמצאים על המדחס עצמו , גם הניפלים עקומים וגם הוונטילים עקומים וההברגות לא טובות
הגז לא נשמר במערכת כי הוונטילים דפוקים.
מה אני האופציות שעומדות לפני??

DooM3
04-06-15, 18:48
אם יש לך צינורות מילוי שיכולים להתאים גם לR12 וגם R134 אז יש גם בארץ סטים כאלה
ואז אני יכול לשנות רק את הניפלים ועדיין להשתמש בR12

tzagi
04-06-15, 20:45
אם הניפלים הרוסים אז צריך פלטה חדשה.
לא הייתי מתאר לעצמי שיש סט כזה כי זה משהו שבניתי לבד כדי למלא פרופאן למערכת 134

DooM3
04-06-15, 21:36
קשה לי להאמין שנמצא רק פלטה למחירה ,אבל ננסה

תודה בכל מקרה

six 4 life
04-06-15, 21:39
אל תשכח שאין לך שום בעיה להשתמש בפלטה ממדחס דפוק כך שאין סיבה מהותית שלא תוכל למצוא מדחס תקול כזה מפירוק לקחת ממנו את החלק.

DooM3
04-06-15, 21:59
נכון בגלל זה חשבתי לקנות את הניפלים ולחסוך את הקניה של המדחס
כי כל פירוקיה תתייחס למדחס שלה כשמיש ואז המחיר עולה

-->